Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit eivät ole älähtäneet Bonuswayn mainoksesta, jossa pilkataan kehitysvammaista miestä?

Vierailija
12.03.2017 |

Mainoksissa selvästi älyllisesti kehitysvammainen "Risto" mm. ajelee innoissaan kukkaistutuksia ruohonleikkurilla ja tunkee steariinia nenäänsä pariterapeutin vastaanotolla. Vaimo "Kati" sitten kommentoi tapahtumia alentavaan sävyyn ja kotikatsoimoissa hekotellaan, että onpa tyhmä ukko. Kuulostaan siis kaikin puolin täydelliseltä loukkaantumisaiheelta SJW-porukalle. Mutta yllätys yllätys: eipä näy feministejä kiukuttelemassa.

Olen 100% varma, että jos Katista olisi tehty parikunnan kehitysvammainen osapuoli, niin ei olisi mennyt viittä minuuttiakaan mainoksen ensiesityksestä, kun feministit naisasialiitto Unioneita myöten olisivat suu vaahdossa vaatimassa mainostajien päitä vadille törkeästä naisvihasta ja vammaisten pilkkaamisesta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on mies. Tämänhän halusit kai kuulla.

Vierailija
2/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit edelleenkin ovat naisten asialla. Kumma kun tuo nimikään ei sitä sinulle kerro?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ei korvaansa lotkauta miesten pilkkaamiselle ellei kyse ole trans-miehestä. Sen tulet vielä huomaamaan tämänkin ketjun vastauksista.

Vierailija
4/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit edelleenkin ovat naisten asialla. Kumma kun tuo nimikään ei sitä sinulle kerro?!?

Feministithän sanovat kannattavansa tasa-arvoja. Ja intersektionaalinen feminismi toki ottaa vähemmistöryhmät huomioon.

Vierailija
5/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, minä kun vasta luin jostain jonkun feministin haastattelun, jossa sanoi että ovat tasa-arvon asialla. Vai koskeeko tasa-arvo vain naisia?

Vierailija
6/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulilta on tainnut jäädä mutsin sunnuntailounassilakkapiffien piikit kurkkuun kiusaamaan. 

Vierailija
7/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulilta on tainnut jäädä mutsin sunnuntailounassilakkapiffien piikit kurkkuun kiusaamaan. 

Tuoko on paras argumenttisi feministien puolustukseksi tässä asiassa?

Vierailija
8/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoshan on mitä parhain mainos miesihmisen habituksesta. Hidasälyinen idiootti.

Käy sopivasti F:n pirtaan.

Vierailija
9/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, minä kun vasta luin jostain jonkun feministin haastattelun, jossa sanoi että ovat tasa-arvon asialla. Vai koskeeko tasa-arvo vain naisia?

Älä kuuntele mitä he sanovat. Katso, mitä he tekevät.

Vierailija
10/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjakkaa. Miljoonannen kerran: parannetaan naisten asemaa niiltä kohdin kun se on huonompi kuin miesten. Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut mainokset.

Vierailija
11/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siihen otettu kantaa esimerkiksi täälläkin. Itse en aio kyseisen saitin juttuja käyttää just niiden idioottimainosten takia. Todella huonoa makua.

Vierailija
12/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta yllätys yllätys: eipä näy feministejä"

No olen pahoillani ettet selvästi kuulu tuttavapiiriini. Ei kuulu tapoihin raivota somessa yhtään mistään, mutta olen kyllä keskustellut tuon mainoksen epäkohdista lähipiirini kanssa, enkä aio käyttää kyseistä palvelua. Rakkain terveisin feministi, vaikka tuskin haluatkaan nähdä, että joku ihan oikeasti on tuota vastaan.

Vierailija
13/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen tekee hyväksyttäväksi vain se, että mainoksessa kehitysvammaista vähä-älyistä esittää vaaleaihoinen mies.   Mahdoton ajatella tuossa olevaan pilkattuun asemaan ketään muuta. Ei naista eikä miestä.  Näköjään ihmisten välinen tasa-arvo on hyvin venyvä käsite.

Vierailija
14/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksen tekee hyväksyttäväksi vain se, että mainoksessa kehitysvammaista vähä-älyistä esittää vaaleaihoinen mies.   Mahdoton ajatella tuossa olevaan pilkattuun asemaan ketään muuta. Ei naista eikä miestä.  Näköjään ihmisten välinen tasa-arvo on hyvin venyvä käsite.

Totta! Valkoisesta heteromiehestä käyvät mainoshuumoriksi kaikki stereotypiat.

Mutta vain hänestä, sillä hän on ainoa, jolla on kanttia nauraa itselleen. Muut ovat tosikkoja someraivoajia.

Vierailija
15/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään kehitysvammaisia pilkata. Perus mies.

Vierailija
16/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeistä en tiedä, mutta kyllä minä olen nähnyt tuosta mainoksesta aika pitkäkin ketjun tällä palstalla.

Miten tarkkaan aloittaja niitä feministiporukoita seuraa, kun noin tarkkaan aina tietää, mitä feministit eivät tee?

Vierailija
17/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua mutta olen nainen ja feministi ja mielestäni mainos on huono ja mauton. Aina ei onnistu.

Vierailija
18/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoko on paras argumenttisi feministien puolustukseksi tässä asiassa?

Se on kaikki, minkä ap alituisella saman virren veisuullaan ansaitsee. 

Vierailija
19/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen feministi ja olen mieheni kanssa ärsyynnytty yhdessä mainoksesta. Ollaan molemmat sitä mieltä, että mainos halventaa miehiä. Tein myös yhden keskustelualoituksen aiheesta, johon tosin kukaan ei vastannut.

Eli yksi feministi on ainakin älähtänyt.

Vierailija
20/28 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähtivät, mutta sillä ei ole mitään väliä koska veministeillä ei ole väliä, tai siis on väli, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän