Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ naiset, älkää käyttäkö kireitä housuja jos ette aio treenata pakaroita

Vierailija
15.03.2017 |

Kauhean näköistä kun löysä liha puristuu tiukoissa housuissa ja tulee sellainen perseen alaosaa leventävä muoto housuihin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan löysät lökölahkeiset pökät näyttää sille kuin beduiiniteltta olis lähtenyt liikenteeseen.

t. läski

Ei haittaa ollenkaan. Se on silti paljon mielekkäämpi näky kuin läskisi.

Vierailija
22/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytänpäs, ihan vaan sun kiusaksi! Ahdan roikkuvan selluperseeni niin pieniin housuihin kuin haluan! Ehkä laitan tänään jopa sellaiset ohuet trikootreenihousut ja menen metroon pyörimään löllöpyllyni kanssa. ^ ^

Jos sulla oikeasti olisi tuohon puuhaan vaadittava itsetunto, niin sulla ei olisi tarvetta uhota vauvapalstalla.

Kaikki eivät häpeä vartaloitaan, oli ne sitten minkälaisia vaan. Sua tietenkin kovasti harmittaa, että kaikki ihmiset eivät suostu häpeämään itseään, pahanilmanlintu kun olet. Mä teen välillä elävänmallin keikkojakin taiteilijoille/opiskelijoille, että siellä mä vasta esittelenkin sellupyllyäni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olis hyvä pakaraliike?

Vierailija
24/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytänpäs, ihan vaan sun kiusaksi! Ahdan roikkuvan selluperseeni niin pieniin housuihin kuin haluan! Ehkä laitan tänään jopa sellaiset ohuet trikootreenihousut ja menen metroon pyörimään löllöpyllyni kanssa. ^ ^

Jos sulla oikeasti olisi tuohon puuhaan vaadittava itsetunto, niin sulla ei olisi tarvetta uhota vauvapalstalla.

Kaikki eivät häpeä vartaloitaan, oli ne sitten minkälaisia vaan. Sua tietenkin kovasti harmittaa, että kaikki ihmiset eivät suostu häpeämään itseään, pahanilmanlintu kun olet. Mä teen välillä elävänmallin keikkojakin taiteilijoille/opiskelijoille, että siellä mä vasta esittelenkin sellupyllyäni. :)

Ei mua harmita ollenkaan, olen vain realisti. Sinä haaveilet noista mallijutuista täällä av:lla, koska tosielämässä välttelet päivänvalossa kulkemista, ettei kukaan vain näkisi läskejäsi. :)

Vierailija
25/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua harmita ollenkaan, olen vain realisti. Sinä haaveilet noista mallijutuista täällä av:lla, koska tosielämässä välttelet päivänvalossa kulkemista, ettei kukaan vain näkisi läskejäsi. :)

no huh huh... olet oikeassa. Lihavia ihmisiähän ei tosiaan koskaan näy missään päivänvalon aikaan liikenteessä... ei sitten koskaan.

Vierailija
26/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä olis hyvä pakaraliike?

Vierailija
27/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte  nähneet miten lattea perse oli eräällä tytöllä ja vatsamakkaraa piilossa kun lopulta paljastui housuilla oli kaiken hämännyt, annoin potkut

Vierailija
28/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no huh huh... olet oikeassa. Lihavia ihmisiähän ei tosiaan koskaan näy missään päivänvalon aikaan liikenteessä... ei sitten koskaan.

Juuri niinhän minä sanoin, kun kerroin sinun välttelevän ulkoilua. Sitä se nimenomaan tarkoittaa. Tosiaan.

Vierailija
29/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se löllöperse nyt vain iästä ole kiinni :D itse 30 enkä treenaa mutta samanlainen hoikka vartalo ja hyvä peppu mulla on kuin teininäkin oli. Käytän kireitä housuja ja hyvältä näyttää. Sori

Vierailija
30/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan lakkaat katsomasta ihmisten perseitä.

Vierailija
31/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean näköistä kun löysä liha puristuu tiukoissa housuissa ja tulee sellainen perseen alaosaa leventävä muoto housuihin.

Täh mikä muoto. Joillekin tulee rumat pullistumat kun käyttää kireiden housujen kanssa ns mummopikkareita(yleensä 40+ naiset) se on hirveän näköistä. Kireiden housujen kanssa tietenkin stringit tai hipsterit.

Vierailija
32/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AxelRose kirjoitti:

olisitte  nähneet miten lattea perse oli eräällä tytöllä ja vatsamakkaraa piilossa kun lopulta paljastui housuilla oli kaiken hämännyt, annoin potkut

Eikö kouluissa enää opeteta äidinkieltä vai mitä siellä tunneilla tehdään? Tuossakin on yksi ainoa virke ja se on puutaheinää.

Vierailija
33/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen kuljin teltassa, mutta viime kesänä huomasin, että legginsit ovat ihanan kevyet. Pidän niitä kesällä pitkiksien sijasta teepaidan kanssa. Mulla on tosin vaan 50kg ylipainoo, että en tiedä pursuuko tarpeeksi.

Vierailija
34/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä reenaanki pohje ja käsilihaksia, niitä minä olen yrittänyt sinulle näyttää mutta et ole huomannut. Minulla on tosi hyvät sormilihakset.

Vierailija
35/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ennen kuljin teltassa, mutta viime kesänä huomasin, että legginsit ovat ihanan kevyet. Pidän niitä kesällä pitkiksien sijasta teepaidan kanssa. Mulla on tosin vaan 50kg ylipainoo, että en tiedä pursuuko tarpeeksi.

Mitä eroa on pitkiksillä ja legginseillä?

Vierailija
36/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä siis aion treenata, mutta ajasta en tiedä. Menee ehkä muutaman vuoden päähän. Mutta koska aikomus riittää, niin saan käyttää tiukkoja housuja.

Vierailija
37/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ naiset! Nauttikaa vartaloistanne ja rakastamistanne vaatteista! Ja varsinkin siitä, ettei tarvitse enää olla ällösetien tuijotuksen ja ehdotusten kohteena! (Tai ehkä joku kuvotus vielä yrittää, mutta ainakin yksi putosi juuri pois.)

Vierailija
38/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä sä ajattelet mun perseestä. Se on just tässä aikuisuudessa parasta, kun ei enää kinostele muiden mielipiteet.

Juuri näin!

Minustakin on kauniina kesäpäivänä kiva kuljeskella kaupungilla ilman paitaa miehekkään karvaista kaljamahaani esitellen!

Enkä kyllä pätkääkään välitä mita ihmiset ajattelee kun avoimesti tsekkaan ja kommentoin kaikenikäisten naisten tissit ja perseet!

On se vaan hienoa olla aikuinen :D

Vierailija
39/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä sä ajattelet mun perseestä. Se on just tässä aikuisuudessa parasta, kun ei enää kinostele muiden mielipiteet.

Juuri näin!

Minustakin on kauniina kesäpäivänä kiva kuljeskella kaupungilla ilman paitaa miehekkään karvaista kaljamahaani esitellen!

Enkä kyllä pätkääkään välitä mita ihmiset ajattelee kun avoimesti tsekkaan ja kommentoin kaikenikäisten naisten tissit ja perseet!

Oot myös tyypillinen junttimies. Sellanen sketsihahmo. Me muijatkin teille paidattomille ukoille kyllä naureskellaan. Ootte aika tyrmäävä näky paahdettuina. Mut onneks ei loukkaa, ku ette välitä.

Vierailija
40/40 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Oot myös tyypillinen junttimies. Sellanen sketsihahmo. Me muijatkin teille paidattomille ukoille kyllä naureskellaan. Ootte aika tyrmäävä näky paahdettuina. Mut onneks ei loukkaa, ku ette välitä. <3

Enhän minä välitä, sillä olet tasan yhtä white trash, kuin liian tiukkoihin housuihin pukeutuneet löllöpyllytkin! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi