Te jotka harrastatte miehenne kanssa muutakin kuin seksiä, mitä harrastatte?
Mies koko ajan pyytää että tehtäis jotain yhdessä, mutta en mä halua. Mieluummin meen likkakavereiden kanssa vaikka salille tai kävelylle.
Kommentit (35)
Mä en kyllä ymmärrä, miten te viittitte tehdä noita juttuja miesten kanssa!
Mulla on ystävättäret kaikkea tuota varten. Mies on seksiä varten ja että sain lapsia. Ei meillä ole mitään yhteistä. Sama juttu mun kaikilla kavereilla.
Ap
Ohhoh, mistä te olette tuollaisia miehiä onnistuneet löytämään jotka haluaa harrastaa teidän kanssa muutakin kuin seksiä?
N39
Minä ja mies ollaan parhaat kaverit. Käydään yhdessä elokuvissa, ravintolassa syömässä ja bändikeikoilla (samanlainen maku), matkustetaan, luetaan ja keskustellaan kirjoista, tarkkaillaan lintuja, leivotaan, käydään lenkillä, hoidetaan puutarhaa ja laitetaan kotia.
On omiakin harrastuksia, mutta suurin osa tehdään yhdessä. Mun mies on parasta seuraa!
Meillä aikalailla telkkarin kattomista yhdessä. Joskus käydään kävelyillä, kovasti oon miestä yrittänyt saada muutakin tekemään mutta ei oikein innostu mistään. Ei tosiaan itse harrasta mitään, itse sitten likkakavereitten kanssa tulee enemmän käytyä ulkona ja salilla käyn yksin.
Miehen kanssa matkustellaa, laitetaan ruokaa, sisustetaan, leikitetään lasta, katsellaan televisiota, käydään uimassa ja kävelyllä. Mieheni on paras ystäväni, tietenkin harrastan juuri hänen kanssaan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, miten te viittitte tehdä noita juttuja miesten kanssa!
Mulla on ystävättäret kaikkea tuota varten. Mies on seksiä varten ja että sain lapsia. Ei meillä ole mitään yhteistä. Sama juttu mun kaikilla kavereilla.
Ap
Onneksi en ole samassa tilanteessa kuin sinä ja kaverisi.
Ajattelin ensin että "ei mitään" (koska itse en ylipäänsä ns harrasta harrasta mitään, mies käy salilla ja juoksemassa eli harrastaa niitä). Mutta sitten luin viestejä ja huomasin että mehän harrastetaan vaikk mitä: suunnitellaan viikonlopulle pitkiä illallisia ja toteutetaan ne aina pitkän kaavan kautta, pidetään "teemaviikkoja" esim kasvisruokaviikko tai urheiluviikko tai lukuviikko, käydään luontoretkillä ja vaelluksilla ulkomaita myöten suht paljon, hoidetaan puutarhaa kesällä, museoissa käydään aina kun kaupunkiin tulee uusi näyttely, ja muissa kaupungeissa käydään kans usein museossa, koiria hoidetaan yhdessä, käydään hiihtämässä (minä tosin vain kilsan tai kaksi, mies menee sitten vielä 20), pelataan scrabblea, ja sen sellaista tavallista. Eli kyllä me aika paljon tehdään yhdessä.
Ulkoillaan, retkeillään, neulotaan (opetin miehenikin neulomaan), luetaan, katsellaan joskus jotain videoita netistä, suunnitellaan ja haaveillaan. Osataan me ihan vaan laiskotellakin yhdessä.. minusta on vaan niin rentouttavaa viettää aikaa miehen kans..
Me käydään usein keikoilla ja festareilla. Retkeillään ja matkustellaan ympäri Suomea (lähinnä kesällä ja syksyllä), tähän kuuluu kalastus, uinti, marjastus, sienestys, telttailu/mökkeily ja muuten vaan metsässä samoilu. Kotona katsellaan leffoja ja sarjoja, kuunnellaan musiikkia, luetaan (samoja kirjoja eri aikaan), kokkaillaan yhdessä yms., ja keskustellaan näistä ja muista aiheista. Joskus lenkkeiltiin ja käytiin salillakin yhdessä, nykyään lähinnä kotona jumpataan. Välillä käydään baarissa, leffassa ja/tai ravintoloissa syömässä. Ylipäätään tehdään tosi paljon yhdessä. Mitkä asiat noista laskee harrastuksiksi on sitten makuasia.
Ollaan mieheni kanssa parhaita ystäviä keskenämme, ja mikäs sen parempaa kuin tehdä kivoja asioita parhaassa seurassa. Miksi ihmeessä olisin valinnut miehekseni ihmisen jonka kanssa en viihdy? Ap:n parisuhde kuulostaa minun korvaani melko surulliselta, jos ei mitään muuta yhteistä ole kuin silloin tällöin peiton alla puikottelu ja lapset. Tietysti nämäkin ovat makuasioita, ja kukin itse päättää millaisessa parisuhteessa haluaa elämänsä viettää.
Pelataan videopelejä tai oikeastaan enimmäkseen mies pelaa ja minä seuraan. Tykkään katella ja uppoutua tarinaan mutta pelaaminen itse aiheuttaa joskus käsiin kiputiloja minun sairauden takia.
Katsotaan elokuvia ja sarjoja yhdessä. sarjoja usein ns. binge watching.
Ulkoillaan ja käydään salillaja pyöräillään. talvisin korvataan pyöräilu uinnilla.
Keskustellaan milloin mistäkin usein voi mennä tunteja ihan vaan jutteluun uppoutuen.
Moottoripyöräillään (mies ajaa minä kyydissä.) tietysti kesäisin.
Ajellaan autolla katselemassa kauniita paikkoja.
Ollaan puhuttukin tästä että koetaan, että ollaan toistemme parhaat ystävät. Näin sen pitää mun mielestä ollakin parisuhteessa.
Kesällä tulee 14 vuotta täyteen yhdessä.
Ryypätään aika paljon ja riidellään. Krapulapäivinä harrastuksiin kuuluu mässäily ja netflix.
Piereskelyä