Onko olemassa jännänaisia ja kilttinaisia?
Kommentit (39)
Jännänaisia on itähelsingin lähiöt täynnä. Ylipainoisia mammoja, joilla monta lasta eri kulttuurien edustajien kanssa. Sossun vakioasiakkaita. Tehtaillaan jatkuvasti lapsia että saadaan enemmän tukia. Ostarilla pesueen kanssa kuljetaan rahapäivinä Lidliin shoppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän jänis, mutta oikeasti kiltti. En halua lapsia ja etsin alfamiestä, joka ei myöskään halua lapsia. Suurin osa miehistä etsii äitiä lapsilleen... Hyh.
Miten niin? Missähän ihmeen porukoissa liikut, jos olet itse muka jännä mutta kaikki tuntemasi miehet tahtoo kersoja?
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen pelaa CS:GOta, kilttinainen World of Warcraftia.
Millä logiikalla? O.O
Entäs jos pelaa LoL ja dota2. Onko silloinkin kyse jänniksestä? T T
Kilttinaisen tunnistaa sisustustarroista.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan mä jännänainen? Sitoutumiskammoinen yhä parisuhteessakin ja petän.
En iske miehiä välttämättä sänkyyn vaan pelailen. Nautin siitä, jos seksikäs mies tavoittelee ja annan ymmärtää, mutten ymmärrä antas. Paitsi ehkä annankin. Tai sitten en tai. En tiedä. Saa nähdä, miltä myöhemmin tuntuu. Annan siimaa sen verran, että kierroksessa oleva mies pysyy kiinnostuneena.
Minusta tämä on pelimiehen vastakohta, ja eniten tykkäänkin pelimiehistä. Kunnon vastistajia ja jännitys on aito, kumpi vetää pidemmän korren.
Pelinainen panee. Jos et pane, et ole.
On mutta naisten kohdalla noilla ominaisuuksilla ei ole samanlaista merkitystä, sillä miehet kiinnostuvat kummistakin. Miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpi tekijä.
Jep ja lukuisia muotoja siltä väliltä iha niinku joka asiassa..
Olen jännis ja mulla on sisustustarroja. Olen flirttiaddikti. Nyt kuiten palavasti ihastunut erääseen unelmien alfaan ja aion alkaa kilttinaiseksi siinä toivossa että saisin hänet.
Tietenkin on. Jännänaiset on hankalia säätäjiä, joista ei juuri ota selvää. Saattavat pettää. Kilttinaiset ovatkin sitten aivan eri asia.
Jännänaisiin ja kilttinaisiin sopii sama kuin jännämiehiin ja kilttimiehiin.
Mitä ne nyt leikitte jotain koviksii. Jännänaiset ei pyöri AV:lla
Menkää lapset Demiin tai jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen jännis ja mulla on sisustustarroja. Olen flirttiaddikti. Nyt kuiten palavasti ihastunut erääseen unelmien alfaan ja aion alkaa kilttinaiseksi siinä toivossa että saisin hänet.
Itsekin olen vähän flirtti, mut se ei miestä haittaa. Mun neuvo on ettei itseään pidä muuttaa toisen vuoksi. Käytöstapoja voi tietty opetella, jos ei kotona oo opetettu kersana. Niin enkä ole jännänainen, paremminkin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on miehiäkin?
Ei ole koska ei ole jännämiehiä tai kilttimiehiäkään. Joku onneton mammanpoika vaan koittaa selittää itselleen ja muille miksi juuri hän ei kelpaa naisille ja kehitteli tällaisen teorian. Liian mustavalkoista. Ei asia ole jokotai, koittakaa tajuta. On kemiaa tai ei-kemiaa.
Ap täällä, nyt ehkä vähän kadun tätä aloitusta. Kaikkihan varmaan haluaa kokea olevansa jänniä mutta oikeasti pettäminen ja ihmisillä pelaaminen, en haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa enkä itse olla sellainen. Pettäjiä ja huijareita ei tarvita yhtään enempää eikä sitä pidä ihannoida. Tyhmä aloitus. Anteeksi.
ap
No hyvä, että et aloittaja kuvannut jännänaista vilkkaaksi, eläväiseksi yms. Ja kilttinaista rauhalliseksi.
Tuo, että ihmisen luontainen tempperamentti sekoitetaan moraaliin ärsyttää minua.
Vilkas tai rauhallinen ihminen voi olla parisuhteessa uskollisia tai toisinpäin pettäjiä.
Miesten kohdalla samoin. Ei se rauhallinen ja kunniallinen ulkokuori estä ihmistä olemasta joku salaa pettävä törky.
Vilkas ja jännitävän oloinen taas voi omata juurikin paremman moraalin.
Olen luultavasti kilttinainen. Päivittäin surkuttelen omaa huonouttani ja olen katkera suosiota saaville naisille. Teen välillä palstalle kommenteja joissa valitan ja haukun itseäni. Nykyisin olen parisuhteessa joten puoliso saa myös kuulla valitusta. Onneksi hän ei anna sen haitata paljon (ärähtää kyllä pahasti jolloin hiljenen) vaan hänelle merkitsee enemmän "hyvät" piirteeni.
Kuten kilttimies, minäkin itken yksin rumuuttani.
Tunnen vihaa jos joku tuntematon ihminen kirjoittaa palstalla ihannenaisensa ominaisuuksia. Ilmaisut "älykäs", "keskustelutaitoinen", "koulutettu" ja "iso rintainen" saavat minut halveksumaan henkilön inhottavia vaatimuksia. Seuraavaksi masennun, tajuan olevani surkea.
En tajua miksen ole tyytyväinen parisuhteeseeni. Silloin olen hetken aikaa onnellinen kun olen mieheni seurassa ja tunnelma on hyvä. Luulen että minun pitäisi kelvata kaikille ihmisille, vaikka miehelleni jo kelpaan.
Ei ole. On hyviä naisia ja sitten on lutkia.
Jännyyteen liittyy se, että saadaan naiset ihan lääpälleen ja juoksemaan perässä. Vitsi onkin siinä, että niitä naisia on aina useampi yhtä aikaa ja niistä jokainen kuvittelee olevansa erityinen.
Naisten perässä taas miehet juoksevat muutenkin, joten naiselle se ei ole mikään saavutus, eivätkä miehet kuvittele olevansa erityisiä jonkun naisen silmissä, vaan tietävät että muitakin on saman saaliin perässä ja nainen sitten valkkaa. Naisen ei siis tarvitse olla erityisen jännä, hänen tarvitsee vain valita että kuinka laajasti käyttää seksikkyyttään hyväksi. Ja niille naisille, jotka sanovat ettei heidän perässään kukaan juokse, kyse on vain siitä että kuinka avoimesti laitatte itsenne tarjolle. Vaikka olisitte kuinka epäviehättäviä, aina löytyy joukko vähemmän viehättäviä miehiä, jotka hyppivät innosta jos olette saatavilla.
Onko jännänainen sama kuin wt -nainen?
Pelaaminen ilman vastapeluria tai amatööriä vastaan on tylsää. Itsekin suosin pelimiehiä tähän.