Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hampaiden narskuttelijoita/yhteen purijoita?

Vierailija
13.03.2017 |

Apua! Mikä nyt enää voi auttaa? Mulla on jo purentakisko öisin ja silti hampaita särkee joka päivä. Pelkään että muutama hammas voi olla tulehtunutkin jatkuvan puremisen vuoksi koska on välillä mädän makua suussa. Teen myös purentalihasten jumppaa ohjeiden mukaan eikä tunnu auttavan. Mistä olette saaneet apua? Tilanne jatkunut jo vuosia ja pahenee. Tiedän että voi johtua stressistä mutta kun mulla ei sellaistakaan ole.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on voice massage ainoo joka auttaa.. luulin jo ettei mistään enää sais apua,tuo oli pelastus! Mulla on aina turvoksissa kasvojen toinen puoli kun on tarpeeksi kireellä lihakset, onko muilla tätä?

Vierailija
22/25 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi narskuttelija. Ilman kiskoa en voi nukkua ollenkaan. Edes päiväunia, tai heti on ikenet hellinä. Poskilihakset erittäin vahvat vuosikymmenien narskuttelusta. Ohimot turpoavat ja muuta"pientä" vaivaa tästä harrastuksesta ollut ja on.

Millä tämän päiväsaikaan tapahtuvan hampaiden yhteen puremisen saisi pois??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tuota voice massagea itse tekemään kunnolla, ohjeita netissä? Miten usein käytte tuollaisessa hoidossa?

Vierailija
24/25 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka puri purentakiskonsa puhki.  En tykännyt koko kiskosta ja heitin sen roskiin. Nykyään en edes rouskuttele öisin niin pahasti, koska en pure poskiani. Joten uutta en hanki.

Vierailija
25/25 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään kokemuksia aikuisena kireästä kielijänteestä ja päänsärystä/ niskakivuista? Mulla ei tuota narskuttelua ole mutta muutoin oireet täsmäisi. Mulla todettiin parikymppisenä kireä kielijänne, kieleni oli aivan liian lyhyt. Kielijänne leikattiin, mutta se oli leikkauksen jälkeen niin kipeä, etten pystynyt jumppaamaan ja venyttelemään sitä niinkuin olisi pitänyt. Se varmaan pääsi palautumaan samanlaiseksi kuin ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän