Apua! Kuinka oppia syömään hiljaisemmin? :D
Mulla on hirveä ongelma, jonka takia häpeän esimerkiksi eväiden syömistä töissä/koulussa. Minusta lähtee jostain syystä ihan hirveä ääni kun syön, vaikka kuinka yrittäisin syödä nätisti ja hiljaa. Varsinkin salaatista lähtee kauhea rouske. En todellakaan mutusta suu auki hirveitä palasia, vaan ihan oikeasti syön erittäin siveästi kun yritän peitellä ongelmaani.
Heräsin tähän häpeään taas maanantaina, kun söin aamulla koulussa eväsleipää, jonka välissä oli salaattia ja kurkkua. Vierustoverini huokaili ärsyyntyneesti ja lopulta katsoi minua pitkään vihaisesti ja katsoin takaisin kysyvästi, jolloin hän tokaisi:
"Voisitko olla rouskuttamatta? Ärsyttävää!"
Teki mieli heittää loput leivästä roskiin. :( Söin kuitenkin loppuun ja tuntui kun olisin syönyt soraa, aloin jotenkin itsekin taas tiedostamaan äänen.
Onko mun hampaissa vikaa vai mitä ihmettä? Olen vähän niinkuin How I Met Your Motherin Lily! :D
Kommentit (3)
Kuiva rouskuu, joten kokeile pyöritellä palaa suussa kostumassa ennen jauhamista.
Vähän ehkä ohi, mutta jos nenä on niistämättä ja täynnä tavaraa, silloin ihminen syö rumasti suu auki (voidakseen hengittää edes jotenkin).
Syöt suu auki. Pistä leipäläpi kiinni kun pureksit.
Syö suu kiinni.