En ymmärrä Disneyn Frozen elokuvan suosiota. Kuka kehtaa myöntää pitävänsä?
Täyttää p*skaa koko leffa, huonosti tehty, surkea juoni ja värit, ihan kaikki. En anna omien lapsien katsoa.
Kommentit (49)
Truu Frozen hörhöt alapeukuttelemassa, kun eihän ihmisillä ole oikeutta päinvastaiseen mielipiteeseen :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frozenfanit kiihkoissaan jakelemassa miinuksia. Ei kaikkien tarvitse pitää samoista elokuvista.
Mitkä!?!:D mun tyttö on 5 ja tykkää kyseisestä rainasta. Se on nyt päikkäreillä...
Miten tämä liittyy mihinkään? Äiti miinustelee kun joku haukkuu pennun suosikkileffaa vai häh?
Kauhee raivo!:D
Vierailija kirjoitti:
Tuossa leffassahan käsitellään tunteita ja niiden tärkeyttä aivan loistavalla tavalla! Hieno animaatio, ihanat laulut (varsinkin Let It Go) ja mielenkiintoinen, mukaansatempaava juoni tekevät leffasta yhden parhaista Disney-filmeistä ikinä.
Aion näyttää pikkusiskolleni, kun hän kasvaa. (Ja nyt kun joku miettii, niin joo, meillä on aika iso ikäero.)
Mielestäni juuri tämä, että jotkut hehkuttavat sitä "parhaaksi Disney-filmiksi ikinä" on täyttä huuhaata ja kertoo siitä, ettei ole sen kummemmin tutustunut Disneyn vanhempaan tuotantoon.
Disneyllä on vaikka mitä aarteita, ja esimerkiksi Notredamen kellonsoittaja on valehtelematta yksi parhaista kokonaisuuksista Disneyssä. Tai Pocahontas, Peter Pan, Mulan...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa leffassahan käsitellään tunteita ja niiden tärkeyttä aivan loistavalla tavalla! Hieno animaatio, ihanat laulut (varsinkin Let It Go) ja mielenkiintoinen, mukaansatempaava juoni tekevät leffasta yhden parhaista Disney-filmeistä ikinä.
Aion näyttää pikkusiskolleni, kun hän kasvaa. (Ja nyt kun joku miettii, niin joo, meillä on aika iso ikäero.)
Älä aivopese siskoasi moisella kuralla. Muahaha! P*skin Disney-filmi ikinä. Ihmisten pitäisi päästää irti -> Let it go of Frozen. Pistää vihaksi kaveripiiri, kun kaikki fanittavat Frozenia, paitsi meidän perhe.
Vierailija kirjoitti:
Truu Frozen hörhöt alapeukuttelemassa, kun eihän ihmisillä ole oikeutta päinvastaiseen mielipiteeseen :'D
No jaa, mielummin ehkä jengi miettii et mitä sä rageet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee vanhemmille tarve tuputtaa omaisuutta mielipiteitä lapsille? Katsokoon mitä kuraa haluaa ja tehköön omat mielipiteensä. Minä ainakin haluan kasvattaa lapset ajattelemaan itse.
Vai että lasten pitäisi antaa katsoa mitä kuraa haluavat? Annetaan siis katsoa väkivaltaa, silpomismurhaelokuvia joissa veri lentää ja muuta kauhua, elokuvia joissa pääosissa huumeet ja alkoholi, koska lasten täytyy antaa muodostaa oma mielipiteensä?
Kyllä. Juuri tätä tarkoitin. Ostin tänään ekaluokkalaidelle röökiaskin kun on hyvä siitä kehittää se oma mielipide näin koulun alussa jo.
En pidä Frozenia huonona, mutta ehdottomasti aivan liian yliarvostettuna- ja hehkutettuna. Vaikka kuinka paljon oikeasti hyviä animaatioelokuvia Disneyltä löytyy, niin miksi juuri tuo elokuva on niin suuressa suosiossa, nyt NELJÄN vuoden jälkeenkin?
Mä kyllä tykkäsin. En nyt tiedä oliko se niin hyvä kuin tämä kaikki hypetys antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä aivopese siskoasi moisella kuralla. Muahaha! P*skin Disney-filmi ikinä. Ihmisten pitäisi päästää irti -> Let it go of Frozen. Pistää vihaksi kaveripiiri, kun kaikki fanittavat Frozenia, paitsi meidän perhe.
Menee jo ihan hassuksi tuo sun hulluus.
Söitkö töistä päästyäsi jotain sopimatonta tai unohtuiko lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Frozenvihaajat alapeukuttavat kun eivät saa rakkautta omilta sisaruksilta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni juuri tämä, että jotkut hehkuttavat sitä "parhaaksi Disney-filmiksi ikinä" on täyttä huuhaata ja kertoo siitä, ettei ole sen kummemmin tutustunut Disneyn vanhempaan tuotantoon.
Disneyllä on vaikka mitä aarteita, ja esimerkiksi Notredamen kellonsoittaja on valehtelematta yksi parhaista kokonaisuuksista Disneyssä. Tai Pocahontas, Peter Pan, Mulan...
Vihaan Frozenia yksistään jo sen takia, kun kyseinen filmi aiheutti 4-vuotiaalle kummipojalleni traumat ja hän näkee edelleen vuosi leffan katsomisen jälkeen painajaisia.
Frozen, huumeet, tupakka, veri lentää? Mitäh??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, mielummin ehkä jengi miettii et mitä sä rageet??
En laittanut tuota kommenttia raivoten, vaan naureskellen. Ei mulla ole intoa riehua tämmöisen aiheen takia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua :D Kyllä siellä nyt joku otti kovasti itseensä, anteeksi, perun mun vihapuheet! Pakko tykätä, tykätään nyt sitten.
Ps. Me kyllä rakastetaan siskojen kanssa toisiamme oikein kovasti ja molemminpuoleisesti. :D
Vierailija kirjoitti:
Frozen, huumeet, tupakka, veri lentää? Mitäh??
Unohtamatta sitä Olaf&Sven homodraamaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frozenfanit kiihkoissaan jakelemassa miinuksia. Ei kaikkien tarvitse pitää samoista elokuvista.
Tuntuu että kiihkoilua tulee niiltä joilla on jotain elokuvaa vastaan. Kiroilla ja kielletään lapsilta. Hei se on vaan leffa, rauhoittukaa.
Juu en ole kiroillut, eikä ole lapsiakaan :D Silti se on vaan huono elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua :D Kyllä siellä nyt joku otti kovasti itseensä, anteeksi, perun mun vihapuheet! Pakko tykätä, tykätään nyt sitten.
Ps. Me kyllä rakastetaan siskojen kanssa toisiamme oikein kovasti ja molemminpuoleisesti. :D
Laitoin sulle alanuolen kun en hyväksy anteeksi pyyntöäsi.
Frozenhan on tosi ihana elokuva:) Let it go, let it go....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sulle alanuolen kun en hyväksy anteeksi pyyntöäsi.
No onneks se ei ole mun elämäni suurin murhe, jos joku random netissä dissaa mun lempileffaa. Joten aivan sama hei. :-)
Tuntuu että kiihkoilua tulee niiltä joilla on jotain elokuvaa vastaan. Kiroilla ja kielletään lapsilta. Hei se on vaan leffa, rauhoittukaa.