Millä vuosikymmenellä oli tai on parasta musiikkia?
Millä vuosikymmenellä oli tai on mielestäsi parasta musiikkia. Kerro myös ikäsi, niin nähdään, miten se vaikuttaa asiaan.
Kommentit (18)
60-luku on näköjään ainoana nollilla. Onhan se nyt noista ehdottomasti TOP3:een kuuluva.
Jos kyse on rock- ja pop-musiikista, kuten vaihtoehtojen pohjalta oletan, niin ehdottomasti 80-luvulla.
Kokonaisuutena ottaen 90-luvulla. Kasarillakin tehtiin varsinkin metallimusiikin puolella loistavia levyjä mutta ns. hittimusa kasarisyntetisaattoreinen oli hirveää paskaa. 70-luvullakin oli paljon hyviä levyjä ja ehkä se menee hyväksi kakkoseksi kasarin kanssa. 60-luvun Beatlesit yms. eivät oikein iske.
Nykyäänhän uudet artistit eivät pääsee yhtä hyvin esille kuin ennen kiitos Idolsin yms. halvan paskan.
Nelikymppinen mies
60-luvulla, olen kolmekymppinen nainen.
70-luvulla tehtiin ehkä eniten hyvää musiikkia, siis määrällisesti, mutta 60-luvun loppupuolisko oli kuitenkin se luovin ja dynaamisin kausi pop- ja rock-musiikissa.
Vierailija kirjoitti:
60-luku on näköjään ainoana nollilla. Onhan se nyt noista ehdottomasti TOP3:een kuuluva.
Tosi on. Hyvää musiikkia ja ikivihreitä edelleen monet 60- luvun tuotokset. Eli 60 - 80 luvun sisällä tehdyt ovat edelleen top.
70-luvulla. Led zeppelin, pink floyd, deep purple yms yms...
1600-1700- luvuilla. olen klassisen musiikin ystävä. N 45
Miksi alkaa vasta 50-luvusta? Pidän 20-30-lukujen jazzista ja bluesista.
Parasta on juuri nyt, ei ne vanhat biisit ole mihinkään kadonneet...
Syntynyt 70-luvun puolivälissä.
80-luvulla kuuntelin lähes ainoastaan hevimetallia, joka 90-luvun alussa muuttui grungeen ja rockiin yleisesti.
Tästä syystä vastasin 90-luku koska sen alku oli minulle musiikillisesti erittäin tärkeää aikaa ja siltä ajalta on jäänyt paljon suosikkeja aina näihin päiviin asti.
mutta kyllä hyvää musiikkia on tehty 60-luvusta tähän päivään.
Jos rockista puhutaan, niin kultakausi oli noin 25 vuoden pituinen: suunnilleen 1963-1988. Jos klassisesta musiikista puhutaan, niin kultakausi oli 10-kertainen: suunnilleen 1670-1920.