Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi että olen yhtä tärkeä kuin hänen ystävät

Vierailija
15.03.2017 |

En tiedä olenko sairas mutta minuajattelin tämä loukkasi. Elämme uusioperheessä ja minulla lapsia edellisestä liitosta. Koen vääräksi että hän käy yksin joka viikko ulkona ravintoloissa. Minä en pääse mukaan kuin ehkä 1 kerta kuussa. Mietin että onko väärin pyytää että hän ei menisi niin usein? Yritän myös ymmärtää että hänellä ei ole lapsia eikä vastuuta niistä. Jotenkin tyhjä ja pettynyt mieli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa nyt on pikemmin ongelma harrastusten laadussa. Haluaisitko itsekin rampata miehen kanssa viihteellä? Siinä tapauksessa sinun ei auta kuin odottaa lasten kasvua tai dumpata ne hoitoon. Mutta jos miehen biletys itsessään haittaa, kannattaisi etsiä samanhenkistä seuraa. 

Vierailija
2/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko mies on biseksuaali ja rakastunut ystäviinsä tai sitten hän ei rakasta sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehellä ei ole lapsia. Se siitä. Pääset kuitenkin hyötymään miehen tuomasta helpotuksesta elintasoosi, eikö niin?

Vierailija
4/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua rampata ulkona ravintoloissa joka vkonloppu. Mutta kun mies lähtee niin tulee epämukava olo ja huomaan olevani hermostunut ja odottelen enkä saa unta. Kaipaisin yhteistä tekemistä, mutta en ole kuulemma järjestänyt mitään niin siksi hän lähtee. Yritin ehdottaa että yhdessä suunnittelemme koko perheelle tekemistä, mutta vastaus on että en ehdota mitään. En tiedä jotenkin surullinen mieli etten osaa ehkä suhtautua järkevästi ja ahdistaa miestäni jos vaadin jäämään kotiin. Av

Vierailija
5/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua rampata ulkona ravintoloissa joka vkonloppu. Mutta kun mies lähtee niin tulee epämukava olo ja huomaan olevani hermostunut ja odottelen enkä saa unta. Kaipaisin yhteistä tekemistä, mutta en ole kuulemma järjestänyt mitään niin siksi hän lähtee. Yritin ehdottaa että yhdessä suunnittelemme koko perheelle tekemistä, mutta vastaus on että en ehdota mitään. En tiedä jotenkin surullinen mieli etten osaa ehkä suhtautua järkevästi ja ahdistaa miestäni jos vaadin jäämään kotiin. Av

Epävarmuutesi ei ole miehen vika. Kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
6/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin yhteinen talous helpottaa arkeamme. Mutta ei ole kyse siitä, olen itsekin Hyvin toimeentuleva joten rahaa en suhteessa ole käyttämässä. Jotenkin ajattelin että avioliiton myötä minun lapset olisi myös hänelle tärkeitä ja hän haluaisi osallistua enemmän. En tiedä, ehkä vaadin liikaa. Av

Vierailija
7/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin rajoittaa perustuslakiin kuuluvaan itsemääräämisoikeutta.

Vierailija
8/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietenkin yhteinen talous helpottaa arkeamme. Mutta ei ole kyse siitä, olen itsekin Hyvin toimeentuleva joten rahaa en suhteessa ole käyttämässä. Jotenkin ajattelin että avioliiton myötä minun lapset olisi myös hänelle tärkeitä ja hän haluaisi osallistua enemmän. En tiedä, ehkä vaadin liikaa. Av

Kyllä vaadit ihan liikaa. Sinun lapsesi ovat sinun ja heidän isän lapsia ja teillä on heistä vastuu.

Vierailija
9/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloista<3 Kiukuttelet kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun kaikki ei mennyt niin kuin oletit.

Vierailija
10/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ehkä olen nyt itse ylireagoinut ja annan hänen mennä omat menot ilman että vaadin viettämään aikaa meidän kanssa. Kyllä aikuinen ihminen varmasti voi päättää kenen kanssa haluaa aikansa viettää. Minulla oli vaan vääränlainen odotukset ja nyt olen pettynyt kun ei asiat mennyt niinkuin odotin. Av

Vierailija
11/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, että hänellä on asiat tasapainossa perheen, ystävinen ja mahdollisesti myös työn ja harrastusten kesken. Kukaan ei voi elää vain toisen kautta vaan pitää olla tasapaino asioiden välillä ja jotain omaakin.

Vierailija
12/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Ehkä olen nyt itse ylireagoinut ja annan hänen mennä omat menot ilman että vaadin viettämään aikaa meidän kanssa. Kyllä aikuinen ihminen varmasti voi päättää kenen kanssa haluaa aikansa viettää. Minulla oli vaan vääränlainen odotukset ja nyt olen pettynyt kun ei asiat mennyt niinkuin odotin. Av

Luulit, että avioliitto muuttaa kaiken? Mies meni jo ennen liittoa omissa menoissaan, eikä viettänyt teidän kanssa aikaa?

Vierailija
13/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tärkeä? Yleensä puoliso kyllä menee tärkeysjärjestyksessä kavereiden edelle.

Vierailija
14/14 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tämä oli minun pointti. Petyin että hän sen sanoo ihan kuin asia olisi ok. Minä luulin aidosti että meidän suhde menee kaiken edelle. En ole mikään tiukkapipo joka kärttää hänen menemisiä. Mutta halusin rehellisiä vastauksia että onko minun ajatusmaailma ihan hanurista kun olen pettynyt. Av

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän