Onko miestyyppi, joka pitää kypsemmistä naisista yleensä aina?
Tunnetteko sellaisia miehiä, jotka katselevat aina sillä silmällä kypsiä naisia?
Kommentit (24)
Olen nuoruudessani seurustellut kahden miehen kanssa, jotka selittivät, miten voivat olla vain nuorempien naisten kanssa. Olivat todella huonoja seksissä. Jos en pitänyt jostakin, syyllistivät minua tyyliin "kaikki normaalit naiset". Kuvittelivat olevansa hyviä rakastajia. Eivät muutenkaan nähneet itsessään mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kiinnittäny sellaisen huomion, että kypsemmistä naisista tykkäävät miehet on usein sellaisia kauniinkomeita ja nuoremmista tykkäävät taas rumankomeita.
Heh, tää on mun kohdalla ainakin ihan totta. Oon toki vasta 27, etten ihan vielä ”vanhempi nainen” -luokkaa, mutta mun kaikki miehet on nykyään alle 25-vuotiaita. Ja ne on just niitä kauniinkomeita, mä tykkään sellaisista näteistä pojista.
Eli montako niitä nyt siis on?
On sellainen miestyyppi olemassa ja taidan siihen kuulua.
15-vuotiaasta asti seurustelin vuoden-kaksi vanhempien tyttöjen kanssa. Naimisissa olin samanikäisen kanssa aikani, sen jälkeen pari suhdetta (siis erikseen kirjoitettuna) vuoden-kaksi vanhempien naisten kanssa ja lopulta löysin elämänkumppanini yli 5 vuotta vanhemmasta naisesta. Nuoremmat on aina tuntuneet henkisesti pikkulapsilta.
Ja en ole kauniinkomea, vaan iso ja rumankomea.
Tämä. Kuvailit puolisoni.