Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat makuyhdistelmät, mitä sinulle on tullut kaupassa vastaan esim. Valmisruuissa, jogurteissa tai ihan missä vaan ruokaan liittyvässä asiassa?

Vierailija
15.03.2017 |

Mä ostin tänään Arlan kreikkalaista jogurttia, makuna mango & chili. Eipä oo ennen tommostakaan makuyhdistelmää ennen tullut vastaan jogurttia ostaessa. Ihan mielenkiintoisen makuista oli, ehkä en kuitenkaan toiste osta.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no ei porkkanaraaste ole suolaista XD MUTTA IHANAA SE ON SILTIKIN JA SIIHEN KUULUU ANANAS.

42/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvijogurtti on vähän outo. Kyllä sitä syödä voi, mutta en ostaisi toiste muuten kuin korkeintaan tarjouksesta.

Ja jostain syystä en tykkää, jos suklaaseen laitetaan salmiakkia.

Vierailija kirjoitti:

köyhä ja ruma kirjoitti:

Lakritsi-sulatejuusto. Sain leipäjonosta muutama viikko sitten. On sellasta harmaata mönjää, joka maistuu salmiakille YÖK. 

Kaveri ehdotteli jotain hyytelöjuustokakun tekemistä mutta en kyl osaa ajatella mikä sopisi sen lakritsimaun kanssa? 

Lakun kanssa sopii sitruuna erittäin hyvin! Olisit tehnyt jotain kakkua siitä, ei kai mikään tuorejuusto(oletin että tarkoitit tuore-etkä sulatejuustoa) sellaisenaan ole hyvää :D Kaupassa on sitä sitruuna-lakurahkaa, semmoinen sekaan.

Sitruuna–laktritsijäätelö on musta tosi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

Okei no ei porkkanaraaste ole suolaista XD MUTTA IHANAA SE ON SILTIKIN JA SIIHEN KUULUU ANANAS.

Mä tykkään laittaa porkkanaraasteeseen rusinoita!

Vierailija
44/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni sillijäätelöä myynnissä. En ostanut.

Vierailija
45/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa oli ravintolassa jälkkärinä jäätelöä, jonka päällä oli sianihraa. Myynnissä oli myös keksejä, joissa oli joukossa ihraa. Namskis! Not.

Vierailija
46/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä ja ruma kirjoitti:

Lakritsi-sulatejuusto. Sain leipäjonosta muutama viikko sitten. On sellasta harmaata mönjää, joka maistuu salmiakille YÖK. 

Kaveri ehdotteli jotain hyytelöjuustokakun tekemistä mutta en kyl osaa ajatella mikä sopisi sen lakritsimaun kanssa? 

Tarkoittanet lakritsatuorejuustoa, minulla on myös sitä, ei leipäjonosta vaan Citymarketista hintaan 0,20 €. Ei taida oikein mennä kaupaksi...

Meillä syödään sitä sellaisen valmiin sokerikakkupohjan päällä, niitä saatiin myös poistohintaan. Jos lakritsan mausta pitää niin meneehän se vaikka pullan päällä, tai jos on jotain mauttomia keksejä tms.

Vierailija
47/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenava osti itselleen lakritsi-Skyrin ja syömättä jäi.

Vierailija
48/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masterchef Australiassa Heston teki pekonijäätelöä. Mulle se on ollut oudoin yhdistelmä ikinä.

Vierailija
49/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmiakkihunaja. Siis hunaja, joka on maustettu salmiakilla, mustaa väriltään. Törkeän hyvää vaniljajäätelön kastikkeena.

Onko tätä ihan kaupoissa?! Itse en en ole onnistunut löytämään, markkinoilta ostan aina

Vierailija
50/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa käydessä ostettiin jostain satamakahvilasta jäätelöä, jotain fish-juttua se myyjä selitti, johon en reagoinut. No se mansikkajäätelö tai mikä lie perusmaku maistui ihan oikeasti kalalle! Samoin kaverin jäätelö. Jäi kyllä syömättä.

Vierailija
51/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökaura. Mielummin syön rehellisesti tuotettua lihaa kuin jotain laboratoriossa tehtyä..

Vierailija
52/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa myytiin joskus anjovis-pastilleja. Hyi hitto :D Kuin olisi imeskellyt jotain kovettunutta ja pilaantunutta kalaa.

Vierailija
53/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee jäätelö. Olen avoin outouksillle, mutta tuo maistui liian... vihfeältä. Sellaiselta ruohoiselta.

Vierailija
54/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin ravintolassa kerran hapankaalin makuista olutta. Yllätti, oli kyllä edikoista, mutta hyvää.

Vierailija
55/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku-minttu kivennäisvesi.. Meni kraanasta alas, eihän tuota kyennyt juomaan.

Vierailija
56/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä tee jäätelö. Olen avoin outouksillle, mutta tuo maistui liian... vihfeältä. Sellaiselta ruohoiselta.

Just parasta!

Vierailija
57/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjapohjainen kastike liharuoan kanssa, ei huono mutta outo.

Luumunkivien sisus kermaviilin kera, oli hyvää.

Vierailija
58/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain pizzeriassa oli erikoisilla täytteillä pizza listalla, muistankohan oikein:  banaani, kananmuna, persikka,  munakoiso ja päärynä

Vierailija
59/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään noista kaikista omituisista jugurttimauista :) Varsinkin mango-chili on hyvä eikä edes outo. Sipseissä on tulllut kummallisia makuja vastaa, lakritsa ja joku hunaja, makeaa perunaa yök.

Vierailija
60/120 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tunkee kyllä salmiakkia/lakritsia joka tuuttiin. 

Kerran maistoin lakritsisipsejä, oli kyllä aika erikoinen. Sain ilmaisnäytepussin enkä kyllä itse ostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme