10-vuotias halusi että tilataan G Fuelia, nyt litkii sitä tuolla.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole energiajuomaa.
Ok, kiitos. Ehkä voi sitä sitten pienissä erissä juoda, itse en kyllä edes maista, haiseekin ihan hirveälle.
Jaa, nyt sun 10-vuotiaasi on huijannut, sillä näin sanotaan G Fuelin sivuilla:
G FUEL is a sugar-free, powdered energy drink mix available in 17 legendary flavors!
Jotkut ovat myös kofeinittomia kirjoittaa 10 voutias poika
Ei ole energiajuomaa nähnytkään.
G fuel olisi enemmänkin proteiinijuoman kaltaista ja vaihtoehtoisesti vielä kofeiinitontakin.
Auttaa keskittymään,jonka takia esim. videopelejä pelatessa usein juodaan.
Miten valmistaa g fuel juomaa vaihe vaiheelta
1.Laita shakeriin vettä
2.Lisää jauhe
3.Sulje shaker ja ravista
4.Avaa ja nauti!:)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole energiajuomaa nähnytkään.
G fuel olisi enemmänkin proteiinijuoman kaltaista ja vaihtoehtoisesti vielä kofeiinitontakin.
Auttaa keskittymään,jonka takia esim. videopelejä pelatessa usein juodaan.
Tasan on nolla prosenttia proteeinia tuossa. Kofeiinia taas on, tuskin kukaan tuota kofeiinittomana tilaa. Lähempänä se on energiajuomaa.
Yhdessä annoksessa Gfuelia on 150mg kofeiniinia.
Esim Redbull energiajuomassa kofeiniia on 32mg/100ml . Eli yksi annos Gfuelia vastaa puolta litraa energiajuomaa. Sisältää myös tauriinia, sirulliinia ja muita voimakkaita aineita.
Todellakin vahvempaa ainetta kuin energiajuoma.
Samanlaisia aineksia on markkinoilla olevissa
”Pre work out” juomissa joita ei suositella alle 18 vuotiaille tai raskaana oleville.
Ei todellakaan lapsille
Siis 10-vuotias "halusi" jotain sulle tuntematonta juomaa, annoit sitä hänelle, ja nyt jälkeenpäin kyselet palstalla että onko ok...
Jos haluatte tietää mitä Gfuel on katsokaa youtubesta what is gfuel joko gammalabsin kanavalta tai gfuelin kanavalta
itse en katsoisi valmistajan videota koska se voi olla mahdollista että siinä valehdellaan.
Se on terveellisempää kuin normi tölkki juoma mutta se ei ole energy drink vaa energy formula
Teollista ja luonnotonta rahastusta.
Maailma on sairas ja täynnä paskaa.
Voi apua kuinka paljon väärää tietoa täällä on. Hyvät vanhemmat, ottakaa selvää tuotteesta itse vaikka googlettamalla. Lähes yhtä tyhjän kanssa kysellä keskustelufoorumeilla näistä, kun täälläkin 90% väärää tietoa. G fuel ON energiajuomaa, sokeritonta sellaista. Sen juominen ei ole vaarallista. Yhdessä annoksessa on 150 milligrammaa kofeiinia ja se on hieman enemmän kuin kahvikupillisessa vaaleapaahtoista kahvia. Perehtykää hyvät ihmiset asioihin ennen kun kirjoitatte mitään.
Itse selittäisin lapselleni kofeiinin tarkoituksen, haitat ja hyödyt ja rajoittaisin lapsen käyttöä tälle tuotteelle. Jos nyt jonkun ikärajan keksisin, niin 12 vuotta voisi olla ihan hyvä. G fuel ei ole lähellekään yhtä "vahvaa", kuin moni muu energiajuoma Suomenkin markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua kuinka paljon väärää tietoa täällä on. Hyvät vanhemmat, ottakaa selvää tuotteesta itse vaikka googlettamalla. Lähes yhtä tyhjän kanssa kysellä keskustelufoorumeilla näistä, kun täälläkin 90% väärää tietoa. G fuel ON energiajuomaa, sokeritonta sellaista. Sen juominen ei ole vaarallista. Yhdessä annoksessa on 150 milligrammaa kofeiinia ja se on hieman enemmän kuin kahvikupillisessa vaaleapaahtoista kahvia. Perehtykää hyvät ihmiset asioihin ennen kun kirjoitatte mitään.
Itse selittäisin lapselleni kofeiinin tarkoituksen, haitat ja hyödyt ja rajoittaisin lapsen käyttöä tälle tuotteelle. Jos nyt jonkun ikärajan keksisin, niin 12 vuotta voisi olla ihan hyvä. G fuel ei ole lähellekään yhtä "vahvaa", kuin moni muu energiajuoma Suomenkin markkinoilla.
Ei ole haitallista aikuisille mutta lapsille ehdottomasti kyllä. Puolet enemmän kofeiinia kuin esim. Red Bull-tölkillisessä, saman verran kuin isossa mukillisessa kahvia. Ei missään tapauksessa ainakaan terveellistä, mutta varmaan ihan asiansa ajava tuote niille joille energiajuomat on tarkoitettu, eli esim. pitkiä matkoja autoileville tai noille pelaajille joiden pitää pysyä hereillä koko yö, satunnaisessa käytössä tietenkin. Lapsille ei näistä on vain haittaa.
Ei ole energiajuomaa.