Voinko jättää miehen pakkaseen?
Asumme miehen kanssa erillään. Mies on työtön, itse teen vuorotyötä. Jos sanon, että tänään luokseni ei voi tulla, menen aikaisin nukkumaan, aamulla herätys klo. 04.15. No, mies saattaa SILTI soitella illalla, että heitä avaimet, hän on alaovella?! Sitten, jos en vastaa, puhelin on täynnä puheluita ja viestejä, että mitä teen, kun en vastaa. No, nukun!
Mies tekee myös sitä, että alkaa haastaa riitaa juuri ennen nukkumaanmenoa, tästä syystä en ennen aamuvuoroa häntä luokseni haluakaan. Esimerkiksi alkaa huutaa siitä, etten jaksa juuri sillä hetkellä harrastaa seksiä, miksi en(no, työpäivät 10-12h, haluan lähinnä nukkua) ja siitäkin jos en ole ollut puheliaalla tuulella. Ja minua väsyttää entistä enemmän töissä näiden iltatappeluiden takia.
Nyt istun pimeässä kämpässä, enkä taida vastata puheluihin, vaikka huomenna onkin vapaapäivä. Alaovi on onneksi lukossa, verhon raosta kurkkasin että sielläpä tuo ukko taas on. Jättäisitkö pakkaseen?
Ero tässä on tulossa, siitä ei ole kahta puhetta, mietin vain kuinka hulluksi tuo mahtaa heittäytyä, jos tämä on nytkin tätä.
Kommentit (22)
Kyllä täytyy sanoa, että olipa melkoinen salkkariero. Mies heittäytyi polvilleen lattialle itkemään ja anelemaan. Ei muka ole tajunnut, että tarkoitan mitä sanon, ja minun pitäisi häntä kovin ymmärtää! Ei suostunut millään poistumaan asunnostani omin voimin, joten avustin tuuppaamalla. Jaksoi ukko ulista postiluukun kautta tovin. Vähän kyllä nolottaa, naapurin mummo on varmasti kuunnellut sitä itkuparkua... Pitäisiköhän muuttaa?
Mutta ny ois oikein läheisyydenkaipuinen miekkonen tarjolla jollekin oululaiselle, olkaa hyvä. 😁
AP, sinkku!
http://www.klingel.fi/pitkaet-rintaliivit-triumph-659946/
Heitä hänelle vaatteitasi lämmikkeeksi, vaikka tämmöisiä kaivat komerostasi. Mies pukee ne varmasti päälleen ja häippäsee pikavauhtia muihin askareisiin!