Miksi amerikoissa on niin hemmetin paljon huumehörhöjä?
Kattelin just youtubes kaikenmaailman huumehörhö videoit. Kyl ne o sekasi ja pelottavia!!
Kommentit (8)
Olen seurannut amerikkalaisia talkshow ohjelmia. Niistä käy kyllä ilmi että "smoking weed" on ihan yleinen tapa sielläpäin. Ei sitä juurikaan peitellä tai paheksuta. Ei ainakaan kovin pontevasti.
Helppo saatavuus,köyhyys ja näköalattomuus
Amerikassa on myös paljon köyhiä ja tosi rikkaat asuu omilla aidatuilla asuinalueilla. Se on niin erilainen maa, kulttuuriero selittää huumehörhöjen määrän
Vierailija kirjoitti:
Kattelin just youtubes kaikenmaailman huumehörhö videoit. Kyl ne o sekasi ja pelottavia!!
Taidat itse olla sekaisin jos YouTubesta etsit totuutta! :D
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut amerikkalaisia talkshow ohjelmia. Niistä käy kyllä ilmi että "smoking weed" on ihan yleinen tapa sielläpäin. Ei sitä juurikaan peitellä tai paheksuta. Ei ainakaan kovin pontevasti.
Marijuanan kaytto on jo monessa osavaltiossa laillista. Eihan Suomessa peitella tai paheksuta alkoholin kayttoa vaikka se on paljon vaarallisempaa ja yleisempaa.
Kuka olisi kestänyt obamaa ilman huumeita? Sieltä se kaikki juontaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisi kestänyt obamaa ilman huumeita? Sieltä se kaikki juontaa.
Obama oli kaukana vallan portailta -70 ja -80 luvulla jolloin huumeiden käyttö riistäytyi käsistä. Eikä -50 ja -60 luvutkaan huumeettomia olleet.
Amöriikan Yhdyntävallat on maa, jossa parhaat mömmöt saa kun käy lääkäriltä pyytämässä.
Ne osaa tehdä crystal methiä.