Muita hampaiden narskuttelijoita/yhteen purijoita?
Apua! Mikä nyt enää voi auttaa? Mulla on jo purentakisko öisin ja silti hampaita särkee joka päivä. Pelkään että muutama hammas voi olla tulehtunutkin jatkuvan puremisen vuoksi koska on välillä mädän makua suussa. Teen myös purentalihasten jumppaa ohjeiden mukaan eikä tunnu auttavan. Mistä olette saaneet apua? Tilanne jatkunut jo vuosia ja pahenee. Tiedän että voi johtua stressistä mutta kun mulla ei sellaistakaan ole.
Kommentit (25)
Täälläkin yksi narskuttelija. Ilman kiskoa en voi nukkua ollenkaan. Edes päiväunia, tai heti on ikenet hellinä. Poskilihakset erittäin vahvat vuosikymmenien narskuttelusta. Ohimot turpoavat ja muuta"pientä" vaivaa tästä harrastuksesta ollut ja on.
Millä tämän päiväsaikaan tapahtuvan hampaiden yhteen puremisen saisi pois??
Pystyykö tuota voice massagea itse tekemään kunnolla, ohjeita netissä? Miten usein käytte tuollaisessa hoidossa?
Täällä toinen joka puri purentakiskonsa puhki. En tykännyt koko kiskosta ja heitin sen roskiin. Nykyään en edes rouskuttele öisin niin pahasti, koska en pure poskiani. Joten uutta en hanki.
Olisko kellään kokemuksia aikuisena kireästä kielijänteestä ja päänsärystä/ niskakivuista? Mulla ei tuota narskuttelua ole mutta muutoin oireet täsmäisi. Mulla todettiin parikymppisenä kireä kielijänne, kieleni oli aivan liian lyhyt. Kielijänne leikattiin, mutta se oli leikkauksen jälkeen niin kipeä, etten pystynyt jumppaamaan ja venyttelemään sitä niinkuin olisi pitänyt. Se varmaan pääsi palautumaan samanlaiseksi kuin ennenkin.
Mulla on voice massage ainoo joka auttaa.. luulin jo ettei mistään enää sais apua,tuo oli pelastus! Mulla on aina turvoksissa kasvojen toinen puoli kun on tarpeeksi kireellä lihakset, onko muilla tätä?