Aikuisella miehellä kurahousut
Olin tänään Espoossa puistossa, kun sinne tuli mies lapsen ja koiran kanssa. Miehellä oli päällään sellaiset vanhanajan kurahousut, joissa on nepparit ja kaikki. Totesin vaan, että onpa hän hyvin pukeutunut, kun on niin kuraista. Aikuisten kuriksia kuulemma saa ihan netistä.
Pitäisiköhän itsekin ostaa? Oletteko nähneet aikuisia kurahousuissa muualla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jenita kirjoitti:
Olin tänään Espoossa puistossa, kun sinne tuli mies lapsen ja koiran kanssa. Miehellä oli päällään sellaiset vanhanajan kurahousut, joissa on nepparit ja kaikki. Totesin vaan, että onpa hän hyvin pukeutunut, kun on niin kuraista. Aikuisten kuriksia kuulemma saa ihan netistä.
Pitäisiköhän itsekin ostaa? Oletteko nähneet aikuisia kurahousuissa muualla?Kyllä mellä päin näkyy välillä kurahousuissa aikuisiakin. Osta ihmeessä. Näyttää oikeen söpöltä. ;-)
Satoiko viime perjantaina vettä Espoossa? Korkea ilmanpaine oli silloin. Harvoin näkee missään aikuisia lasten kanssa liikkumassa ulkona kurahousuissa.
Sillä miehellä on kurahousufetissi. Ei kukaan muu sellaisia vaatteita käytä.
Todennäköisesti fetissi on tosin aloittajalla, koska näitä kurahousuprovoja tulee tänne uudelleen ja uudelleen.
Erinomaiset mattoja pestessä. Ei kastu vaatteet, eitäyty saappaat vedellä.
Skeptikko kirjoitti:
Sillä miehellä on kurahousufetissi. Ei kukaan muu sellaisia vaatteita käytä.
Todennäköisesti fetissi on tosin aloittajalla, koska näitä kurahousuprovoja tulee tänne uudelleen ja uudelleen.
Todennäköisesti se fetissi on kyllä sinulla, kun kaivelet melkein vuoden vanhoja kurahousuprovoja.
Tietyissä töissä varmaan tosi kätevät tai kakaroiden kanssa ojia tutkiessa.
Nyt alkaa kevään kurakelit olla niin totta kai kannattaa pukeutua sään mukaan. Keravalla näin tämmöiset aikuisten kurikset, hyvin ovat suojaavat.
Totta kai kannattaa pukeutua kelin mukaisesti aikuistenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa kevään kurakelit olla niin totta kai kannattaa pukeutua sään mukaan. Keravalla näin tämmöiset aikuisten kurikset, hyvin ovat suojaavat.
teletapit nukkumaan, teletapit nukkumaan
Parhaat on sellaiset saappaisiin kiinni valetut ts. kahluusaappaat. Kätevät perhokalastushommissa sekä laituria-asentaessa. Seksiä en ole ne jalassa kokeillut, vähän liian hikistä voisi olla. T. Kurahousumies.
Sanoinko, ettei minulla olisi? Pidän sen kyllä yleensä omana tietonani, mutta sinähän sen asian esille otit.
Tuossa asussa muhii kunnon kiveshiki!
Vierailija kirjoitti:
Onpas hieno setti tuossa videossa. Peukku.
Mieheni pyysi tuollaisia nepparihousuja joululahjaksi, mistähän voisin ostaa :)
Ihan Etolassa on kaikille saatavan. En tiedä mökkiläistä, jolla sellasia ei olisi.
Farmerrain.com Ruotsissa myy noita.
Kyllä aikuinenkin mies tai nainen voi käyttää kurahousuja. On esim. sellasia työtehtäviä, joissa on pakko käyttää sadekelillä, kunnon varustusta. Itse olen ollut vuosia luonnovara-alalla töissä, ja siellä joka syksy on joutunut käyttämään ns. kuravaatteita, koska muuten ei pysy kuivana.
Kyllä mellä päin näkyy välillä kurahousuissa aikuisiakin. Osta ihmeessä. Näyttää oikeen söpöltä. ;-)