Miten Bongo tietää kaiken?
Bongolle lähetetään viestillä nimi ja Bongo kertoo henkilöstä asioita jotka pitävät paikkaansa. Mistä Bongo tietää kaiken?? Pelottavaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Katsoo facesta ;D
Miten mä sen sieltä voin katsoa?
Ap
Ei katso facesta, koska vastailee oikein kysymyksiin, vaikka ei ole edes facebook-profiilia.
Siis onko tää uusi mungoketju? :D
Bongo katsoo tietysti sun ip-osoitteen ja kommentointihistorian, siitä hän tietää.
bongo ei tiedä mitään vaan lähettelee samoja vastauksia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää uusi mungoketju? :D
Bongo katsoo tietysti sun ip-osoitteen ja kommentointihistorian, siitä hän tietää.
Ei pelkällä ip-osoitteella hirveästi saa tietoa mun ymmärtääkseni.
Kannattaisko mun kokeilla tota bongoa
Ei ite lähetin viestin sit en halunnukkaa lähetin stop molemmista 3€ laskuu et kiva
Siis lähetin viestin bongoon... Tuli 2tonnin lasku??? Yhen viestin laitoin niinku MITÄ
Siis tosi monelta oon kuullut että se ln vähän kuin häkkeri eli menee sun puhelimees ja ettii sun yhteystietojen viestien kautta kaikkea mahdollista materiaalia...en tiedä miten, en usko että käyttää tietoja haitaksi itselles mutta näin itse ja moni muu on kuullut. Sinne voi laittaa sähköpostia ja kysyä että mikä homma jos tulee kysyttävää mutta nettisivulta löytyy paljon tietoa bongosta ja vaikuttaa suht luotettavalta, mutta ite en välttämättä laittais koska yks viesti maksaa 3€ ja sit ku mutsi näkee puhelinlaskun nii ei helvetti se ragee :D
Ei se tiedä mitään. Mulle ainaki vastas päin helvettiä:D ei kannata tuhlata rahoja moiseen
Täh onko tää mungokeskustelu vai joku muu? :D
Vierailija kirjoitti:
Täh onko tää mungokeskustelu vai joku muu? :D
Keskustelu on siirtynyt tänne (poista väli): https://ylila uta.org/aihevapaa/93120308
Katsoo facesta ;D