Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teette lapsia huonoihin suhteisiin?

Vierailija
15.03.2017 |

Usein saa lukea juttuja, joissa kerrotaan esim. väkivallasta tai päihteiden käytöstä, tai muuten vain huonosta suhteesta tyyliin: Jarmo joi ennen esikoisen syntymää mutta lopetti kun poika syntyi. Sitten alkoivat taloudelliset ongelmat ja tilanne huononi, Jarmo haki taas lohtua pullosta. Kaikesta huolimatta saimme toisen lapsemme kun esikoinen oli 2 vuotias. Sen jälkeen alkoi väkivalta, ja jouduin turvakotiin... jne...

Olen pohtinut asiaa paljon sillä olen huonossa suhteessa. Meillä 1 lapsi. Hedelmällinen ikäni alkaa olla ohi, meillä ei ole niin pahoja ongelmia (väkivalta, päihteet, mielenterv. ongelmat) että haluisin rikkoa perheen sen vuoksi vaikka ongelmia onkin,Emme vain sovi toisillemme,enkä rakasta miestäni enää. Seksi loppui 1,5 sitten sillä en vain pysty seksiin jos suhteessa on huono olla. Toki ajattelen usein että lapsemme jää ilman sisaruksia kuten minä, mutta en voi enkä halua lasta huonoon suhteeseemme kun muutenkin olen miettinyt eroa.

Millaisia nuo ihmiset oikein ovat jotka pystyvät seksiinkin jonkun väkivaltaisen juopon kanssa ja hups vaan taas uusi lapsi alulle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua myöskään. Jotkut eivät vaan pysty olemaan yksin, joku vamma lapsuudessa? Kuka vaan käy kunhan joku on. Itse asiassa aika pirun iso osa suhteista on juuri tällaisia, sitten haukutaan laiskaa ukkoa tai lihovaa eukkoa ja ollaan onnettomia. Kunhan vaan ei "joudu" olemaan yksin!

Vierailija
2/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa? Miten joku voi olla suhteessa vaikkei välitä puolisostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et eroa? Miten joku voi olla suhteessa vaikkei välitä puolisostaan?

Lapsen takia, jotta hänellä on ehjä perhe. Olen itse yh:n lapsi, ja tiedän millaista se on. En halua sitä lapselleni joten olen valinnut kahdesta pahasta pienemmän. Sitä ei ymmärrä ettei mustavalkoista ole ennenkuin saa oman lapsen. Rajani menee kuitenkin seksin harrastamisessa, toisaalta en harrasta seksiä myöskään ystävieni tai sukulaisteni kanssa. Emme riitele mieheni kanssa ja teemme asioita yhdessä. Hän hoitaa seksintarpeensa muualla.

Silti en ymmärrä miten joku PYSTYY ongelmista huolimatta harrastamaan seksiä ikävän kumppaninsa kanssa? Ja miksi ei käytä edes ehkäisyä? Olen melkin varma että ongelmat suhteessa alkavat näkyä jo viimeistään sen ekan lapsen jälkeen. 

Vierailija
4/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä siinä seksin harrastamisessa niin ikävää on ? Onhan kaikilla tarpeita ja ei kai se läheisyys ole kaikista asioista pahin..

Vierailija
5/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska (ihmis)elämä on pyhä. Sillä on oikeus syntyä surkeimpiinkin olosuhteisiin.