Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko jättää miehen pakkaseen?

Vierailija
12.03.2017 |

Asumme miehen kanssa erillään. Mies on työtön, itse teen vuorotyötä. Jos sanon, että tänään luokseni ei voi tulla, menen aikaisin nukkumaan, aamulla herätys klo. 04.15. No, mies saattaa SILTI soitella illalla, että heitä avaimet, hän on alaovella?! Sitten, jos en vastaa, puhelin on täynnä puheluita ja viestejä, että mitä teen, kun en vastaa. No, nukun!

Mies tekee myös sitä, että alkaa haastaa riitaa juuri ennen nukkumaanmenoa, tästä syystä en ennen aamuvuoroa häntä luokseni haluakaan. Esimerkiksi alkaa huutaa siitä, etten jaksa juuri sillä hetkellä harrastaa seksiä, miksi en(no, työpäivät 10-12h, haluan lähinnä nukkua) ja siitäkin jos en ole ollut puheliaalla tuulella. Ja minua väsyttää entistä enemmän töissä näiden iltatappeluiden takia.

Nyt istun pimeässä kämpässä, enkä taida vastata puheluihin, vaikka huomenna onkin vapaapäivä. Alaovi on onneksi lukossa, verhon raosta kurkkasin että sielläpä tuo ukko taas on. Jättäisitkö pakkaseen?

Ero tässä on tulossa, siitä ei ole kahta puhetta, mietin vain kuinka hulluksi tuo mahtaa heittäytyä, jos tämä on nytkin tätä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Vierailija
2/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei itse pääse pois pakkasesta?

Et kuitenkaan ole velvollinen antamaan hänelle avaimia (ellei kyse siten ole esim. siitä että olet takavarikoinut hänen avaimet hänen asuntoonsa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseehän se, kun tajuaa lähteä omaan kotiinsa. Sitä tosin en tiedä, kauanko tuo jaksaa tuolla päivystää. Toisaalta, onko se minun ongelmani?

AP

Vierailija
4/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta otsikko sai hymyilemään. :)

Vierailija
5/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet tollasen miehen kanssa? Mietis nyt tarkkaan mitä teet.

Vierailija
6/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat ikkunasta että parisuhde oli tässä, soitat poliisit jos alkaa ahdistelemaan.

Vierailija
7/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei se aluksi ollut tuollainen. Pohdin, että olisiko hänellä jotain kontrolloinnin tarvetta tai vastaavaa. Jahka hänelle kerron, että voi viedä hammasharjansa pois, se vähän pelottaa. Ei hän väkivaltainen ole, ja minua se ei pelota, ahdistaa vain jos hän keksii ruveta kyttäämään...

AP

Vierailija
8/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tyhmä? Soita miestensuojelunumeroon.

Vierailija
9/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä harrasta tällaisia kommentteja, mutta:  Jätä se sika!

Vierailija
10/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti jonkun mielestä aivan kamala ihminen, kun ajattelin vielä katsoa kauanko tuo jaksaa pihalla odotella. Tämä on oikeastaan aika mielenkiintoista. :D

AP

Vierailija
11/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat sille viestillä, että luoksesi ei tänään voi tulla, menet nukkumaan JA että jos mies kuitenkin kuvittelisi tulevan ovelle, olet nukkumassa äänet pois päältä. Jos ei tuonkaan jälkeen tajua olla tulematta, niin siinäpähän hilluu pakkasessa.

Vierailija
12/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei se aluksi ollut tuollainen. Pohdin, että olisiko hänellä jotain kontrolloinnin tarvetta tai vastaavaa. Jahka hänelle kerron, että voi viedä hammasharjansa pois, se vähän pelottaa. Ei hän väkivaltainen ole, ja minua se ei pelota, ahdistaa vain jos hän keksii ruveta kyttäämään...

AP

Pistä kaikki asunnistasi löytyvä miehen omaisuus puovipussiin, ja nakkaa se miehelle sinne pihalle.

Vierailija
13/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme miehen kanssa erillään. Mies on työtön, itse teen vuorotyötä. Jos sanon, että tänään luokseni ei voi tulla, menen aikaisin nukkumaan, aamulla herätys klo. 04.15. No, mies saattaa SILTI soitella illalla, että heitä avaimet, hän on alaovella?! Sitten, jos en vastaa, puhelin on täynnä puheluita ja viestejä, että mitä teen, kun en vastaa. No, nukun!

Mies tekee myös sitä, että alkaa haastaa riitaa juuri ennen nukkumaanmenoa, tästä syystä en ennen aamuvuoroa häntä luokseni haluakaan. Esimerkiksi alkaa huutaa siitä, etten jaksa juuri sillä hetkellä harrastaa seksiä, miksi en(no, työpäivät 10-12h, haluan lähinnä nukkua) ja siitäkin jos en ole ollut puheliaalla tuulella. Ja minua väsyttää entistä enemmän töissä näiden iltatappeluiden takia.

