Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 kk tapailua eikä vieläkään seksiä. Jatkaisitko tapailua?

Vierailija
16.03.2017 |

Emme ole edes suudelleet huulille, poskelle ja otsalle olen muiskauttanut naiselle suukon. Normaalia? Miten nämä deittikäytännöt nykyään menevät? Miespuoleiset kaverit ovat kaikki sitä mieltä, että tapailu tämän naisen kanssa on ajanhukkaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on millä mittapuulla mitaten toooodella pitkäaika. Veikkaan, että nainen ei ole kiinnostunut sinusta seksimielessä. Olethan varmistunut ettei hänellä ole mitään uskonnollista vakaumusta asian suhteen?

Ei naisella ole uskonnollista vakaumusta, ei kai yksinkertaisesti ole libidoa tai se on olematon.

Vierailija
22/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt mitä tapahtuu jos nainen tulee raskaaksi? Oletko niitä miehiä jotka sitten sanovat abortti tai ero? On ihan hyvä että nainen tuntee tervettä varovaisuutta.

Jos jossain vaiheessa pääsemme seksiin asti, niin pidän huolen ehkäisystä, niin vastuuton en ole. Haluan perheen ja lapsia, mutta en kenen tahansa naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla miehet ovat haukkuneet liian anteliaita naisia ties miksi, ja sitten kun ap törmää miesten ihailemaan siveään naiseen, niin ei kelpaa? Vai onko tässä taas se sama juttu, että antaa ei saa, paitsi minulle?

Vierailija
24/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun sitä junaa pitää edistää. Kyllä 3kk jälkeen olettaisi että onnistuu.

Jos olet alle 18v niin sitten eriasia.

Olemme molemmat aikuisia, minä 35v ja nainen 27v.

Vierailija
25/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon. Heti.

Miksi?

a) Naista ei kiinnosta seksi yleensä -> vaihtoon

b) Naista ei kiinnosta AP sillä tavalla -> vaihtoon

c) Naisella on traumoja -> haluatko toimia psykologina? -> vaihtoon?

d) Kommunikaatio ongelma tms arkuus -> keskustelu -> selvennys -> vaihtoon tai hommat tulille

e) Nainen panee muita joten ei tarvetta -> vaihtoon

f) Nainen etsii kumppania pidempään suhteeseen ja haluaa tutustua kunnolla ennen kuin seksiä sotketaan mukaan -> vaihtoon, koska sinulle selvästi pelkkä seksi riittää.

Vierailija
26/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään naisen, jonka periaatteena on puoli vuotta seurustelua ennen seksiä. Onnellisesti nyt on yhdessä poikaystävänsä kanssa. Mielestäni ihailtavaa itsekunnioitusta. Jos yhtään miettii, niin seksi hedelmällisessä iässä voi aina johtaa raskauteen. Se, että on kumppani, johon voi luottaa myös siinä tapauksessa, että raskautuisi, on henkisesti ja fyysisesti kaikkein tyydyttävin suhdemuoto.

Vierailija
27/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä saanut kuulla "et halua musta mitään muuta kuin sitä!" naisilta, keskimäärin 2krt päivässä sitä yleensä halunnut. Mutta suhteiden päätyttyä näin, olen ajatellut että tutustutaan sitten lähemmin ennen seksiä, koska kyllä sitä kerkeää harrastamaan yllin kyllin, ja pidättäytynyt seksistä täysin 3kk tapailun aikana ellei nainen ole tehnyt aloitetta.

Yksikään nainen ei ole aloitetta tehnyt, ja laittanut suhteen poikki sanomalla "et pidä minua haluttavana", siinä sitten on turha enää vastaan väittää kun nainen on tämän saanut päähänsä eikä enää edes halua kokeilla, ja jättää koska luullut jopa kerran homoksi tämän takia, vaikka pidin häntä upeimpana naisena ketä olin ikinä nähnyt, enkä halunnut pilata suhdetta liiallisella seksillä heti tutustumisvaiheessa, etenkään koska hän ei aloitetta koskaan tehnyt, ja ajattelin että kenties hän haluaa vain odottaa oikeaa hetkeä, tai hänellä joitain traumoja asian suhteen koska hän ei asiasta koskaan puhunut vaikka hienotunteisesti seksistä häneltä yritin välillä kysyä.

Vierailija
28/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH kirjoitti:

Itse olen miehenä saanut kuulla "et halua musta mitään muuta kuin sitä!" naisilta, keskimäärin 2krt päivässä sitä yleensä halunnut. Mutta suhteiden päätyttyä näin, olen ajatellut että tutustutaan sitten lähemmin ennen seksiä, koska kyllä sitä kerkeää harrastamaan yllin kyllin, ja pidättäytynyt seksistä täysin 3kk tapailun aikana ellei nainen ole tehnyt aloitetta.

Yksikään nainen ei ole aloitetta tehnyt, ja laittanut suhteen poikki sanomalla "et pidä minua haluttavana", siinä sitten on turha enää vastaan väittää kun nainen on tämän saanut päähänsä eikä enää edes halua kokeilla, ja jättää koska luullut jopa kerran homoksi tämän takia, vaikka pidin häntä upeimpana naisena ketä olin ikinä nähnyt, enkä halunnut pilata suhdetta liiallisella seksillä heti tutustumisvaiheessa, etenkään koska hän ei aloitetta koskaan tehnyt, ja ajattelin että kenties hän haluaa vain odottaa oikeaa hetkeä, tai hänellä joitain traumoja asian suhteen koska hän ei asiasta koskaan puhunut vaikka hienotunteisesti seksistä häneltä yritin välillä kysyä.

Hän ei myöskään julkisesti halunnut suudella tai pitää edes kädestä, vaikka suutelimme kyllä ahkerasti kun olimme kahden. Joten syvästi ihmettelen edelleen mistä johtui tämä käytös.

Vierailija
29/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on friend zonella. Kaverimies, jota ei panna.

Vierailija
30/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun sitä junaa pitää edistää. Kyllä 3kk jälkeen olettaisi että onnistuu.

Jos olet alle 18v niin sitten eriasia.

Olemme molemmat aikuisia, minä 35v ja nainen 27v.

Kuulostaa ihan mun exältä. Kannattaa lähteä karkuun ennen kuin annat asioiden kehittyä liian pitkälle, koska silloin eroaminen on vain vaikeampaa.

Vierailija
31/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

f) Nainen etsii kumppania pidempään suhteeseen ja haluaa tutustua kunnolla ennen kuin seksiä sotketaan mukaan -> vaihtoon, koska sinulle selvästi pelkkä seksi riittää.

Menikö ohi se kohta jossa oltiin 3kk jo jahkailtu eikä edes suudella?

Ei voi toimia millään tasolla jos vetovoima on tätä luokkaa. "Tosi rakkaus odottaa" argumentti tai traumat... molemmat on hylkykamaa.