Onko HBO:n Girls hyvä?
Etsin uutta sarjaa katsottavaksi. Mitä mieltä tuosta?
Kommentit (27)
Sen takiahan se hyvä on, kun välillä tissit, perse tai toosa vilahtaa. Make love, not war!!
Vierailija kirjoitti:
Kuvastavatko Girlsin roolihenkilöt nykypäivän teinityttöjen ajattelua, toimintaa ja arvomaailmaa? Olen itse kiltti setämies 70-luvulta eikä tuollaisia silloin ollut.
Kyllähän ne taitaa. Ei tietenkään kaikkien mutta monien. Jännäksi on maailma mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvastavatko Girlsin roolihenkilöt nykypäivän teinityttöjen ajattelua, toimintaa ja arvomaailmaa? Olen itse kiltti setämies 70-luvulta eikä tuollaisia silloin ollut.
Kyllähän ne taitaa. Ei tietenkään kaikkien mutta monien. Jännäksi on maailma mennyt.
Eihän GIRLS kerro teineistä. Kukaan päähenkilöistä ei ollut teini edes sarjan ensimmäisellä kaudella.
Eipä tämä minunkaan lempisarja ole, mutta etenee vauhdikkaasti ja omalla tavallaan mielenkiintoinen ja erilainen jenkkisarja vrt. vaikka Sinkkuelämään. Varsinkin kun molemmissa sarjoissa pääosassa on kirjailija, toinen vaan elää hulppeasti, toinen... ei niinkään. :D Joka jakson olen katsonut ja musta sarja on parantunut loppua kohden, vaikka usein käy toisinpäin. Hauskoja ja yllättäviä juonenkäänteitä ja ärsyttäviä hahmoja, mitä muuta sitä nyt voisi pyytääkään. :D
Ja muuten, tykkään ehdottomasti eniten Shoshannan hahmosta ja musta S:n hahmo on kehittynytkin hahmoista eniten, varsinkin valmistumisen ja Japanin jälkeen. :) Mielenkiinnolla odotan mitä S:lle on luvassa tällä viimeisellä kaudella.
Katsoin yhden jakson. Eihän se miksikään asiantuntijaksi tee, mutta toista kertaa ei tullut eikä tule. Sarja vaikutti jotenkin tylsältä ja hahmot liian övereiltä.
On hyvä! Hahmot ovat monella tapaa samaistuttavia ja realistisia. Jokaisessa on omat typerät, ärsyttävät piirteensä jotka saattaa tunnistaa itsessään, läheisissään tai työkavereissaan. Silti ovat symppiksiä omalla tavallaan ja sarjaa pitkään seuranneena tuntuu kuin hahmot olisivat omia kavereitani joiden seikkailuja on aina mielenkiintoista seurata. Aika roiseja seksijuttujakin on, kuin Sinkkuelämää mutta todenmukaisemmin. Vähiten suosikkini hahmoista on päähenkilö Hannah, joka on raivostuttavan itsekeskeinen ja ajattelematon, mutta toisaalta fiksu sekä ihan mielettömän itsevarma vaikka on aika kaukana perinteisestä naisten ulkonäköihanteista.