Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativin ruoka jonka osaat ja jota valmistat säännöllisesti?

Vierailija
06.07.2008 |

Mulla kaiketi joku kreikkalais-tyyppinen uuni systeemi. Aikaa menee n. 3h

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä kovin vaativia ruokia, lähinnä keittoja, risottoja ja pastajuttuja tuon otsikossa mainitun lisäksi.

Vierailija
22/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmittaa aika paljon se, että huomaan olevani tulossa yliherkäksi kalalle. Toivottavasti on ohimenevä vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pinaatti pois, mutta lättyjä teen aika usein seuraavalla ohjeella: 3dl vettä, pussi farinan lättyjauhoja ja rypsiöljyä.

Meidän kodin diettikokki=minä valmistaa joka ruoalle kolme eri ruokaa, se on tylsää ja pirun raskasta :(

Lasagnekin onnistuu ja uuniin menee kolme vuokaan...

Vierailija
24/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina laittanut vain tomaattikastikkeen jauhelihalla tai muilla härpäkkeillä + valkokastikkeen

Vierailija
25/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne. Sellainen itse tehty. Siihen menee ihan tuhottomasti aikaa! Ja mulle se on haasteellistakin, aina se vitun valkoinen soossi palaa pohjaan.

Vierailija
26/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karjalanpiirakat

Vierailija
27/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu paljon liikematkoilla nielemään kuulemma sitä ja ei vaan tykkää.. Itseäni tekisi mieli joskus kokeilla (ehkä kuitenkin ekana ravintolassa). Missä saisi Helsingissä parasta sushia? Mitä kalaa useimmiten käytetään. itse en voi syödä punaista kalaa.. -ap

Mä en tiedä kuin kirjolohen ja siinäkin liha on värjätty punaiseksi erikoisrehulla.

Vierailija
28/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pinaatti pois, mutta lättyjä teen aika usein seuraavalla ohjeella: 3dl vettä, pussi farinan lättyjauhoja ja rypsiöljyä.

Meidän kodin diettikokki=minä valmistaa joka ruoalle kolme eri ruokaa, se on tylsää ja pirun raskasta :(

Lasagnekin onnistuu ja uuniin menee kolme vuokaan...

käytän riisijauhoja ja/tai Semperin hienoa jauhoseosta (ja psylliumia tarvittaessa), maidotonta margariinia ja omenamehua nesteenä. Omenamehusta tulee ihana kepeys ja raikkaus lettuihin (käy Farinaseoksenkin kanssa)! Mutta jos sitä ei ole, niin kookosmaitoa tai vettä. Joskus käytän tuota Farinaa, mutta kun sitä ei saa lähikaupasta, niin on turvauduttava omiin sekoituksiin.

Ja kyllä muakin kyllästyttää, mutta kun perheessä on useampi allergikko, niin olen tottunut ja sopeutunut. Meillä muuten syödään paljon aasialaista tms. ruokaa, eivät käyttele maitoa tai vehnäjauhoja, niin ei tarvitse edes muunnella. Lapsetkin tottuneet "eksoottisiin" makuihin :)

Vierailija
29/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei passaa nuo valmiit jauhoseokset kun peruna ja soija on kiellettyjen listalla. Omenakaan ei sovi, mutta täytyy koittaa päärynämehua. Kiitos vinkistä, yksinkertainen asia ei oo tullu mieleen, kun on tarpeeksi väsynyt.

Meillä kaikille sopivia on: keitetty porkkana, maissi ja vatajan nakit :)

T.25

Vierailija
30/30 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina laittanut vain tomaattikastikkeen jauhelihalla tai muilla härpäkkeillä + valkokastikkeen

Teen erikseen lihakastikkeen (pitkään haudutettu ragu)' tomaattikastikkeen johon yleensä laitan tuoretta basilikaa ja sen valkokastikkeen. Kasvislasagneihin sitten vain 2 kastiketta. Näitä sitten väännänkin vähän erikoisempia, viimeksi tuli tehtyä versio johon tuli valkokastikkeen lisäksi pestokastiketta, vihreitä papuja ja perunoitakin sekä pinjansiemeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme