Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kehokuurista!

Vierailija
13.03.2017 |

Kertokaahan joko omakohtaisia tai lähipiirin kokemuksia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe kehokuurin ruokavaliossa olevan niinkään mitään häröä, muttane lisäravinteet vähän askarruttaa. Eivät ole mitään lieveilmiöitä kyllä aiheuttaneet.

Ap

Mitä lisäravinteita?

Lähinnä se activize ja restorate.

Ap

Vierailija
22/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe kehokuurin ruokavaliossa olevan niinkään mitään häröä, muttane lisäravinteet vähän askarruttaa. Eivät ole mitään lieveilmiöitä kyllä aiheuttaneet.

Ap

Mitä lisäravinteita?

Kehokuuri tehdään Fitlinen tuotteilla, PM on firma. Ei niissä ole muuta arveluttavaa kuin idioottimaisen kallis hinta. Verkostomarkkinointi nostaa hintaa.

Eli Cellreset. Tuotteet on kyllä ihan turvallisia, joskin toimimattomia.

Kyllä niistä voi apua saada. Toki ehkä riippuu siitä mitä syö. Jos on holtiton syöjä kuten mä, eikä siten saa tarvittavia ravintoaineita ruuasta, niin kyllä ne tuotteet sitten toimii. Mulla väsymys lähti niillä ja kynnet vahvistu ja naaman iho parantui huomattavasti. MUTTA voipi olla, että jollain muilla hyvin imeytyvillä tuotteilla olisin saanut saman aikaan. En tiedä. Mutta millään marketvitamiineilla ei kyllä onnistu. Niiden imeytymisprosentti on niin huono.

Eli sut on jo aivopesty? Mulla oli kaksi kaveria mukana tässä myös ja molemmat lopetti silloin kun minäkin., 2v kuitenkin käytin/käytettiin että luulisi siinä ajassa jo jotain huomanneen. Omatpa on rahasi.

Sorry, mut mä oon jo lopettanut ne juurikin ton naurettavan hinnan takia. Mä kirjoitin tähän ketjuun siitä hihhuloinnista ja että negatiiviset kommentit fb-ryhmästä poistetaan. Osaan silti käyttää omia aivojani ja olen näitä asioita tutkinut. Esimerkiksi Solgar on hyvä ja luonnollinen tuote. Ja imeytyy hyvin.

Kävin katsomassa muutaman Solgari-tuotteen sisällön. Ei kyllä luonnolliselta vaikuta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi