Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei kestä kehoni "epätäydellisyyksiä"

Vierailija
13.03.2017 |

Hän saa hepulin, jos olen vahingossa unohtanut kylppärin lavuaarin reunalle vanupuikon, jossa on vaikkua. Ei siksi, että hän saisi hepulin käytetyistä vanupuikoista, jotka on unohtunut laittaa roskiin, vaan siksi että vaikku yök-yök-yök. Tai jos käyn vessassa, ja sinne jää minuutiksi vähän jotain "hajua" (meidän vessassa on huono ilmanvaihto), koska hänen mielestä on ilmeisesti jotenkin ihan sietämättömän kamalaa, että toisen ihmisen/naisen kehoon liittyy joskus pahoja hajuja. Itse hän kuitenkin piereskelee estottomasti. Tai jos kesällä ruskettunut iho "kesii" pois siten, että se näkyy hieman niin taas tulee yök-yök "ällöttävää kun sä sulla on tollanen vastenmielinen iho tossa". Asumme yhdessä, ja ihmisen keho nyt välillä "erittää" jotain, ja kotona sitä nyt sitten vaan näkyy joskus. Hän ei ole mikään nuori enää, on asunut ennen minua yhden toisen naisen kanssa pitkään. Mistä tällainen voisi kertoa? Miksi mies ei kestä sitä että kehoni ei ole aina "täydellinen"?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli samanlainen. Mm. ei voinut koskea selässäni olevaa, luomenpoistosta jäänyttä arpea. Se kutiaa välillä, enkä yltä siihen itse, mutta hän ei voinut raapia kun oli niiiin ällöttävää. Jätin hänet lopulta, sanoin syyksi lapsellisuuden, ei ymmärtänyt. 

Minullakin on luomen poistosta jäänyt arpi (jää vaatteiden alle tosin). Mutta jos mies joskus sattuu siihen kiinnittämään huomiota, niin hän saattaa koskea sitä sormella ja sanoa "yök mikä arpi, miten sulla on tollanen arpi". Ei kiusatakseen, vaan ihan kuin se olisi spontaani reaktio arven näkemiseen. Eikä mielestäni ole mikään hehtaariarpi. Ap.

Aikuinen siis kysymyksessä? Sosiaaliset taidot muuten normaalit?

Juu, meillä ei yökkäillä toisen millekään, sehän on loukkaavaa. Leikkimielisesti jotain voidaan huomautella, mutta ilman sarvia ja hampaita.

Mutta muuten siis tykkäätte toisistanne? Parisuhteita on varmaan yhtä erilaisia kuin on parejakin. Jos muu on kunnossa, pientä kai tuo nyt on.

Vierailija
42/42 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa joskus puuhailtiin sängyssä, lopuksi pelästyin kun lakanoilla miehen eritettä ja ilmeisesti musta tullutta verta n.puolisen desiä. "HYI VITTU KOITA NY PUTSATA TOI JA HETI!". Ite paniikissa mietin miks on tullut verta, kun ei sekään aika kuukaudesta. Ja toinen huutaa yökötyksissään ja käskee putsata..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan