Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/loukkaavin/törkein lahja mitä olet saanut?

Vierailija
12.03.2017 |

Alkuun myönnän, että olen luonut tämän ketjun aikaisemminkin. Tuolloin sain vain kaksi vastausta, joten haluaisin kysyä uudestaan.

Oletko joskus saanut huonon tai loukkaavan lahjan? Keneltä sait? Miten reagoit?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa juurikaan lahjoja joten olen kiitollinen jos ylipäätään joku muistaa minua. En ole saanut huonoja lahjoja. Ehkä joku sellainen krääsä voisi olla, jolla ei oikeasti ole käyttöä. Pikkujouluissa viimeksi sattui niin että sain oman lahjani johon olin tyytyväinen.

Vierailija
2/23 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharja anopilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kummitädiltäni Maukka Perusjätkän kasetin "Koiranpennut".

Vierailija
4/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enolta tuparilahjaksi "naisten työkalusarjan" joka on niin onneton ettei niitä pysty käyttämään kun työkalut hajoavat heti. Lisäksi inhoan vaaleanpunaista. Veljeni sai muuttaessaan laajakuvatelevision...

Vierailija
5/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini tuli käymään ensimmäistä kertaa omassa kodissani ja toi tuliaisina krääsää omasta asunnostaan. Mukana oli myös pussillinen vuosi sitten erääntynyttä pastaa.

En loukkaantunut, mutta olisin pärjännyt ilmankin.

Vierailija
6/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina tulee mieleen kun anoppikokelas osti lahjaksi erikoosjuustoja,olen laktoosi-introlektikko ja hän kyllä tieso asiasta :)

Vierailija
7/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskirja äidiltäni kun olin 16 vuotias ja painoindeksi 19. Tämä kertonee minkälainen hirviöäitini oli, ties vaikka olisi laukaissut anoreksian, mielenterveyshäiriöitä jne.. onneksi näin ei käynyt.

Vierailija
8/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä ylipainoisille tarkoitettu joogakirja (Joogaa tosinaisille). Olen normaalipainoinen, eikä kyllä joogahommatkaan ole koskaan kiinnostaneet.

Vierailija
9/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha perheraamattu. Veljet saivat ison summan rahaa.

Vierailija
10/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kauluripipo 15-vuotiaana.

Vierailija
11/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kauluripipo 15-vuotiaana.

http://www.puutalobaby.fi/wp-content/uploads/2016/02/reima-kyp%C3%A4r%C…

Tälläinen siis, kypärämyssy ehkä kuvaavampi nimi.

Vierailija
12/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyettyjä kylpypyyhkeitä (omat kaapit pullistelevat kaikenmaailman pyyhkeitä). Haisivat vielä erittäin voimakkaasti huuhteluaineelta, joka ärsyttää hengitysteitäni. 

Sokeripussi olis myös aika paska ja koominen.

Lisäksi inhoan kaikkia krääsälahjoja, kynttilöitä, pöytäliinoja, maljakoita ym. Mitä niillä tekee,  kun ennestäänkin on nurkat pullollaan ties mitä roinaa. Joidenkin on vaan pakko saada lahjoa, vaikka toinen välittäisi saada lahjaa lainkaan...

Vierailija
13/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvälineet. Anoppi on järjestelmällinen ihminen ja kova siivoamaan, kun  itse taas olen sotkuisempi ja rennompi. Kai hän kuvittelee että alkaisimme miehen kanssa ylläpitää hänen edellyttämäänsä siisteystasoa oikeanlaisilla välineillä.

Vierailija
14/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousvälineet. Anoppi on järjestelmällinen ihminen ja kova siivoamaan, kun  itse taas olen sotkuisempi ja rennompi. Kai hän kuvittelee että alkaisimme miehen kanssa ylläpitää hänen edellyttämäänsä siisteystasoa oikeanlaisilla välineillä.

Kyllä musta laadukkaat siivousvälineet on hyvä lahja, tykkäsi siivota tai ei.

Vierailija
15/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex yli 10 vuoden takaa antoi synttäri- tai joululahjaksi (en enää muista kumpi) naisten hömppäromaanin, sellaisen tyyppiä harlekiini, oli kuitenkin kovakantinen. Kertoi todella siitä, että ei tunne minua ihmisenä, koska en moisia lue.

Vierailija
16/23 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paskimmat lahjat olen saanut eksiltäni, mutta oma perheeni on myös ollut hyvä tässä lajissa. Yhdeltä eksältäni sain lahjaksi kupin, jossa luki "Niin heräsin ja oli tämäkin päivä pilalla". Sain sen ilman mitään huumoria ja hymynkaretta. Emme olleet yhdessä kauaa koska tyyppi ei ollut missään tapauksessa parisuhdemateriaalia saati muutenkaan mitenkään viehättävä persoona. 

Sisareni lähti käymään jenkeissä ja kysyi, mitä haluaisin. Kerroin, etten välttämättä mitään, koska roinaa riittää muutenkin, mutta laukuille olisi tarvetta ja sanoin että ei väliä kunhan ne on mustia ja niissä on pääkalloja. Eikös siskoni tullut takaisin, ja tuonut mulle lahjaksi posliininuken ja itselleen kolmen laukun sarjan, joka oli musta ja pääkallokuositettu. En osannut osoittaa minkäänlaista kiitollisuutta, koska muutenkin olin kaikenlaisen roinan kanssa hankaluuksissa ja annoin nuken isoäidilleni säilöön. 

Eniten ärsyttää kaikki kritisoijat, koska asioista voi sanoa reilusti ilman narinaa tai vihjailua. Sain lahjaksi säästölippaan, jonne mieheni voi aina laittaa rahaa kun kiroilen. Tuo oli siinäö rajamailla oliko toi tyylikästä vai ei, mutta asiasta olisi voinut sanoa reilusti suoraan eikä vihjailla noin - sitä paitsi en tunnusta, että kielenkäyttöni olisi niin roisia. Olin kerran tai  kaksi kironnut lahjakkaasti kun sormi jäi oven väliin, että näin. 

Vierailija
17/23 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme vielä exän kanssa yhdessä, sain häneltä VIHAAMANI bändin cd:n. Olin kyllä aika sanaton. Oltiin oltu useampi vuosi kuitenkin yhdessä.

Vierailija
18/23 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän mummolta vauvatarvikkeita, itsensä kasaama setti, jossa oli vaippoja, tutti, tuttipullo ja potkupuku.

Paha vain, että meillä ei ollut lastentekosuunnitelmia(vapaaehtoisesti lapseton pari). Vihje ei olisi selvempi voinut olla.

Vierailija
19/23 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain lääkärisukulaiseltani hyvän aamutakin, marimekon, olin ilahtunut, myöhemmin nauratti, kun tajusin, että siinä oli lääkefirman logo. Mutta kierrätys kunniaan.

Edelleen aattona käydään ostoksilla, jos ei ole mitään valmista saatuna :)

Vierailija
20/23 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aina tulee mieleen kun anoppikokelas osti lahjaksi erikoosjuustoja,olen laktoosi-introlektikko ja hän kyllä tieso asiasta :)

? Kovat juustot ovat kyllä laktoosittomia lähes kaikki. Toiko hän sulatejuustoja tai tuorejuustoja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän