Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset rakastuvat renttuihin" - no niin kyllä miehetkin!

Vierailija
15.03.2017 |

Olin tänään auttamassa ystävääni (nainen) muutossa eron jälkeen ja pisti kyllä huokailuttamaan. Tämä oli jo ties kuinka mones salamaero pitkästä ja komeasta tosirakkaudesta. Asiaankuuluvasti oli toki riidelty, paiskottu tavaroita ja ajauduttu mykkäkouluun. Pettääkin ystävä taisi ehtiä, ehkä jopa pariin otteeseen. Ja epäilemättä kohta on taas uusi, jos ei kaksi, kierroksessa. Mainio ystävä, mutta ei ehkä parisuhteessa ihan parhaimmillaan.

Aina puhutaan siitä, kuinka naiset rakastuvat renttuihin, mutta harvemmin siitä, että samaahan se on miehillä. Tähänastisessa elämässä on ollut niin, että eniten miesvientiä on aina niillä oikukkailla femme fataleilla, jotka haluavat olla huomion keskipistenä, pomottavat miestään, vaativat urotekoja ja hemmottelua ja yleensä onnistuvat vielä suhteessa sutisemaan toisen kanssa (ks. haluavat olla huomion keskipisteenä) tai luomaan muuta ylitsepääsemätöntä draamaa. Aina on kriisi kierroksessa tai seuraava tulossa, mutta miehiä olisi silti joka sormelle. Ääneen tietty sanotaan, että "naapurintyttö" olisi kiva, mutta kummasti ne tuittupäät silti vetävät miehiä - kaikenlaisia miehiä - puoleensa. Tavallisen näköinen mies tyytyy vielä särkemään sydämensä etäältä, koska oikukas nainen sanoo ääneen, että hänelle kelpaa vain pitkä, komea ja lihaksikas, koska onhan kauniin naisen saatava komea mies.

Samaan aikaan tunnen siis monta tasaisempaa, mukavaa ja sievää sinkkunaista, joilla on vaikeuksia löytää miestä. Ja miespuoliset ystävät taas etsivät olkapäätä, johon vollottaa kun oikukkaan naisen kanssa kävi taas kerran huonosti.

Voi voi. Ketään en tuomitse, koska ymmärrän hyvin, kuinka kauneus/komeus, tietty jännite ja dramaattisuus vetoavat niin miehessä kuin naisessa. Ärsyttää vaan, että aina puhutaan vain naisten taipumuksesta ihastua niihin vaikeisiin tapauksiin, vaikka miehet tekevät sitä aivan samaa ja varmaan vielä samoista syistäkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä aidot nais-rentuiksi luokiteltavat ole vähän sellaisia "kassi-alman" oloisia yli 25-vuotiaina jo ?? Eli siis vastineet tosi rentuille miesmaailmassa

Vierailija
2/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis mt-ongelmainen ttupärsse***tanan akka ja mulle riittäis vientiä pitkälti ohi parisuhteen.

MOT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisessakin pitää olla särmää! Ja notkea pillu!

Vierailija
4/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaunis mt-ongelmainen ttupärsse***tanan akka ja mulle riittäis vientiä pitkälti ohi parisuhteen.

MOT

Roosa Meriläinen? Vieläkö vittu haisee mille, sillitroolille vai kompostille?

Tulipas hieno riimi ja laulun alkusäkeistöön jo osa =D

Vierailija
5/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Meilläkin on kaveripiirissä yksi tällainen nuori nainen. Miehet vaihtuu lennossa, on pettänyt, tykkää flirttailla ja olla huomion keskipisteenä. On myös välillä todella ilkeä varsinkin toisia naisia kohtaan. Silti hänellä riittää ihailijoita vaikka poikaystäväkin löytyy. Koko hänen elämänsä on pelkkää draamaa. Hän myös pyytää jatkuvasti palveluksia muilta ja tykkää pomottaa varsinkin miehiä. Selän takana osa miehistä on kyllä haukkunut häntä ja vannonut että ei enää uhraa aikaa ja rahaa tähän itsekkääseen hemmoteltuun prinsessaan. Vaan sitten kun neiti saapuu paikalle niin ollaan taas niin mielin kielin ja luvataan auttaa muutossa, kuskata harrastuksiin, viedä syömään ja lopuksi vielä kuunnellaan neitokaisen ihmissuhdesotkut ja mieshuolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme