Miksi feministit eivät ole älähtäneet Bonuswayn mainoksesta, jossa pilkataan kehitysvammaista miestä?
Mainoksissa selvästi älyllisesti kehitysvammainen "Risto" mm. ajelee innoissaan kukkaistutuksia ruohonleikkurilla ja tunkee steariinia nenäänsä pariterapeutin vastaanotolla. Vaimo "Kati" sitten kommentoi tapahtumia alentavaan sävyyn ja kotikatsoimoissa hekotellaan, että onpa tyhmä ukko. Kuulostaan siis kaikin puolin täydelliseltä loukkaantumisaiheelta SJW-porukalle. Mutta yllätys yllätys: eipä näy feministejä kiukuttelemassa.
Olen 100% varma, että jos Katista olisi tehty parikunnan kehitysvammainen osapuoli, niin ei olisi mennyt viittä minuuttiakaan mainoksen ensiesityksestä, kun feministit naisasialiitto Unioneita myöten olisivat suu vaahdossa vaatimassa mainostajien päitä vadille törkeästä naisvihasta ja vammaisten pilkkaamisesta.
Kommentit (28)
Miksi miehet, kehitysvammaiset ja kehitysvammaiset miehet eivät ole älähtäneet siitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet, kehitysvammaiset ja kehitysvammaiset miehet eivät ole älähtäneet siitä?
Eli miehiäkään ei siis naisten ja feministien ongelmien tule hetkauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisivat? Tässä yhteiskunnassahan normi tuntuu olevan se, että valkoisen heteromiehen pitää "etuoikeutettuna" kestää mukisematta kaikki se paska joka niskaan kaadetaan. Sitten jos sanot vastaan, niin tiuskaissaan että mitä uliset siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksissa selvästi älyllisesti kehitysvammainen "Risto" mm. ajelee innoissaan kukkaistutuksia ruohonleikkurilla ja tunkee steariinia nenäänsä pariterapeutin vastaanotolla. Vaimo "Kati" sitten kommentoi tapahtumia alentavaan sävyyn ja kotikatsoimoissa hekotellaan, että onpa tyhmä ukko. Kuulostaan siis kaikin puolin täydelliseltä loukkaantumisaiheelta SJW-porukalle. Mutta yllätys yllätys: eipä näy feministejä kiukuttelemassa.
Olen 100% varma, että jos Katista olisi tehty parikunnan kehitysvammainen osapuoli, niin ei olisi mennyt viittä minuuttiakaan mainoksen ensiesityksestä, kun feministit naisasialiitto Unioneita myöten olisivat suu vaahdossa vaatimassa mainostajien päitä vadille törkeästä naisvihasta ja vammaisten pilkkaamisesta.
Minusta nämä mainokset ovat vastenmielisiä juuri sen takia, että mies esitetään idioottina. Olen myös miettinyt, ettei varmaan tehtäisi mainosta jossa roolit ovat toisin päin. Tämä roolitus on tuttua kyllä monista komediasarjoista, typerä hulttiomies ja järkevä nainen, joka toimii ikään kuin miehen äitinä. Ei jaksa naurattaa enää.
T. Feministinainen 27
Vierailija kirjoitti:
Feministit edelleenkin ovat naisten asialla. Kumma kun tuo nimikään ei sitä sinulle kerro?!?
Sitähän minäkin, mutta yllättävän usein feministit itse väittää olevansa tasa-arvon asialla.
Tämä taitaa olla jo neljäs ketju, johon olen kyseisestä mainoksesta kirjoittanut. Olen edelleen samaa mieltä kuin aiemmissa kommenteissani, että ko. firman mainokset ovat todella typeriä. Olisi kiva tietää, mikä mainostoimisto ja ketkä ovat mainoksen suunnitelleet.
Minä seurustelin mainoksen kaltaisen miehen kanssa mutta eihän se kauaa kestänyt. Mies ei ollut kehitysvammainen ja toivon että on osannut muuttaa käytöstään, minun keskusteluyritykseni eivät tuottaneet tulosta vuoden aikana.
Olen myös kai feministi ja kannatan tasa-arvoa mutta jos joku tarkoituksella valitsee huonon käytöksen, en viihdy hänen kanssaan.
Ite en ikinä liity bonuswayhin juuri tuon typerän ja halventavan mieshahmon takia. Aluksi en edes tajunnut että mainoksessa todetaan jopa vajaavaisen olevan niin viksu, että osaa käyttää bonuswayta. Suututti se mainos.
T. Ei feministi, nainen.