Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jumala on näin sadisti että...

Vierailija
15.03.2017 |

On tehnyt naisen raskaudesta ja synnytyksestä helvettiä? Miksi hän on hankaloittanut asiaa vielä niin, että nainen ei saa helpottaa tuskaansa alkoholilla, koska se vaikuttaa lapseen. Hän on myös mahdollistanut miehen tekemään raiskauksia paljon helpommin. Naisillua menkat, rintaongelmat ja sairaudet, kohtusyövät etc. Miehen hän on tehnyt luonnostaan fyysisesti voimakkaammaksi.
Mikä häntä vaivaa? Onko tehnyt mitään hyvää?
Annan ääneni pian saatanalle!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ihmetyttää, että miksi hän sallii lastenraiskaajien jatkavan tekojaan.

Ei Jumala voi vain yhtä syntiä rangaista, ja jättää kaikki muut huomioimatta! Moni ihmettelee että miksi Jumala ei vain hävitä synnintekjöitä pois, ja anna muiden olla. Jos hävittäisi, ei ketään jäisi jäljelle! Ei ketään tätä lukemaan, eikä olisi ketää tätä kirjoittamassa! Siksi Jumala antaa aurinkonsa nousta kaikille, kunnes tulee tuomionpäivä! Silloin jokainen saa oikeudenmukaisesti, juuri niiden tekojen mukaan, mitä on tehnytkin! Jollei ole jättänyt armon anomusta ajoissa! Armonanomuksena, usko siihen että Jeesus on kärsinyt sen rangaistuksen, mikä olisi itselle kuulunut, Jeesuksen tunnustaminen omaksi kuninkaaksi ja herraksi. Loppuelämä uuden herran tahdon mukaan. Sillä siitä synnin orjuudesta ja seuraamuksista selviää! Kapea on se polku, ja ahdas on portti joka elämään vie, ja monen kiusauksen kautta kuljetaan.

Näin!

Vierailija
22/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä koe että olisin jotenkin rankaistu ja pantu syntymään tähän maailmaan naisena.

Ihan hyvä on. Lääkärit hoitaa taudit jos niitä on tullakseen, nykyfarmasia hoitaa ehkäisyn joten saan päättää itse lapsiluvustani, synnytykset sujui just niin kuin tämmöisellä maalaisnaisen lantiolla varustetun mamman synnytysten pitää sujuakin.

Naisvihamielinen ajatus, että naisena eläminen olisi jotain kidutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tehnyt naisen raskaudesta ja synnytyksestä helvettiä? Miksi hän on hankaloittanut asiaa vielä niin, että nainen ei saa helpottaa tuskaansa alkoholilla, koska se vaikuttaa lapseen. Hän on myös mahdollistanut miehen tekemään raiskauksia paljon helpommin. Naisillua menkat, rintaongelmat ja sairaudet, kohtusyövät etc. Miehen hän on tehnyt luonnostaan fyysisesti voimakkaammaksi.

Jumala on tietyt asiat kieltänyt, synniksikin näitä kiellettyjä asioita kutsutaan. Kun ihmistet kuitenkin tekevät, kiellosta huolimatta, onko syy seuraamuksiin Jumalan? Kaikki asia mitä synniksi kutsutaan, on vahingollista ihmiselle! Jos ihminen haluaa itseään vahingoittaa, niin eikö niillä seuraamuksillakin vain lusikoida sitä soppaa, mikä ihan itse on keitetty!

Kyllä syyttävällä sormella voi osoittaa Herraa itseään, kun suuttuu siitä, että luomansa olento, jolle ei antanut kykyä erottaa hyvää pahasta, yhtäkkiä rikkoo kieltoa.

Kaikkitietävän olisi luullut tietävän, mitä tuleman pitää..

Vierailija
24/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä koe että olisin jotenkin rankaistu ja pantu syntymään tähän maailmaan naisena.

Ihan hyvä on. Lääkärit hoitaa taudit jos niitä on tullakseen, nykyfarmasia hoitaa ehkäisyn joten saan päättää itse lapsiluvustani, synnytykset sujui just niin kuin tämmöisellä maalaisnaisen lantiolla varustetun mamman synnytysten pitää sujuakin.

"Tähän maailmaan" tarkoittaa siis tässä tapauksessa pohjoismaista hyvinvointivaltiota.

Vierailija
25/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on tietyt asiat kieltänyt, synniksikin näitä kiellettyjä asioita kutsutaan. Kun ihmistet kuitenkin tekevät, kiellosta huolimatta, onko syy seuraamuksiin Jumalan? Kaikki asia mitä synniksi kutsutaan, on vahingollista ihmiselle! Jos ihminen haluaa itseään vahingoittaa, niin eikö niillä seuraamuksillakin vain lusikoida sitä soppaa, mikä ihan itse on keitetty!

Kyllä syyttävällä sormella voi osoittaa Herraa itseään, kun suuttuu siitä, että luomansa olento, jolle ei antanut kykyä erottaa hyvää pahasta, yhtäkkiä rikkoo kieltoa.

Kaikkitietävän olisi luullut tietävän, mitä tuleman pitää..

Luoja antoi luodulleen selkeän käskyn, syö kaikista muista paratiisin puista paitsi yhdestä. Siinä oli kaikki tarvittava tieto, mitä asian noudattamiseen tarvittiin, kun ei vain noudatettu. Kertoipa Jumala vielä että mitä siitä seuraa, jos menette syömään. Ihan ihmistä siitä vain voi syyttää!

Vierailija
26/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tähän maailmaan" tarkoittaa siis tässä tapauksessa pohjoismaista hyvinvointivaltiota.

No niinhän se tarkoittaa. Tarkoittaa myös, että olen syntynyt perheeseen, jossa lapsia ei hakattu, niille on annettu ruokaa ja tuettu opiskeluissa.

Tätä se voisi olla muuallakin, jos keskityttäisiin haluamaan sitä ja tekemään tekoja sen eteen eikä vaan vaatimaan asioita jumalalta tai syyttelemään toisia siitä, että väärä jumala estää halutun kehityksen.

Ai niin, itse olen pakana. Minulle jumala käsitteenä ei ole mikään vanha partajannu pilven reunalla, joka vetelee naruista. Itse asiassa juuri tuo vapaan tahdon käsite on minulle hyvin tärkeä. Ja käsite jumalasta on tärkeä, jotta ymmärtää vapaan tahdon.

Vierailija
27/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuohan on siis naisnäkökulma. Vielä muutama sata vuotta sitten keskusteltiin siitä onko naisella sielu. Kristinusko nykymuodossaan on veilä pliisua verrattuna nyky Islamiin. Islamissa kaikki on paremmin, kunhan lähdetään siitä, että naiset ei ole ihmisiä.

Sinä et tiedä kyllä siitä uskonnosta näköjään yhtään mitään :,D

Vierailija
28/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mitä hankalaa tuossa on?

Vierailija
29/29 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärää puuta taidat nyt haukkua :D 

Raamatun alkusivuiltahan se jo selviää että Saatana se eevan vietteli ja ihmiset alkoi syntisiksi, kivulla pitää synnyttämän tms.

Eli ei ollut jumalan vika, vaan ihmisten ja saatanat oma. Kannattais ottaa paremmin selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän