Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin SALAKÖYHÄ?

Salarakas
14.03.2017 |

Taas yksi salainen ryhmä keksitty, salaköyhät!

http://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005125402.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keskituloiset perheelliset pääkaupunkiseudulla asuvat ovat. Yllättyisitte, kun selvittäisitte kuinka paljon toimeentulotukea maksetaan per perheenjäsen kaikkien pakollisten maksujen jälkeen. Esim. YH kahden teinin kanssa saa noin 1200 euroa pakollisten menojen jälkeen (vuokra, sähkölasku, lääkkeet).

Vierailija
2/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan minä olen salarikas. Minulla on ns. omaisuutta joten enhän voi olla alle tonnin kokonaistuloilla köyhäkään ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen salavarakas. Minulla on itse säästetty jättiomaisuus miehen talletuskuoren sisällä miehen hoidossa joten varallisuuteni ei näy verotuksessakaan muuta kuin sen verran mitä tuloja nostan. Näkyvää varallisuutta minulla on vain velkainen omistuskaksioni sekä osuus yhdestä toimitilakiinteistöstä.

Vierailija
4/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että suurin osa köyhistä on salaköyhiä. Ihmiset sinnittelevät ja pitävät kulisseja pystyssä viimeiseen saakka. Siinä vaiheessa, kun köyhyys alkaa olla selvästi ulospäin näkyvää, se on jo pitkään jatkunutta ja jopa ylisukupolvista ja ihmiseltä on alkanut jaksaminen loppua. Jos on joskus ollut parempi aika, voi olla sen peruja auto ja pesukone ja vaatteita. Kun niistä aika jättää ja jos varsinkin tulee sairauksia ja muita ongelmia, niin tilannetta on vaikeampi pitää salassa.

Vierailija
5/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen. Puolison kanssa bruttotulot yhteensä noin 100 tonnia, eli aika monen mielestä ihan kivasti. On uudet autot pihassa ja suurehko uudehko omakotitalo. Silti lasketaan senttejä ennen tilipäivää ja jätetään laskuja rästiin odottomaan seuraavaa tiliä.

Kyllä kai tässä on kaikki palkansaajat joutuneet aika tiukille. Palkat eivät ole nousseet kymmeneen vuoteen, enneminkin laskeneet, mutta kaikki elinkustannukset ja pakolliset maksut ovat nousseet.

Alkaa pikkuhiljaa korpeamaan tämä kiky-munille potkiminen.

Vierailija
6/6 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen salavarakas. Minulla on itse säästetty jättiomaisuus miehen talletuskuoren sisällä miehen hoidossa joten varallisuuteni ei näy verotuksessakaan muuta kuin sen verran mitä tuloja nostan. Näkyvää varallisuutta minulla on vain velkainen omistuskaksioni sekä osuus yhdestä toimitilakiinteistöstä.

Joko olet köyhä tai sitten tyhmä rikas. Ei varallisuus näy kenelläkään verotuksessa. Kokoomus on poistanut varallisuusveron jo vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi