Onko täällä muita, jotka eivät nauti nännien koskettelusta?
Tuntuu lähinnä ärsyttävälle, meinaan melkein suuttua, jos mies alkaa ajatuksissaan tuota tekemään vaikka olen monta kertaa suuttunut.
Nänneihin koskeminen jotenkin kutittaa. En oikein osaa edes kuvailla sitä miten ärsyttävältä se tuntuu, tunne on melkein epämiellyttävä. :D
Onko muita, tuntuu että olen kauhea outolintu.
Kommentit (5)
Täällä sama. En ymmärrä miten siitä voisi tuntea mielihyvää. Tunne on sekoitus kipua, kutitusta, tunnottomuutta, jomotusta.
En ole koskaan ymmärtänyt, että miltä sen pitäisi tuntua edes. Ihan yhtä kiihottavaa kun näpläisi polvitaivetta, kutittaa korkeintaan tai ei tunnu miltään. Annan näplätä kun ei se haittaakaan, mutta en ymmärrä mitä siitä pitäisi saada. En myöskään saa minkäänlaisia kiksejä suutelusta, omituista hommaa ja teen miehen mieliksi. Muuten olen kyllä hyvin villi ja rakasten seksiä, mutta noita en ole ymmärtänyt. Ihan sama kun joku hehkuttaisi miten hyvältä tuntuu kun mies nuolee kyynärpäätä.
Se sattuu! Sitten saa rasvailla jälkeenpäin ja viritellä vanulappuja rintsikoihin.
En tykkää. Se sattuu ja tuntuu vaan ikävältä. Mulla on vissiin super herkät tai jotain.
Siis olen monta kertaa sanonut, en suuttunut.