Mitä teet, kun kaipaat arjessa luksusta
Kommentit (21)
Keitän tummasta kaakaosta stevian kanssa kaakaon, jonka päälle vispasin rasvattomasta maidosta vaahtoa.
Hymyilen ihmisille ja katson moniko hymyilee takaisin
Katan pöydän kauniissti, ostan kukkia ja laitan hyvää ruokaa.
Menen bodycombat-tunnille tai bodyattack-tunnille.Otan ison lasin viiniä.Harrastan seksiä.Ostan jonkin meikin tai vaatteen.
Nämä ne kyllä täyttyy joka viikko,luksusta on 😂
Ostan hyvää ruokaa, viiniä ja leikkokukkia, siivoan, lämmitän saunan, teen kasvohoidon ja kuuntelen hyvää musiikkia sitä viiniä hörppien.
Juon kympin punkkua ammeessani pierren poreita välillä.
Wine and dine toimii aina, vaikka sitten kotona omassa keittiössä. Myös kuohuviini piristää :)
Masturboin kalliimmalla käsivoiteella kuin yleensä esim Nivea.
Jaaha. Minäkin saatan tuntea tällaisen Vesan. Tuntomerkkinä, että sillä on huomattavan iso varustus.
Menen suihkuun (saan tästä tehtyä riitin)
Puhtaat sukat jalkaan
Keitän mukillisen hyvää irtoteetä
Otan päiväunet tai
Kuuntelen musiikkia kuulokkeilla
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Minäkin saatan tuntea tällaisen Vesan. Tuntomerkkinä, että sillä on huomattavan iso varustus.
Sori väärä ketju. Mutta aika luksusta arjessa tuo mies oli toisaalta :D
Vichy on minun, köyhän yh-äidin luksusta. Joskus revittelen ja ostan pullon pilsneriä.
Vierailija kirjoitti:
Vichy on minun, köyhän yh-äidin luksusta. Joskus revittelen ja ostan pullon pilsneriä.
Sympaattinen viesti. Kuplivan raikasta kevättä!
Rasvaan käteni ensin ja vedän sitten vasta käteen.
kilttimies
Teen yhdessä miehen kanssa hyvää ruokaa, juomme hyvää viiniä. Sytytetään kynttilät ja kuunnellaan hyvää musiikkia. Lähinnä viikonloppuisin, mutta mielestäni myös viikonloppu on osa arkea, eikä meillä ole läheskään joka viikonloppu yhteistä aikaa.
Jos itse haluan luksusta, kuuntelen musiikkia, syön herkkuja tai ostan itselleni jotain kivaa. Luksusta on näin kylmään vuodenaikaan ennen kaikkea se, kun saa käpertyä kotona vilttiin ja olla vaan vailla mitään velvoitteita.
Ostan huulipunan.