Nyt istun pimeässä kämpässä, enkä taida vastata puheluihin, vaikka huomenna onkin vapaapäivä. Alaovi on onneksi lukossa, verhon raosta kurkkasin että sielläpä tuo ukko taas on. Jättäisitkö pakkaseen?

Ero tässä on tulossa, siitä ei ole kahta puhetta, mietin vain kuinka hulluksi tuo mahtaa heittäytyä, jos tämä on nytkin tätä.

Jos Pistät parvekkeelle, niin se on kai o.k ja poliisiputkaankin poliisi tuollaiset syrjäyneet mielellään pamputtaen telkeää jos eivät mukisematta pysy lasituksien sisässä.

Vierailija
14/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasin miehen omaisuuden pussiin, mutta aion sen verran aikuinen olla, että sanon naamatusten huomenna tämän olevan tässä.

Juuri lähti pihalta. Tulikivenkatkuista viestiä pukkaa koko ajan :D

AP

Vierailija
15/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Riittää kun heität sen hampiharjan roskikseen ja kerrot miehelle että sillä ei ole mitään asiaa luoksesi.

Vierailija
16/22 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan aavistaa ettet omaa enää kovin lämpöisiä tunteita häntä kohtaan ja aiot ehkä pistää välit poikki, joten yrittää kontrolloida suhdetta vielä kun pystyy.  Varsinkin tuo "sääntöjen rikkominen" on merkki siitä, että hän viisveisaa mitä suhteen toinen osapuoli haluaa ja yrittää samalla testata, kuinka helposti annat periksi. Mitä enemmän olet menoon väsynyt, sitä lujemmin yrittää takertua.

Siinä vaiheessa kun kumppani on tahallisesti arjen rasite, on ehkä parasta miettiä onko suhteella tulevaisuutta.

AP, mainitsit että miehesi haastaa riitaa. Harrastaako myös henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa, tai käyttäytyykö muuten uhkaavasti? Mainitsen vain asiasta koska on yleinen piirre pahoinpitelijöillä.

Vierailija
17/22 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiole heittellejättökään kun on ihan itse lähtenyt ulos, jos ei tosiaan usko että ennen töitä pitää nukkua niin vaihtoon... taitaa olla isomuna kun tollasen olet alkuunsa ottanut?

Vierailija
18/22 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan aavistaa ettet omaa enää kovin lämpöisiä tunteita häntä kohtaan ja aiot ehkä pistää välit poikki, joten yrittää kontrolloida suhdetta vielä kun pystyy.  Varsinkin tuo "sääntöjen rikkominen" on merkki siitä, että hän viisveisaa mitä suhteen toinen osapuoli haluaa ja yrittää samalla testata, kuinka helposti annat periksi. Mitä enemmän olet menoon väsynyt, sitä lujemmin yrittää takertua.

Siinä vaiheessa kun kumppani on tahallisesti arjen rasite, on ehkä parasta miettiä onko suhteella tulevaisuutta.

AP, mainitsit että miehesi haastaa riitaa. Harrastaako myös henkistä ja/tai fyysistä väkivaltaa, tai käyttäytyykö muuten uhkaavasti? Mainitsen vain asiasta koska on yleinen piirre pahoinpitelijöillä.

Ei ole ollut väkivaltainen, tai siihen suuntaan edes uhkaava. Olen yhdeltä ammatiltani vartija, joten en usko että mies alkaisi edes kokeilla onneaan nyrkkitappelussa. Lähinnä möykkää aivan tyhjästä. Ainakin vielä.

Mieheltä on tullut hyvin mielenkiintoisia viestejä yön aikana, mm. minä olen kylmä ämmä, joka ei välitä muiden tunteista, mutta hän on sen verran armollinen että antaa minulle uuden mahdollisuuden. Mitä. Kaikkia hulluja.

AP

Vierailija
19/22 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies alkoholisti? Onko se kännissä siellä pihalla?

Jos hänellä on oma asunto, ei ole mikään pakkaseen jättö olla päästämättä sisälle. Sun ei tarvitse vastaanottaa häntä ja kertomasi perusteella en edes ymmärrä, miksi tuollaisen miehen kanssa haluaisit aikaasi viettää.

Vierailija
20/22 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseehän se, kun tajuaa lähteä omaan kotiinsa. Sitä tosin en tiedä, kauanko tuo jaksaa tuolla päivystää. Toisaalta, onko se minun ongelmani?

AP

Ei tietenkään. Eri asia olisi, jos hän olisi sammunut hankeen tms. Tällöin pitäisi soittaa apua paikalle. Mutta jos mies on fyysisesti kunnossa ja kykenevä toimimaan, niin jätä pihalle möykkäämään.