Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestän laihiksella ilman herkkuja?

Vierailija
16.03.2017 |

Olen ekaa kertaa elämässäni oikealla dieetillä. Painoa pakko pudottaa. Mutta miten ihmeessä kestän ilman suklaata, sipsiä jne?! Mitä tilalle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihduttaminen olis helppoa, ei varmaan olis niin paljon lihavia ihmisiä tässä maailmassa.

Laihduttaminen ja painonhallinta on helppoa. Vaikeus on siinä, että ihmiset eivät sitä halua.

Yksinkertainen ei ole sama kuin helppo.

Vierailija
22/25 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä syön herkkuja joka päivä. Kourallisen pähkinöitä, rivin suklaata..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihduttaminen olis helppoa, ei varmaan olis niin paljon lihavia ihmisiä tässä maailmassa.

Laihduttaminen ja painonhallinta on helppoa. Vaikeus on siinä, että ihmiset eivät sitä halua.

Yksinkertainen ei ole sama kuin helppo.

Nimenomaan se yksinkertainen on helpoin tie.

Vierailija
24/25 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä pystykään. Itsekurin puuttuminen loistaa ruudun tällekin puolelle. Sinä tulet retkahtamaan alle kahdessa viikossa ja parin kuukauden päästä olet taas täällä kyselemässä uutta ihmedieettiä, jossa voi syödä mitä tahansa ja kuinka paljon hyvänsä, mitta silti laihtuu. Valitettavasti.

Vierailija
25/25 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla kokonaan ilman? Mä pidin laihduttaessa alussa sääntöä että saan syödä kerran viikossa vähän enemmän herkkuja (200g suklaata) ja kerran viikossa lisäksi tyyliin pienen suklaapatukan. Tietysti toi 200 grammaakin on aika paljon kerralla laihduttajalle mutta mä vähensin sitten jonkun verran päivän muista kaloreista. Laihduin puolen kilon viikkotahtia (olin juuri ja juuri ylipainon puolella). Pikkuhiljaa niitä herkkuja alkoi tehdä vähemmän mieli kun ei enää syönyt joka päivä ja jossain vaiheessa pystyin jo olemaan vaikka kaksi viikkoa kokonaan ilman ilman että huomasinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme