Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi keskivertoa samanikäistä miestä vahvempi ja fyysisesti ylivoimaisempi?

Vierailija
13.03.2017 |

Onko se sinulle tärkeää seksuaalisen halun näkökulmasta että pystyy tarvittaessa dominoimaan fysiikalla muita miehiä (alkukantainen alfauros).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisessa suhteessa ehkä on, mutta syvällisessä suhteessa se ei ole tärkeää.

Vierailija
2/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tarvitse ollakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Voi olla vähän keskimääräistä vahvempi tai hyväkuntoisempi. 

Ei ole oleellista enkä mieti asiaa koskaan. Meilläpäin kommunikaatio hoidetaan muulla tavoin kuin fyysisiellä voimalla.

Vierailija
4/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieheni on fyysisesti heikohko, sillä tekee siistiä sisätyötä ja kiinnostuksen kohteet ovat myös enemmän sen kaltaisia. On kuitenkin fiksu, hauska ja tienaa hyvin (DI), joka kompensoi fyysistä puolta.

Vierailija
5/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on. Mutta sitä ei tule kyllä ajateltua, kun ei ole tarvetta. Mies ei ole ainakaan tähän mennessä joutunut tilanteisiin, joissa joutuisi fyysisen uhan kohteeksi, eikä ole näin ollen joutunut voimakeinoja käyttämään.

Vierailija
6/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on huomattavasti keskivertoa älykkäämpi, ja se on tärkeää minulle. Toki mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ikäisekseen, upseerilla kunto testataan vuosittain, ja asteikot ovat normimiehiä vaativampia, ja silti tulee hyvät tulokset, joten ihan ok se puoli.

Vierailija
7/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä miettinyt asiaa :D nyt kun mietin niin hän on keskimääräistä lyhyempi ja varmaan aika keskiverto voimiltaan (käy salilla mutta ei ole mikään kaappi). Mulle on tärkeetä että mies on iso ja vahva _muhun_ nähden, ei toisiin miehiin. Ja ite oon 163 cm pitkä ja hoikka.

Vierailija
8/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mieheni on tosiaan melkoinen alfauros. Hän on vahva, kekseliäs, luova ja hauska. Älykäskin, vaikka tekee duunarin hommia.

Vierailija
9/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on huomattavasti keskivertoa älykkäämpi, ja se on tärkeää minulle. Toki mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ikäisekseen, upseerilla kunto testataan vuosittain, ja asteikot ovat normimiehiä vaativampia, ja silti tulee hyvät tulokset, joten ihan ok se puoli.

Keskivertoa älykkäämpi mutta kapiainen?

Vierailija
10/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juoksee kovempaa ja pidemmälle kuin keskiverto, eli pääsisi pois hankalasta paikasta. On erittäin haluttava.

Vierailija
11/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä kukkakeppejä useimmilla