Kuinka kauan suostuisit lapsiperheen äitinä elämään suhteessa, jossa sinua ei lainkaan huomioida naisena?
Kommentit (22)
Kaksi vuotta jaksoin, nyt tuli stoppi.
3 vuotta jaksoin ennenkuin lähdin kävelemään.
Olisko puoli vuotta moraalittoman lyhyt aika?
Nyt olen ollut 8 vuotta...kyllä se minua syö.
3 v jaksoin, sit petin. Nyt jo eronnut. Ihanaa.
Onhan tässä mennyt jo vuosia ja viimeinen kokonaan ilman seksiäkin. En saa itseäni repäistyä irti liitosta jossa olen ollut "aina".
8 vuotta vierähti. Nyt 2vuotta onnellista elämää eron jälkeen takana.
Eli onko niin, että puoli vuotta on kaikkien mielestä liian lyhyt aika?
Vierailija kirjoitti:
Aika halvalla myyt lapsen elämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
En ole tehnyt mitään, kunhan mietin kuinka kauan mun pitää jaksaa vihata elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
En ole tehnyt mitään, kunhan mietin kuinka kauan mun pitää jaksaa vihata elämääni.
Vihaat elämääsi seksittömyyden takia, vaikka sulla on mies ja lapsi(a)? Mä antaisin vaikka mitä, jos saisin perheen
Kymmenisen vuotta jaksoin. Sitten petin ja erosin. Nyt on hyvä, en kaipaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
En ole tehnyt mitään, kunhan mietin kuinka kauan mun pitää jaksaa vihata elämääni.Vihaat elämääsi seksittömyyden takia, vaikka sulla on mies ja lapsi(a)? Mä antaisin vaikka mitä, jos saisin perheen
Jos parisuhde ei toimi eikä puolisoiden välillä ole keskinäistä rakkautta, luottamusta kunnioitusta, niin ei siitä perhe-elämästä ole onnelliseksi tekemään. En tarkoita, että koko ajan pitäisi olla parittelemassa kuin puput ja suhteeseen voi monestakin syystä kuulua ns. kuivempia kausia (esim. meillä oli 7 kk ilman seksiä synnytyksestä toipumiseni takia), mutta jos puoliso ei huomioi sinua millään tavalla kumppanina, niin homma ei toimi. Jos asetelma on muuttunut krooniseksi, niin turha siinä on sinnitellä esim. "lasten takia", koska kyllä lapsetkin kärsivät jos kotona vanhempien välillä on kylmä ilmapiiri.
Luulisin, että pari vuotta. Ainakin vuosi menisi siihen, että yrittäisin aktiivisesti muuttaa parisuhdettamme. Rakastuin mieheeni aikoinaan, joten varmasti jotakin tästä alkuperäisestä miehestä olisi jäljellä. Sen jälkeen menisi puoli vuotta itkiessä, anoessa ja pyytäessä, että toinenkin vielä yrittäisi. Viimeiset 6kk valmistelisin henkisesti ja taloudellisesti itseäni eroon.
Näin siis kuvittelisin, että asiat etenisi, mutta mahdotontahan se on etukäteen tietää.
Ja nro 16 oli siis eri kuin kommentoimasi.
15 vuotta, josta viimeiset kaksi ilman seksiä.
Siis seksikö on naisen arvostamista ja suhteen mittari ? Täysin tyhjässä suhteessa voi yhtälailla olla seksiä muttei arvostusta,kunnioitusta,iloa,yhteistä tekemistä missään muussa muodossa kuin mekaanisessa seksissä eli toisen hyväksikäyttöä.Lasten vuoksi jääminen tuollaiseen suhteeseen on yksi pahimmista henkisen hyväksikäytön muodoista.Ei todella naisena arvostamista.
8v menny jo