Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovantodistajista eronnut

Huijataanko minua
13.03.2017 |

Toivon todella vain asiallisia vastauksia. Mieheni on entinen Jehovantodistaja ja eronnut siitä muutama vuosi sitten.
Nyt ovemme taakse on alkanut ilmaantumaan silloin tällöin todistajia. Eilen viimeksi ja mieheni painoi oven kiinni ja he juttelivat ulkona. Ilmeisesti hän ei halunnut minun kuulevan, mitä he puhuvat??
Näin, että mieheni sai jonkun lapun. Aamulla löysin lapun, joka oli kutsu jonnekin juhliin ja siinä oli jonkun miehen yhteystiedot.
Kun aloimme olla yhdessä, teimme pelisäännöt erittäin selviksi. Mm. Kotiimme sisälle ei tule todistajia jne..
Minulle tulee outo tunne ja olen huolissani, että mieheni palaa "lahkoonsa". Minä en hyväksy enkä ymmärrä heidän oppejaan millään muotoa.
Voiko ko lahkosta tehdä rikosilmoituksen, jos ovemme takana kulkeminen ei lopu?? Katson sen häirinnäksi. Vai onko mieheni ehkä pyytänyt heitä käymään???
Tuntuu pahalta ja en haluaisi uskoa, että näin käy. Minua kyllä varoitettiin aikanaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttäisi siltä että miehelläsi on nyt takaisin houkuttelijat matkassa. Ja näin käy tosi usein että he palaavat . Kuule etsi nyt äkkiä materiaalia Taze Russelin Haudasta ja näytä miehellesi että hän ja ne kumppanit olivatkin vapaamuurareita . Se on saatanallinen taho.

Lyö myös hkuun : Rutherford and letters to Hitler - toinen perustajista kirjoitteli Hitlerin kanssa.

Sano että olet huomannut hänen kiinnostuksen takaisin lahkoon ja ettei voi mitään sille jos aikoo lähteä. Älä painosta mitenkään vaan anna tietoa. You tubella on tosi hyviä videoita ongelmatapaukseesi kuinka selvitä. Tiedän sinun hätäsi sillä uhka on todellinen. Ikävää on myös että mies on käytännössä velvollinen kertomaan liitostasi ja sinusta kaiken suoraan niille veljille aiellä.

Vierailija
2/2 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään, kenen mies olisi palannut Jehoviin? Mitä silloin tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi