Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä Disneyn Frozen elokuvan suosiota. Kuka kehtaa myöntää pitävänsä?

Vierailija
16.03.2017 |

Täyttää p*skaa koko leffa, huonosti tehty, surkea juoni ja värit, ihan kaikki. En anna omien lapsien katsoa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli ihan kiva, katsoin sattumalta televisiosta jouluna. Olen 51-vuotias lapseton nainen.

Vierailija
2/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan ei ole tehty animaatioita joissa on mukaansa tempaavat kappaleet niin kuin lapsuuden disneyklassikoissa.

Joskus lukenut selityksen kuinka lasten on helpompi samaistua sisarusten väliseen rakkauteen paremmin kuin romanttiseen ja siitä suuri suosio.

Vierailija
4/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kurapaskaa. Onneks oma lapsi on vielä niin pieni, ettei oo kiinnostunut tuollaisista. :D

Vierailija
5/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en itsekään ihan ymmärrä. Hahmot kopioita Tangledista, juoni yksinkertaisesti huono, liikaa biisejä niistäkin aika moni huonoja, hahmot jäivät jotenkin tosi latteiksi... Mutta 3D oli ihan hienoa ja hyviä erikoistehosteita.

Vierailija
6/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu on se, että prinsessa ei tarvitse prinssiä tullakseen onnelliseksi. Niinhän se vanhat sadut aina loppuivat.

Vierailija
7/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee vanhemmille tarve tuputtaa omaisuutta mielipiteitä lapsille? Katsokoon mitä kuraa haluaa ja tehköön omat mielipiteensä. Minä ainakin haluan kasvattaa lapset ajattelemaan itse.

Vierailija
8/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frozenfanit kiihkoissaan jakelemassa miinuksia. Ei kaikkien tarvitse pitää samoista elokuvista.

Vierailija
9/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lastenelokuva ja joku vetää kauheat kilarit?

Vierailija
10/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi paljon ja olen lähen kolmekymppinen nainen, mukavaa vaihtelua että aitorakkaus joka kumosi kirouksen oliki siskojen välinen rakkaus ja elokuvassa ihmetellään päivän jälkeen kihloihin menemistä joka yleensä normi disneys leffoissa. Biisitkin hyviä, toisin kun jossain uusissa. :) Hahmot hauskoja ja Elsaan pystyy samaistumaan jokainen joka joskus tuntenut itsensä hieman yksinäiseksi ja erilaiseksi.

Vierailija
11/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa on ihana. Haluaisin samanlaisen tyttöystävän kuin Elsa. m26

Vierailija
12/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frozenfanit kiihkoissaan jakelemassa miinuksia. Ei kaikkien tarvitse pitää samoista elokuvista.

Mitkä!?!:D mun tyttö on 5 ja tykkää kyseisestä rainasta. Se on nyt päikkäreillä...

Vierailija
13/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä!?!:D mun tyttö on 5 ja tykkää kyseisestä rainasta. Se on nyt päikkäreillä...

Miten tämä liittyy mihinkään? Äiti miinustelee kun joku haukkuu pennun suosikkileffaa vai häh?

Vierailija
14/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään, Disneyn tuotanto muutenkin lähellä sydäntä. Frozenissa nautin juuri niistä biiseistä ja jatkuvasti eteenpäin kulkevasta tarinasta. Miinusta annan vain siitä, että nykyään tietokoneanimaatioissa Disneyprinsessat ovat toistensa kopioita, eivätkä erotu kunnolla.

Suomenkieliset dubithan ovat aina ihan hirveitä, Tangled on varmaan ainoa juuri ja juuri siedettävällä dubilla varustettu näistä uudemmista elokuvista. Katson aina englanniksi, joskus uteliaisuudesta dubilla. Kun vertaa esimerkiksi Dreamworksin Kung Fu Pandan suomidubbiin, ei mikään Frozen yllä siihen lähellekään. Saatikka sitten kun puhutaan upeista suorituksista kuten Aladdinista.

Outona pidän sitä, että et anna lasten nähdä jos et itse tykkää. Eri asia, jos olisi haitallista materiaalia, sen katsomisesta saa toki vanhempi itse päättää. Saavathan lapset itse kuitenkin muodostaa mielipiteensä, anna heille siihen mahdollisuus.

N24

Vierailija
15/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Äiti miinustelee kun joku haukkuu pennun suosikkileffaa vai häh?

Eikö noi nuolet ole tossa jotta voi helposti kertoa onko samaa vai eri mieltä. Ei se alanuoli ole mikään loukkaus viestin kirjoittajaa kohtaan. Jos ei mielipiteitä saa ilmaista on keskustelu aika turhaa.

Vierailija
16/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa leffassahan käsitellään tunteita ja niiden tärkeyttä aivan loistavalla tavalla! Hieno animaatio, ihanat laulut (varsinkin Let It Go) ja mielenkiintoinen, mukaansatempaava juoni tekevät leffasta yhden parhaista Disney-filmeistä ikinä.

Aion näyttää pikkusiskolleni, kun hän kasvaa. (Ja nyt kun joku miettii, niin joo, meillä on aika iso ikäero.)

Vierailija
17/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elsa on ihana. Haluaisin samanlaisen tyttöystävän kuin Elsa. m26

Olet joko vähä-älyinen tai homo? Marssi kauppaan ostamaan Barbara!

Vierailija
18/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysjärkiset miinustelee kun joku idari kuvittelee olevansa aikuisena elokuvan kohderyhmää.

Vierailija
19/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee vanhemmille tarve tuputtaa omaisuutta mielipiteitä lapsille? Katsokoon mitä kuraa haluaa ja tehköön omat mielipiteensä. Minä ainakin haluan kasvattaa lapset ajattelemaan itse.

Vai että lasten pitäisi antaa katsoa mitä kuraa haluavat? Annetaan siis katsoa väkivaltaa, silpomismurhaelokuvia joissa veri lentää ja muuta kauhua, elokuvia joissa pääosissa huumeet ja alkoholi, koska lasten täytyy antaa muodostaa oma mielipiteensä?

Vierailija
20/49 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että lasten pitäisi antaa katsoa mitä kuraa haluavat? Annetaan siis katsoa väkivaltaa, silpomismurhaelokuvia joissa veri lentää ja muuta kauhua, elokuvia joissa pääosissa huumeet ja alkoholi, koska lasten täytyy antaa muodostaa oma mielipiteensä?

Argumentin pinnan kaltevuus: 120%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi