Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h******? Blogistin parhaan ystävän aviomies kuoli, mutta silti on pakko kuvata "päivän asu" leveän hymyn kanssa.

Vierailija
14.03.2017 |

http://go4itvol2.indiedays.com/2017/03/13/maanantain-asu-ja-pari-sanaa-…

Kirjoittaja kirjoittaa asioiden tärkeysjärjestyksestä ja siitä, miten tekee tiukkaa hymyillä kuvassa, kun parhaan ystävän aviomies on juuri kuollut. Kuka pakottaa hymyilemään kuvassa ja esittelemään päivän asua huiveineen? Jos oikeasti olisi ymmärtänyt jotain asioiden tärkeysjärjestyksestä, olisi voinut jättää sen päivän asun kokonaan kuvaamatta ja hymyt siltä päivältä väliin. Tyylikästä olisi ollut kirjoittaa tuo sama tarina ilman kuvia ja ilman mainintaa jostain Kenzon kivasta huivista.

Kun minun parhaan ystäväni aviomies kuoli, minä itkin ja lamaannuin. Olin ystäväni tukena. Kerroin töissä, mitä on tapahtunut ja etten vielä halua puhua asiasta, sillä en pysty muuten töihini. Haluan aikaa käsitellä asiaa ja työkaverit ottivat asian todella hyvin - asiasta ei puhuttu viikkoon, jotta sain pahimman järkytyksen aallon pyyhkäistä rauhassa yli. Sen jälkeen puhuminen alkoi auttaa ja työkavereillakin oli paljon puhuttavaa omista suruistaan.

Vaikka kyse oli minun ystäväni aviomiehestä, työkaverit ottivat osaa ja surivat omia menetyksiään. Jotenkin luulisi, että jonkun blogistin lukijat olisivat yhtä myötätuntoisia ja ymmärtäisivät äärettömän hyvin, ettei kuolemaa seuraavana päivänä nyt vain kuvattu sitä täysin toisarvoista "päivän asua".

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämääsi älä toisten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän hämmentynyt tästä sinun purkauksestasi. Arvostelet toista kovin sanoin, korostat omaa tapaasi surra ja reagoida ja korotat itsesi yläilmoihin.

Vierailija
4/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleeko ylhäällä?

Vierailija
5/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että myös sinun parhaan ystävän aviomies on kuollut.

Ja toisekseen, ei ole yhtä oikeaa tapaa surra. Sinä teit noin, joku muu toisin.

Vierailija
6/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olet parempi surija kuin blogisti.

Vierailija
7/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas ne sun työt alkaa?

Vierailija
8/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo pätevin kaikista suremaan

9/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajua tuolla blogistilla ei näytä olevan varsinkaan, kun mainitsee poseerausten yhteydessä tuon kuolemantapauksen ja että kuinka vaikeaa on hymyillä kuvissa.

Olisi vaan jättänyt mainitsematta tuosta kuolemasta.

Vierailija
10/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä siis olit päähenkilö, kun ystäväsi menetti miehensä? Siltä vähän nyt kuulosti.

Vierailija
11/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa että on tahditon postaus. Tuo bloggaaja on muutenkin aina ollut jotenkin "maalainen" jutuissaan:/

Vierailija
12/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku luonnonlaki, että kaikki ovat läheisiä ja pitävät kavereidensa puolisoista? Tietysti jos valitsee puolisonsa kavereidensa mielipiteiden perusteella...

Vierailija
13/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, oikeesti seuraako jotkut tollasta pskaa?!?!

Ei voi olla totta. Kyllä ihmisillä tuulee ja pahsti yläkerrassa.

Kaikenmaailman pylleröitä ja heidän mekkojaan pitää seurata, jessus.

Vierailija
14/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plääh, oikeesti seuraako jotkut tollasta pskaa?!?!

Ei voi olla totta. Kyllä ihmisillä tuulee ja pahsti yläkerrassa.

Kaikenmaailman pylleröitä ja heidän mekkojaan pitää seurata, jessus.

Justiinsa. Samaa mieltä.

Vierailija
15/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olet parempi surija kuin blogisti.

Ehkä tässä ei nyt ihan haeta sitä, vaan jonkinlaista kunnioitusta peräänkuulutetaan omaan toimintaan, kun joku on kuollut. Vaikuttaa sille, ettet sinäkään kunnioittaisi sitä, että ystäväsi mies kuoli.

En ole ap.

Vierailija
16/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta odotat bloggaajalta, jonka blogiin kuuluu "päivän asu" -osio??? Miksi ylipäänsä seuraat mitään tuollaista? 

"Päivän asu" – voi herranen aika! :D Onko sillä joka päivä eri vaatteet päällä ja kiva selfie niistä? Anna kun arvaan: blogin teema ei ole kulttuuri, talouspolitiikka tai yhdenvertaisuuskysymykset. 

Vierailija
17/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt on tehtävä joka tapauksessa. Asuntolainaa joutuu lyhentämään, ruokaa joutuu ostamaan ja veroja maksamaan vaikka kuinka surisi. Elämä jatkuu ja eläminen maksaa rahaa.

Vierailija
18/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi menit töihin vaikka parhaan ystäväsi aviomies oli kuollut?

Vierailija
19/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ap:n kanssa että on tahditon postaus. Tuo bloggaaja on muutenkin aina ollut jotenkin "maalainen" jutuissaan:/

Jep, ei mikään penaalin terävin kynä ole hän.

Vierailija
20/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos olisi ollut hymyilemättä, sellaisia kuviskin voi ottaa.