Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita imetys ei laihduta?

Vierailija
14.03.2017 |

Olen imettänyt reilusti yli vuoden, koko ajan tietenkin vähenevissä määrin. Raskauskilot, joita tuli kymmenisen, tuntuvat jämähtäneen pysyvästi, vaikka kaikkialla toitotettiin, kuinka imettäjä voi syödä tonnikaupalla moskaa ja silti laihtuu silmissä! (Itse en syö kovin moskaisasti, silloin tällöin herkuttelen, samoin kuin ennen raskauttakin.)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miten ekan lapsen kohdalla meni, koska silloin mulle ei juuri jäänyt kiloja. Tokassa raskaudessa lähtöpaino ja painonnousu oli suunnilleen sama, mutta painoa jäi synnytyksen jälkeen varmasti hyvinkin 10 kg. Täysimetyksen aikana ei lähtenyt yhtään, mutta kun vauva alkoi syödä kiinteitä, painokin alkoi pudota.

Tuosta rasvavarastosta oli kyllä se hyvä puoli, että imettäminen oli selvästi helpompaa elimistölle. Ei tarvinnyt syödä koko ajan, vaan söin ihan normaalisti. Ekan lapsen kohdalla mulla kuivui iho, etenkin kantapäät ja limakalvot aivan törkeiksi, ja jos söin jonain päivänä vähän vähemmän, tuntui heti, että vauva joutui tehdä enemmän töitä imemisen eteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi