Onko vauva.fi radiossa?
Käyttääks joku muu sitä suplaa? Kuuntelen sieltä aina juha vuorisen ja tuomas kyrön ohjelmaa, ja nyt eksyin kuunteleen sieltä sellast ohjelmaa kuin lettukestit. Nimestä luulin et se on joku kokkiohjelma, mut en tiedä ketä nää mimmit on mut ne heittää iha kipeetä läppää. Ei ollutkaan ruokaohjelma... Oli pakko tulla kertoo tästä tänne, koska ekana tosta ohjelmasta tuli mieleen et ihan kuin siellä nää tytöt kävis läpi vauva.fin ongelmia xD
Noi häröi ja härskei juttui en oo kyl varmaan ikin kuullu radiosta! :DDD
Kommentit (14)
www.supla.fi radiosivu. ite kuuntelen sieltä aina aamulypsyn jälkeenpäin. Toinen noista tytöistä on muuten aamulypsyn puhelintyttö laura. tai ei se vissiin aamulypsyssä enään oo kun ei oo hetkeen sitä kuullu.. sopivan pervot jutut ;)
Noni nyt on päästetty kaks feministii oikee radioo paasaamaa! Tai eihä toi supla mikää radio ole.
jos tää on yhtää samanlainen ohjelma kuin aamulypsy niin....kelle sitä aamulypsyäkin tehdään? kuka voi kuunnella niin juntteja juttuja? onneksi anni on siirtyny telkkariin. edes jotain iloa siitäkin kun on edes kaunis
Radiota eikä teeveetä jaksa enää katsoa kun nää samat juontajat on joka paikassa. Kiva saada uusia sanavalmiita naisia ketä kuunnella. Samat naamat joka tuutissa. Tulee korvista ulos?
Ihan törkeen hyvä ohjelma!!!:D oon vaaa käkättäny hullun lailla jokaisen kysymyksen kohalla! Mut sitä en tajuu et milt kanavalt toi ohjelma tulee ennenku menee suplaa.
Miten toi otsikko liittyy? Noihan saa kysymyksiä emailiin jengiltä.
On tainneet tytöt käydä täällä itse promoamassa itseään
Järkkyjä idiootteja :-)
Pakko olla jotain isien pikkuprinsessoja, kaiken saaneita ja ketään kunnioittavia.
Sama kun alkaisi pilkkaamaan c-vammaisia hassusta liikkumisesta tai mykkiä puhumattomuudesta.
Jos miehet vetäis tällaisen podcastin ilmoille, olisi kansalaisaloite näiden karkottamisesta käsitelty seuraavana päivänä, viimeistään.
Ajatelkaa jos oi lisääntyy joskus. Lapsensa saa ylpeänä kuunnella äidin radiouran helmiä :-)
Käyttäkää pliis kaikkia ehkäisykeinoja!!!
siis ei terve. kävin kuunteleen hahadhhdhdh uskaltaakohan kukaan mies enää ikinä lähestyä noita naisia? Mä en ainakaan uskaltais koska pelkäisin että joudun tuohon ohjelmaan =D mut joo läpät kyllä uppos