joopasjoo

En haluaisi valittaa. olen naiskaveriporukassa aina se 3-pyörä. Saattaa olla, että oon tuntenu yhden ensin ja tai molemmat ja sitten he keskenään tutustuvat ja kappas vain oonkin 3-pyörä. Eli mulle ei kerrota mitään salaisuuksia, ei tavata kaksin (nämä muut kyllä haluaa välillä tavata kaksin) ja heidän kaveruutensa on muutenkin läheisempää.

Välillä oon saattanut tutustua molempiin samaan aikaan, samassa paikassa mutta PAM oonkin se ylimääränen.

kappas, kun näille kahdelle tulee joku kiila kaverisuhteeseen sitten mua pyydetään, seura kelpaa ja oonkin ykkönen. Mikä vittu teillä ja meillä akoilla on ku tätä tapahtuu joka v*tun kerta. Jo 4. kertaa käynyt näin.

Syy ja seuraus on nyt se, että jatkossa haluan kaveriksi vain ja ainoastaan miehiä. Ja onneksi se on okei poikaystävälleni. Hän ei ole mustasukkaista sorttia. Ongelma on vaan se, tajuaako nää kaverimiehet aina että haluun heistä kaveria. Toki varatut on turvallisempia kavereita. Muilla samammoisia kokemuksia akoista?

• ylös 28
  • alas 11

Kommentit (13)

Vierailija

Kuvaamasi ongelma tekee naisista vaan ihan paskamaisia kavereita. Paneminen on kivaa, mutta 10/10 mies on parempi kaveri.

Ei JUORUA salaisuuksia, antaa analyyttisiä neuvoja, kuuntelee. Naiset vaan kotkottaa omia ongelmiaan.

• ylös 10
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sä olet siis akka ja sulla on poikaystävä?  Mielenkiintoista... Ja ikä oli?

Taidat olla aika itserakas ja mustasukkainen kavereistasi.. Viestistäsi voi rivien välistä lukea paljon. Oletan että olet Vaikea ihminen.

• ylös 8
  • alas 17
Vierailija

Tunnistan ilmiön lapsuudestani mutta aikuisiällä en ole onneksi enää törmännyt tuohon. Veikkaan että olet vielä nuori tai sitten pyörit vääränlaisissa piireissä? Itse en jaksa naisena mitään bestis kulttuuria ja neuvoni on että yrität sinäkin vältellä naisporukoita missä tuollainen on se normaali kaverisuhteen malli.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuvaamasi ongelma tekee naisista vaan ihan paskamaisia kavereita. Paneminen on kivaa, mutta 10/10 mies on parempi kaveri.

Ei JUORUA salaisuuksia, antaa analyyttisiä neuvoja, kuuntelee. Naiset vaan kotkottaa omia ongelmiaan.

Miehiä ollu paljon kaverina ja hyvälle kaverille juorutaan, juonitaan ja kadehditaan. Ei kuunnella. Piste.

Vierailija

Pikkutyttöjen touhua. Meillä meni tuo ohitse jo yläasteaikana ysiluokkaan mennessä, jolloin alettiin pyöriä isommalla poppoolla kahden sijaan, kokoonpano saattoi vaihtua tapahtumasta toiseen hieman. Ensin oli siis 2 alaluokilla, sitten 2x2 ja lopulta 2-10. Tuo kolmen kimppa ei näytä toimivan päiväkoti- ikäisillä tytöillä sitten millään: kaveri ihmettelee, miten 7v ja 5v tyttö ja poika ei pysty leikkimään kuin meidän tai muun samanikäinen pojan kanssa. Jos kolmas on tyttö, menee aina riitelyksi (tytöt liittoutuvat poikaa vastaan). 2 poikaa ja 1 tyttö leikkivät täysin ongelmitta kolmistaan.

Vierailija

Jos tätä tapahtuu toistuvasti, niin voiko olla että käyttäydyt kaverisuhteissa hieman pinnallisesti? Siis siinä mielessä, että et avaa omaa elämääsi ja sisäistä maailmaasi yhtä paljon kuin ne toiset, jotka muotoutuvat läheiseksi ystäviksi? Ystävyydessä kuitenkin usein nousee esiin se, että jaetaan kokemuksia ja syvempiä tunteita. Jos olet sellainen "jätkätyyppi" niin voi olla, että olet kivaa seuraa hengailla, mutta sinuun ei saa kunnolla kontaktia. Voi olla myös mahdollista, että luonteesi eroaa siitä perus-naistyypistä, jolloin sellaisen perinteisen mielenmaiseman omaavat tyypit viihtyvät keskenään paremmin.

Vierailija

Tuo oli mullekkin tuttua joskus ala- ja yläasteella sekä tyttöjen että poikien kanssa, nykyään onneksi ei enää. Jos tuota tapahtuu useinkin niin veikkaan että liikut vaan vääränlaisissa piireissä.

Vierailija

Oon kyllä usein joutunut olemaan kolmas pyörä, mutta onneksi en kuitenkaan hyvien ystävien kanssa vaikka ollaankin kolmen porukka. Ihan perseestä olla ulkopuolisena.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.