Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö hiustenkasvatuksessa todella noudattaa sitä sääntöä, että latvat täytyy

Vierailija
13.03.2017 |

käydä tasoittamassa säännöllisin väliajoin? Mitä tapahtuu, jos tätä ei tee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne latvat menee huonoo kuntoo. Eikai siin muuta tapahu :D jos kestät huonokuntoset latvat ni ei niitä mikää pakko oo leikata. Latvat kyllä itestää katkeilee kun ne on nii huonos kunnossa.

Vierailija
2/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu mitään muuta kuin että hiuksesi kasvavat. Itse leikkauttanut hiukseni viimeksi loppuvuonna 2015 eikä ole edes kakshaaraisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse. Mikä ihmeen logiikka siinä olisi, leikata jatkuvasti kun haluaa kasvattaa pituutta?

Vierailija
4/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi leikata. Suosittelen kyllä leikkaamaan silloin, jos latvat on huonossa kunnossa.

Vierailija
5/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voit leikata terävillä saksilla haarautuneita hiuksia latvoista.

Vierailija
6/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu mitään muuta kuin että hiuksesi kasvavat. Itse leikkauttanut hiukseni viimeksi loppuvuonna 2015 eikä ole edes kakshaaraisia.

On ihan tuurissaan millainen hiuslaatu on. Minulla on luonnonkiharat ja niitä on pakko toisinaan leikata. Kiharahius on erilainen kuin suorahius.

Vierailija
7/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huonossa kunnossa, niin täytyy kyllä leikellä. Itselläni blondaus haperrutti latvat päälimmäisistä hiuksista ja aloin säännöllisesti tasoittaa latvoja. Sain siten kasvatettua hiukset pidemmiksi, kun aiemmin eivät vaan kasvaneet (eli kasvoivat juuresta toki, mutta latvat vaan mureni ja haaroittui, niin pituutta ei tullut). Nyt onneksi hiukset paremmassa kunnossa.

Vierailija
8/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatusvaiheessa kannattaa pitää nutturoita, latvat pysyvät suojassa eivätkä rispaannu.

Vierailija
9/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikata jos ei kunnon vuoksi ole pakko. Mieti miten pieni mitta on sentti, sen verran ne noin kasvaa kuussa, joillain tietty enemmän. 5cm leikkuu on 5kk kasvatus pois... sad.