Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kehokuurista!

Vierailija
13.03.2017 |

Kertokaahan joko omakohtaisia tai lähipiirin kokemuksia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa. Lääkärin hoidossa jo kolmatta vuotta siitä johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa Hesarista artikkeli: Detox-puhdistautumiskuureista voi olla haittaa elimistölle, ja ainakaan niistä ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
4/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää.

Vierailija
5/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole hyviä kokemuksia?

Vierailija
6/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Vierailija
7/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuri on kyllä hyvä, mutta helvetillinen toteuttaa. Alussa tuli maailman hirvein migreeni, miehelle ei. Tuotteet naurettavan ylihintaisia. Facebook-ryhmässä ei oikeesti saa sanoa mitään negatiivista tuotteista eikä kuurista. Ne kommentit poistetaan! Kaverini poistettiin koko ryhmästä.

Sensuurista johtuen moni luulee, ettei kellään ole mitään negatiivista sanomista. Se touhu on kyllä niin hurmoshenkistä hihhuilua.

Vierailija
8/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo, joka kirjoitti lääkäristä ja mielelläni kuulisin lisää. 

Itse en toteuttanut detoxia, mutta muuten sellaisen superfundamentalistiravintoneuvojan oppeja jokusen kuukauden ja siitä asti suolisto ollut sekaisin jo 6 vuotta. Ravinteet eivät imeydy kunnolla (raudanpuute, d-vitamiinia tarvitaan iso annos jne. ) ja suoli toimii lukuisia kertoja päivässä ja vain äärimmäisen harvoin tuotos on kiinteä. 

Vierailija
9/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en toteuttanut detoxia, mutta muuten sellaisen superfundamentalistiravintoneuvojan oppeja jokusen kuukauden ja siitä asti suolisto ollut sekaisin jo 6 vuotta. Ravinteet eivät imeydy kunnolla (raudanpuute, d-vitamiinia tarvitaan iso annos jne. ) ja suoli toimii lukuisia kertoja päivässä ja vain äärimmäisen harvoin tuotos on kiinteä. 

Siis minkä firman tuotteita käytit?

Vierailija
10/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellresetin olen tehnyt kahdesti, meni sellaiset 5-6kg jotka nopeasti takaisin, muuta hyötyä en huomannut.

Vierailija
11/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä firman tuotteita käytit?

Ilmaisin itseni epäselvästi, en mitään varsinaista detoxkuuria vaan ruokavalio super"terveelliseksi" kertaheitolla varsin lyhyen neuvonnan perusteella. 

Vierailija
12/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe kehokuurin ruokavaliossa olevan niinkään mitään häröä, muttane lisäravinteet vähän askarruttaa. Eivät ole mitään lieveilmiöitä kyllä aiheuttaneet.

Ap

Vierailija
13/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe kehokuurin ruokavaliossa olevan niinkään mitään häröä, muttane lisäravinteet vähän askarruttaa. Eivät ole mitään lieveilmiöitä kyllä aiheuttaneet.

Ap

Mitä lisäravinteita?

Vierailija
14/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Kehokuuri tehdään Fitlinen tuotteilla, PM on firma. Ei niissä ole muuta arveluttavaa kuin idioottimaisen kallis hinta. Verkostomarkkinointi nostaa hintaa.

Vierailija
15/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Kehokuuri tehdään Fitlinen tuotteilla, PM on firma. Ei niissä ole muuta arveluttavaa kuin idioottimaisen kallis hinta. Verkostomarkkinointi nostaa hintaa.

Siis haluatko jättää ne ottamatta hinnan vuoksi vai epäilyttääkö muuten niiden turvallisuus?

Vierailija
16/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Siis haluatko jättää ne ottamatta hinnan vuoksi vai epäilyttääkö muuten niiden turvallisuus?

Ei mulla ole niistä huonoa sanottavaa tuotteena. Käytin niitä ennen kuuria pitkään. Alussa oli maha löysällä viikon, piti käydä töissäkin pitkin päivää vessassa. Tuttavalle tuli mahakipua ja joutui menee sairaalaan. Lopetti ne heti sitten.

Vierailija
17/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Eli Cellreset. Tuotteet on kyllä ihan turvallisia, joskin toimimattomia.

Vierailija
18/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Kyllä niistä voi apua saada. Toki ehkä riippuu siitä mitä syö. Jos on holtiton syöjä kuten mä, eikä siten saa tarvittavia ravintoaineita ruuasta, niin kyllä ne tuotteet sitten toimii. Mulla väsymys lähti niillä ja kynnet vahvistu ja naaman iho parantui huomattavasti. MUTTA voipi olla, että jollain muilla hyvin imeytyvillä tuotteilla olisin saanut saman aikaan. En tiedä. Mutta millään marketvitamiineilla ei kyllä onnistu. Niiden imeytymisprosentti on niin huono.

Vierailija
19/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Kyllä niistä voi apua saada. Toki ehkä riippuu siitä mitä syö. Jos on holtiton syöjä kuten mä, eikä siten saa tarvittavia ravintoaineita ruuasta, niin kyllä ne tuotteet sitten toimii. Mulla väsymys lähti niillä ja kynnet vahvistu ja naaman iho parantui huomattavasti. MUTTA voipi olla, että jollain muilla hyvin imeytyvillä tuotteilla olisin saanut saman aikaan. En tiedä. Mutta millään marketvitamiineilla ei kyllä onnistu. Niiden imeytymisprosentti on niin huono.

Eli sut on jo aivopesty? Mulla oli kaksi kaveria mukana tässä myös ja molemmat lopetti silloin kun minäkin., 2v kuitenkin käytin/käytettiin että luulisi siinä ajassa jo jotain huomanneen. Omatpa on rahasi.

Vierailija
20/22 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä lisäravinteita?

Eli sut on jo aivopesty? Mulla oli kaksi kaveria mukana tässä myös ja molemmat lopetti silloin kun minäkin., 2v kuitenkin käytin/käytettiin että luulisi siinä ajassa jo jotain huomanneen. Omatpa on rahasi.

Sorry, mut mä oon jo lopettanut ne juurikin ton naurettavan hinnan takia. Mä kirjoitin tähän ketjuun siitä hihhuloinnista ja että negatiiviset kommentit fb-ryhmästä poistetaan. Osaan silti käyttää omia aivojani ja olen näitä asioita tutkinut. Esimerkiksi Solgar on hyvä ja luonnollinen tuote. Ja imeytyy hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä