Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka Sinkkuelämän naisista olisit mieluiten?

Vierailija
16.03.2017 |

Ja miksi juuri hän? :)

Minä haluaisin olla Miranda, koska hän on ironinen, hyväpalkkainen, fiksu ja hänellä on ihana mies, Steve.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha. Olis mahtavaa kun olis tuollainen itsetunto ja uskallusta tehdä just sitä mitä haluaa.

Vierailija
22/27 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlotte. Hän on kaunein ja varakkain. Hänellä on paras mies. Niiden suhde on kadehdittava! Ajatusmaailma on aikalailla samansuuntainen kuin minulla.

Charlotten iehet oli ihan hirveitä :D Yhden oli pakko huutaa huoraks seksin aikana, yks nössö ei osannu panna ja se kalju oli muuten vaa hirvee :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantha - lopulta hän sai parhaannäköisen miehen.

Lopulta? Oletko nähnyt leffat?

En ole tuo jolle vastasit, mutta mun mielestä leffat voi kyllä sulkea tän ulkopuolelle ihan täysin. Ovat ihan eri tyylisiä kuin sarja, vähän niin kuin että jos leikittäisiin barbeilla sinkkuelämää, niin lopputulos voisi olla jotain noiden elokuvien tyylistä. Itselle ainakin sarja todellakin päättyi silloin kun se päättyi, nuo elokuvat kertoo jostain ihan muista hahmoista.

Vierailija
24/27 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda, ehdottomasti. Kaunis, älykäs, menestyvä ja saa aivan ihanan miehen, joka on hulluna häneen.

25/27 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha. Niin mun vastakohta kuin olla voi, sekä sisäisesti että ulkoisesti, mutta varmaan heistä onnellisin. Itsevarma, tuntee olonsa upeaksi ja nauttii estottomasti seksistä, jota hänen on myös helppo saada.

Vierailija
26/27 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien ja Samanthan risteytys. Miksi? Heillä ei ole lapsia.

Vierailija
27/27 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlotte. Hän on kaunein ja varakkain. Hänellä on paras mies. Niiden suhde on kadehdittava! Ajatusmaailma on aikalailla samansuuntainen kuin minulla.

Charlotten iehet oli ihan hirveitä :D Yhden oli pakko huutaa huoraks seksin aikana, yks nössö ei osannu panna ja se kalju oli muuten vaa hirvee :DD

Totta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi