Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojat kokevat enemmän pojittelua kuin tytöt tytöttelyä!

Vierailija
13.03.2017 |

Erityisesti pojittelua harrastavat keski-iän saavuttaneet ja ylittäneet naiset! Toki tytöt kokevat tytöttelyä paljon, mutta eivät niin suuressa mittakaavassa, kun pojat pojittelua!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä kun olin niin minua sanottiin jatkuvaan pojaksi. Mutta en koskaan kuullu työkaverinaisia kututtavan tytöiksi.. 

T: Naimisissa oleva "poika" jolla 2 lasta. 

Minä ikäinen olit?

Vierailija
22/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti pojittelua harrastavat keski-iän saavuttaneet ja ylittäneet naiset! Toki tytöt kokevat tytöttelyä paljon, mutta eivät niin suuressa mittakaavassa, kun pojat pojittelua!

Saaks kutsuu jätkäks?

Saa, koska omasta se ei ole vähättelevää kutsua jätkäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia ja tyttöjä voi kutsua tytöiksi ja pojiksi kun he ovat alle parikymppisiä. Jos tätä vanhempia ihmisiä kutsuu näillä termeillä se alkaa olla halventavaa ja alentavaa. Naisten tytöttely yleisempää kuin miesten pojittelu.

Vierailija
24/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä perustat tän väitteesi?

Olen nähnyt enemmän tilanteita, jossa pojitellaan!

Ja sun kokemus on absoluuttinen totuus. Selvä.

Kaikki tosi tieto on subjektiivista, vain lapselliset teinit backfischit harhamoivat muuta

Vierailija
25/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä kun olin niin minua sanottiin jatkuvaan pojaksi. Mutta en koskaan kuullu työkaverinaisia kututtavan tytöiksi.. 

T: Naimisissa oleva "poika" jolla 2 lasta. 

Minä ikäinen olit?

Po. "Minkä näköinen olit?"

Vierailija
26/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä perustat tän väitteesi?

Olen nähnyt enemmän tilanteita, jossa pojitellaan!

Ja sun kokemus on absoluuttinen totuus. Selvä.

Kaikki tosi tieto on subjektiivista, vain lapselliset teinit backfischit harhamoivat muuta

Sä jätit nyt äänensävyn huomiotta.

Vierailija
27/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikia ja tyttöjä voi kutsua tytöiksi ja pojiksi kun he ovat alle parikymppisiä. Jos tätä vanhempia ihmisiä kutsuu näillä termeillä se alkaa olla halventavaa ja alentavaa. Naisten tytöttely yleisempää kuin miesten pojittelu.

Jos mä sanon et "lähetääs tytöt kaffeelle", niin se ei taatusti ole vähättelyä.

Vierailija
28/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on nimet. Myös niitä voi käyttää

Vierailija
29/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. MInultakin lipsahti "hei pojat" kun piti huikata eräs asia parikymmentä vuotta nuoremmille opiskelukavereille (joiden nimiä en vielä tiennyt). "hei miehet" olisi kuulostanut jotenkin hoopolta...

Tuo on eri tilanne. Tytöttelyä pyritään yleensä käyttämää toisen vähättelyyn.

Miten tytöttely enää nykyään olisi vähättelyä. Sen uskon, että näin on aiemmin ollut kun ollut paljon erilaisia rajoitteita tyttöjen ja naisten toiminnalle yhteiskunnassa. Enää tällaisia rajoitteita ole. Tällöin tulee päästää irti muistakin rajoitteista ja vanhentuneista käsityksistä. Silläkin uhalla, että joku ilkimys tarkoittaa sillä sitä mitä ennenvanhaankin. Jos sanoisin että jokin asia tapahtuu kuten tytöt asian tekevät niin se on joko neutraali ilmaisu tai positiivinen ilmaisu. Ei tässä ole mitään ongelmaa edes keski-ikäiselle miehelle.

3320

Vierailija
30/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ollaan kerran kaikki samaa mieltä siitä, että tytöttely ja pojittelu on typerää, niin voidaanko vaan kaikki yrittää välttää sitä? Myös naiset tytöttelee ja miehet pojittelee, ja sekin saisi loppua.

Vierailija
31/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin maikkarilta sen kiinteistövälittäjä realityn, siinä keski-ikään lähestyneet täti-ihmiset ruoti miehiä isoon ääneen ja kuinka joku assistentti pitäisi palkata silmänruuaksi firmaan, pojittelua ja muuta vähättelyä nuoria miehiä kohtaan.

Lähinnä rupesi ällöttämään ja mietti, että tuollainen seksismi ei ole sallittua kuin miesten kohdalla, jotkut setämiehet tytöttelemässä ja ruotimassa nuoria naisia samaan tyyliin, olisi koko ohjelma hyllytetty. 

Vierailija
32/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit AP vaan ollu hiljaa antaa naisten valittaa tälläisistä jonnin joutavasta asiasta. Poika olin joskus ja 50v vanhemmalle olen sitä edelleen. Kukapa siitä nyt loukkaantuu muut kuin naiset!

Vierailija
33/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimuotoinen somekohuhan syntyi kun joku 50v mummo halusi rasvata jonkun olympiaurheilijan yläkropan ja ihan tosissaan jäi asiasta inttämään. Kyllä nuo kaksoistandardit on syvällä joissakin. Se voi tuntua hauskalta idealta, mutta kannattaa joskus miettiä niitä omia asenteita.

Enpä ole kuullut, että joku naisurheilija kutsutaan aamuohjelmaan, että joku 50v setä voi rasvata hänen pakarat.

Vierailija
34/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ois kiva.

"Lähde ja lähde". Entäs jos en lähde: lähde itse.

Onko tämä "lähdekriittinen" kouluopetus 1990-luvulta alkaen johtanut tällaiseen lapselliseen keskustelukulttuuriin?

Jos Ap antaa sen "lähteen", niin mitä sitten tapahtuu? Keskustelu arvatenkin ainakin Sinun osaltasi loppuu siihen, kun hyväuskoiseen päähäsi ei pälkähdä kaukaista ajatustakaan kyseenalaistaa tai arvioida sen "lähteen" käyttämiä tutkimusmenetelmiä?

Osaatko katsoa ikkunasta tai avoimesta ovesta ulos ja todeta, sataako vettä vai onko poutasää, jos et samalla saa linkkiä säätiedotukseen?

Mutta kun Ap ei ilmeisesti antanut sinulle haluamaasi, niin minä osoitan tässä nyt Sinulle lohdutuspalkinnoksi ainakin yhden ”lähteen”, ole hyvä:

http://www.vastavalo.net/kaivo-vanha-vesi-drain-old-water-kaivo-224349…

Vierailija
35/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mielenkiintoinen juttu johon joskus törmäsin oli se, että pojat kokee lähes yhtä paljon seksuaalista häirintää kuin tytöt. Häiritsijä on usein aikuinen nainen. Asiaa vähätellään jopa ammattilaisten toimesta ja eikä niistä haluta puhua.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poikien-ahdistelija-on-usein-…

Vierailija
36/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mielenkiintoinen juttu johon joskus törmäsin oli se, että pojat kokee lähes yhtä paljon seksuaalista häirintää kuin tytöt. Häiritsijä on usein aikuinen nainen. Asiaa vähätellään jopa ammattilaisten toimesta ja eikä niistä haluta puhua.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poikien-ahdistelija-on-usein-…

Naisilla on näissä jutuissa sellainen "äidillinensuoja"

Vierailija
37/37 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on typeriä ihmisiä taas😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme