Risumies kuoli
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2017/03/15/Risunjemmaaja-videolle%…
Oletteko nyt tyytyväisiä kiusaajat?
Kommentit (287)
Mv-lehti saisi julkaista sen kuvaajan nimen ja naaman!
Toivottavasti kuvaajaa vastaan käytävää oikeudenkäyntiä ei peruta.
On tosi jännää että kuvaaja tuomitaan
mm Ylilaudalla. Samalla palstalla jossa lähes jokaisesta langasta löytyy juridisesti epäilyttävää materiaalia.
Voi risumies! Se ei oo enäö risumies, se on risulegenda!
Vierailija kirjoitti:
Ja nytkö sitten pitäisi häntä kiusata seuraavaksi? Vittu teitä verenhimoisia ääliöitä. Et tajua moraalikiimassasi että olet itse ihan samanlainen kuin kritisoimasi henkilöt.
Risumiehen tietää kaikki, mutta kuka se kuvaaja on? Eikö sitä ole selvitetty? Tuntuu oudolta, jos on pysynyt salassa.
Kuvaajalla ei ehkä nyt ole kaikkein parhaimmat tunnelmat. Ei ainakaan pitäisi olla. Törkeää laittaa video julkisesti. Mua se ei naurattanut yhtään, ihmisen hätää on hirveä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nytkö sitten pitäisi häntä kiusata seuraavaksi? Vittu teitä verenhimoisia ääliöitä. Et tajua moraalikiimassasi että olet itse ihan samanlainen kuin kritisoimasi henkilöt.
Siksi pitäisi julkaista, että tuollainen kuvaaminen ja häpäiseminen loppuisi.
Tajuaisivat nuo häpäisemiskuvaajat, että lopulta osuu omaan nilkkaan ja kuvaaminen nettiinlaittotarkoituksessa loppuu.
Harmi ettei useinkaan ole tällasia valveutuneita kansalaisia kuvaamassa (ja esittämässä vartijaa) sillon kun jotkut rahtaa oikeasti haitallisia romujaan luontoon, akkuja, telkkareita ym...
Vierailija kirjoitti:
Ensin Matti Inkinen, seuraava oli Teri Niitti, sitten Risumies. Onko seuraava Henna... Toivon että lopettavat itse itsensä typeryyksissään, nämä verenhimoiset hyeenat, jotka ovat painostaneet monia ihmisiä tappamaan itsensä, levittämällä juoruja.
Onhan meillä vielä Axl ja Kasimir, toistaiseksi hengissä.
Mihinkään some-kiusaan kuollut. Kyllähän tosta loisti jo kilometrin päähän alkoholin liikakulutus. Sen kun lisää varsin korkeaan ikään (suomalaisen miehen keski-ikä n. 77v), niin kenelle tulee kuolema yllätyksenä?
Ja ei, en ole ollut koulukiusaaja, työpaikkakiusaaja, enkä kiusannut tuotakaan ukkoa.
Teri Niitti menehtyi vuoden päästä siitä, kun joutui laajan nettivihan kohteeksi. Tämä mies menehtyi muutaman kuukauden päästä siitä, kun joutui laajan nettivihan kohteeksi. Sattumaa? Enpä usko.
Jotain pitäisi tehdä, että kuvaamisella nöyryyttäminen loppuisi netissä.
Kunnon rangaistukset luvattomalle nettilevitykselle ja lisäksi aina nettilevittäjän oma naama esille julkisuuteen, niin loppuu aika pian.
Hyi mitä häijyjä paskiaisia ihmiset ovat! Mies joutui julkisen riepottelun ja ajojahdin kohteeksi niin kuin olisi valtakunnan ykkösrikollinen!
Ihmiset ovat nykyään kovia ja julmia. Ja some, se on tämän ajan syöpä!
Päivä päivältä tekee enemmän mieli vetäytyä jonnekin "sivistyksen" selän taa missä tarvitsee nähdä mahdollisimman vähän ihmisiä, noita luomakunnan p*rsereikiä!
Kuvaajan nimi ja osoitetiedot löytyy alle minuutissa googlaamalla. Välillä kannattaisi miettiä tekemisiään, en ainakaan tekisi mitään noin typerää kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaajan nimi ja osoitetiedot löytyy alle minuutissa googlaamalla. Välillä kannattaisi miettiä tekemisiään, en ainakaan tekisi mitään noin typerää kuin hän.
Jaa mistä? Kerro tuo mv:lle, niin julkaisevat sitten.
Surullista. :( Minulle tuli miehestä mieleen oma isäni, joka on myöskin yli 70 ja jääräpää luonteeltaan. Olisin voinut helposti kuvitella tuon episodin sattuvan hänelle. Miettikää nyt oikeasti ihmistä joka on kasvanut aivan eri aikakaudessa ja YouTubet ja nettimeemit ovat hämmentävää nykyajan hömppää. Sitten vanhoilla päivillä joutuu tuollaiseen myllytykseen, yhtäkkiä koko maa tuntee sinut etkä edes omasta kotoa uskalla poistua vainoamisen takia. Järkyttävää. Tottakai siinä rapistuu psyykkinen ja fyysinen kunto hyvinkin äkkiä. Montakohan samanlaista kohtaloa vielä tulee näistä netti-ilmiöistä. Hullummaksi vain menee kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Se miehen kuvannut paska saa nyt miettiä suhtautumistaan kanssaihmisiin tästä.
Joo, niinkuin nettikiusaaja Teri Niitti, joka salakuvasi imettävän äidin ja laittoi nettiin solvaamisen kera. Lopulta pilkka osui omaan nilkkaan.
Toinen nettikiusaaja Sofia Ruusila salakuvasi kuntosalilla treenaavan miehen, ja laittoi kuvan pilkallisen tekstin kanssa Instaan. Sofia sai porttikiellon kyseiselle salille, mutta muuten pääsi liian helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi pitäisi julkaista, että tuollainen kuvaaminen ja häpäiseminen loppuisi.
Tajuaisivat nuo häpäisemiskuvaajat, että lopulta osuu omaan nilkkaan ja kuvaaminen nettiinlaittotarkoituksessa loppuu.
Oh the irony. Ja seuraavaksi sitten sinun kuva mv-lehteen kun tuo kuvaaja on ensin häpäisty hengiltä.
Minun mielestäni risumiehen kuolema ei johtunut täysin kiusaamisesta, hänen ikäänsä nähden, mutta syynä saattoi silti olla stressi kaikesta tästä. Voimia läheisille :((
Risu-ukko jemmaa nyt risujaan autuaampiin mettiin.Kun minä kesällä köijään omia risujani kaupungin mettään, katsahdan ylös taivaalle, ja saatanpa siinä pari kyyneltäkin tirauttaa. ):
Ensin Matti Inkinen, seuraava oli Teri Niitti, sitten Risumies. Onko seuraava Henna... Toivon että lopettavat itse itsensä typeryyksissään, nämä verenhimoiset hyeenat, jotka ovat painostaneet monia ihmisiä tappamaan itsensä, levittämällä juoruja.