Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko HBO:n Girls hyvä?

Vierailija
13.03.2017 |

Etsin uutta sarjaa katsottavaksi. Mitä mieltä tuosta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ihmeessä, hyvä sarja. Lähes kaikki hahmot ovat ihan hirveitä tyyppejä, mutta silti viihdyttäviä. Jaksot ovat vain 20 minuuttisia, joten et paljoa menetä jos ei nappaa.

Vierailija
2/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista sarjoista koskaan, suosittelen! Hahmot ovat todella aitoja ja tunnistettavia (ainakin omassa elämässäni :D), käsikirjoitus ja näyttelijän työ erinomaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin kummoinen. Minä katsoin Master of Sexiä HBO.lta ja etenkin alkuun oli aika hyvä. Sitten muuttui vähän yksitoikkoiseksi. Suosittelen kuitenkin.

Vierailija
4/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, ei sellainen kikatteluhauska, vaan kummallinen, suorasukainen ja välillä rumankin hauska-

Vierailija
5/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ok. Itse en pidä Lena Dunhamin mielipiteistä irlissä, mutta sarjassa on ihan ok. Siihen ei ole myöskään IHAN liika tuputettu feministisiä ja / tai vasemmistolaista viestiä kässäriin, vaan yrittää pysytellä keskitiellä.

Vierailija
6/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä. Hahmot tosiaan ihan kamalia, mutta silti mielenkiintoinen sarja. Paljon enemmän kiinni tässä päivässä kuin jokin Sinkkuelämää oli omana aikanaan.

Masters of Sex meni järkyttävän tylsäksi, ja nythän sen tekeminen lopetettiinkin. Jotenkin tosi ankea sarja.

Vierailija
7/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu sarja, ns.erilainen ja aidompi verrattuna moneen muuhun Hollywood-höttöön, mutta henkilöhahmot tosiaan niin vastenmielisiä, etten itse pystynyt katsomaan paria ekaa tuotantokautta pidemmälle.

Vierailija
8/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut, mutta tiedän että sen on kirjoittanut vakavasti häiriintynyt nuori feministi. Kai se sarja kuvaa osuvasti miten rikki länsimaat ja sukupuoliroolit on tänään, että jos sellaista haluaa katsoa niin miksipä ei.

Niin, et ole katsonut, mutta silti "tiedät" mitä sarja kuvaa ja jopa sen, millainen ihminen sarjan luoja on?

No sinäpä se vasta meedio olet.

Vierailija
9/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut, mutta tiedän että sen on kirjoittanut vakavasti häiriintynyt nuori feministi. Kai se sarja kuvaa osuvasti miten rikki länsimaat ja sukupuoliroolit on tänään, että jos sellaista haluaa katsoa niin miksipä ei.

Niin, et ole katsonut, mutta silti "tiedät" mitä sarja kuvaa ja jopa sen, millainen ihminen sarjan luoja on?

Oletko kuullut että ihmevempaimista kuten Twitteristä ja blogeista saa aika helposti tietoja nykyään? :)

Vierailija
10/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, kannattaa katsoa. Kaikki sarjan hahmot eivät mielestäni ole mitenkään vastenmielisiä, sympaattisiakin on. Suurin osa kuitenkin sellaisia neuroottisia ja/tai itsekeskeisiä nykiläisiä.

Itse olen tykännyt hyvästä huumorista ja turhasta kaunistelemattomuudesta. Harmittaa, että sarja päättyy nyt meneillään olevaan 6. tuotantokauteen.

Vierailija
11/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty laatusarja. Itse en ole kuitenkaan ryhtynyt varsinaisesti seuraamaan, koska mielestäni kaikki hahmot ovat äärimmäisen kypsymättömiä, itsekeskeisiä ja empatiakyvyttömiä. Hieman risoo se, että tuntuu sanomana olevan väite siitä, että ihmset ovat oikeasti tuollaisia ja tässä ollaan totuuden äärellä. Minun kokemukseni mukaan aikuiset eivät yleensä ole tuollaisia. En pidä yhdestäkään hahmosta, joten heitä ei tee mieli seurata.

Vierailija
12/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sarjan kirjoittajaa ei saa täällä arvostella. Ihan hyvä sarja ja etenkin kirjoittaja!!!!!!!!!!

Vierailija
13/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sarja. Itse jäin koukkuun heti, kun aloin sattumalta katsoa kohdasta, missä Hannahin vanhemmat kertoo ravintolassa laittavansa rahahanat kiinni.

Vierailija
14/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, ei mikään lemppari sarja, pari ekaa tuottista olen katsonut. Se Hannah on super ärsyttävä.

Vierailija
15/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut että ihmevempaimista kuten Twitteristä ja blogeista saa aika helposti tietoja nykyään? :)

Heh, nykymaailman menoa. Muodostetaan oma mielipide jostain asiasta Twitterin ja blogien perusteella, ilman että tutustuisi asiaan itse. Laumasieluisuus kunniaan! :DD

Vierailija
16/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tehty laatusarja. Itse en ole kuitenkaan ryhtynyt varsinaisesti seuraamaan, koska mielestäni kaikki hahmot ovat äärimmäisen kypsymättömiä, itsekeskeisiä ja empatiakyvyttömiä. Hieman risoo se, että tuntuu sanomana olevan väite siitä, että ihmset ovat oikeasti tuollaisia ja tässä ollaan totuuden äärellä. Minun kokemukseni mukaan aikuiset eivät yleensä ole tuollaisia. En pidä yhdestäkään hahmosta, joten heitä ei tee mieli seurata.

Minä taas ajattelen, että ihmiset on usein juurikin sellaisia kuin esim. päähenkilö Hannah tai huippuitsekeskeinen Marnie, mutta salaavat todelliset tunteensa ja halunsa paremmin. Uskon, että siinä on myöskin syy sarjan suureen suosioon eli ihmiset haluavat katsoa, minkälaista olisi, jos käyttäytyisi ja sanosi niin kuin oikeasti haluaisi, eikä niin kuin on korrektia.

Vierailija
17/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nykymaailman menoa. Muodostetaan oma mielipide jostain asiasta Twitterin ja blogien perusteella, ilman että tutustuisi asiaan itse. Laumasieluisuus kunniaan! :DD

Ei se ole laumasieluisuutta että uskoo johonkin ihmiseen, joka kirjoittaa yleensä luotettavia havaintoja asioista. Tai että kuuntelee mitä joku ihminen itse sanoo ja vetää sitten johtopäätöksiä tästä ihmisestä. Tätä on ollut tapana kutsua ihan terveen järjen käytöksi.

Vierailija
18/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suorastaan hämmentynyt kun olen koettanut keksiä omaa suosikkiani pääosanelikosta, eniten samaistuttavaa tai mieluisinta hengailukaveria.

Enkä osaa valita niistä ketään ja sitten tajusin ettei mun ole edes pakko. Hyvä sarja siis siitä huolimatta että kaikki hahmot ovat aika epämiellyttäviä.

Enkä osaa sanoa, onko se hyvä homma että siinä näytetään niin häpeilemättä siloittelematonta alastamomuutta. Itse alan kyllä jo olemaan aika kyllästynyt katsomaan niitä kaikkia pyllyjä, tissejä ja toosia, oli sitten kauneusihanteisten mukaiset tai eivät. Sarja toimisi ilmankin.

Vierailija
19/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tuli Marnien huippuitsekkyys ja narsistisuus puun takaa, meinaako se että todennäköisesti olen sitä samaa itsekin?

En kuitenkaan pidä itseäni kamalan tyhmänä.

Vierailija
20/27 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava sarja. Itseäni häiritsee ehkä eniten se, että kaikkiin ongelmiin löytyy niin helposti ratkaisu. Tyyliin: "Haluan opiskella, mutta minulla ei ole varaa." "Minä lainaan sinulle kaikki ne rahat" terveisin se uusi poikaystävä, jonka kanssa olet ollut vasta viikon. Samoin kuin: "nyyh, minun poikaystävä jätti ja nyt jouduin lähtemään meidän entisestä kodista. Olen nyt koditon" "Hei, voit alkaa seurustelemaan minun kanssa ja muuttaa asuntooni" toteaa se mies, jonka tapasit viisi minuuttia sitten jossain työpaikkahaastattelussa. No kyseessä ei olekaan tosi-tv ja sen kyllä huomaa :) Voi kun elämässäkin löytyisi aina ratkaisu yhtä helposti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi