Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pumppaan valtiolta maksimituet, vaikka asun varakkaan miehen kanssa

Vierailija
14.03.2017 |

Emme ole naimisissa, joten miehellä ei ole mitään velvollisuutta elättää minua ja lapsiani. En muutenkaan halua olla riippuvainen toisesta ihmisestä ja olla käsi ojossa koko ajan. Sinä joka paheksut tällaista, et taida tietää ettei avopuolisoilla ole elatusvelvollisuutta. Et myöskään tajua, miten nöyryyttävää on olla köyhä. Jos asuisin miehen kanssa virallisesti hän joutuisi elättämään minua. Aivan naurettavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olethan sinä käsi ojossa? Tännekin päin.

Vierailija
2/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on Halla-Aho joka haluaa varmistaa sen, ettei kaltaisesi loinen pumppaa enää kauaa valtion taikaseinästä rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos minulla ei olisi miestä? Seurustelu on ihan sattuman kauppaa, enkä ole systemaattisesti etsinyt itselleni miestä. Kyllä valtion tuleekin huolehtia köyhistään eikä niin että asia siirretään avopuolisolle vaihvihkaa. Minusta pelkkä yhdessä asuminen ei riitä perusteeksi. Jos sitoutuisimme toisiimme myös taloudellisesti niin menisimme naimisiin, eikö niin? Suomen laki ei tune sanaa "asua avioliiton omaisessa suhteessa" ap

Vierailija
4/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on täysi oikeus saada tuet.

Vierailija
5/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos on käyny töissä vuoskaudet. Itse en saa juuri mitään tukia äitiyslomalta, niin oon sitte toistaiseks lompakkoloinen. :)

Vierailija
6/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos minulla ei olisi miestä? Seurustelu on ihan sattuman kauppaa, enkä ole systemaattisesti etsinyt itselleni miestä. Kyllä valtion tuleekin huolehtia köyhistään eikä niin että asia siirretään avopuolisolle vaihvihkaa. Minusta pelkkä yhdessä asuminen ei riitä perusteeksi. Jos sitoutuisimme toisiimme myös taloudellisesti niin menisimme naimisiin, eikö niin? Suomen laki ei tune sanaa "asua avioliiton omaisessa suhteessa" ap

Tästä jäi puuttumaan se perustelu, että "no kun olen tottunut saamaan" :D

Vierailija
7/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin tai näin, teet aina väärinpäin jonkun mielestä.

Vierailija
8/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli virallisesti asut yksin lastesi kanssa ja teillä on asunto, josta sinä maksat vuokraa, mutta te vietätte kaiken aikanne miehesi luona. Miten tämä tulee taloudellisesti kannattavammaksi kuin virallisesti yhdessä asuminen, eli avoliitto?

Vierailija
9/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on Halla-Aho joka haluaa varmistaa sen, ettei kaltaisesi loinen pumppaa enää kauaa valtion taikaseinästä rahaa.

hahahahahahahahahahahhahahahahahaha nii varmaan joo. ap

Vierailija
10/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli virallisesti asut yksin lastesi kanssa ja teillä on asunto, josta sinä maksat vuokraa, mutta te vietätte kaiken aikanne miehesi luona. Miten tämä tulee taloudellisesti kannattavammaksi kuin virallisesti yhdessä asuminen, eli avoliitto?

Ei vaan miehellä ei ole asuntoa. ap

Vierailija
11/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tuo tulee monesti halvemmaksi varsinkin matalapalkka-aloilla.

Me pidettiin pitkään kahta asuntoa ja oli kannattavaa. Nyt ollaan asuttu yhdessä vuoden päivät ja ihan älyttömän tiukkaa. Kaikki rahat menee vuokraan kun ei kuitenkaan asumistukea saada kun on sillä hilkulla.

Meillä kolme lasta.

Kyllä on käynyt mielessä että mies hankkii jonkun parin sadan euron luukun ja maksaa siitä menot ja minä jään yksinhuoltajana tähän ja saan paremmat tuet ja maksan niistä sitten tämän asunnon menot. Jäisi enemmän rahaa kuussa käteen ja töissäkin olisi mielekkäämpää käydä.

Huomaa tälläkin palstalla että kokoomus jyrää kun periaate on se että köyhät kyykkyyn ja vaivalla rakennettu hyvinvointivaltio pitää ajaa alas niin että kaikki etuudet ja tuet vaan pois.

Mielelläni maksan veroja ja nautin sitten mahdollisista etuuksista jos työttömyys joskus iskee. Mikään ei ole varmaa nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi