Mistä löytäisin naisen joka ei tinderöi eikä kapakoi?
Mielellään ei myöskään tupakoi, mutta se nyt on vähemmän paha kumminkin kuin kaksi edellistä.
Olen vain niin väsynyt edes yrittämään enää. Ilmeisesti Suomi on huono paikka pysyvän parisuhteen löytämiseen miehenä, jos haluaisi naisesta jotain muuta kuin mitä keskimäärin.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yksi joka täyttää kaikki kriteerisi, täällä ihan toisaalla suunnassa.
Missä suunnassa? Itse olen Turusta.
-aloittaja
Hae puliakka puistosta, viinapullo ja tupakka-aski päivässä pitää hänet kotona ja saat uskollisen kumppanin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yksi joka täyttää kaikki kriteerisi, täällä ihan toisaalla suunnassa.
Missä suunnassa? Itse olen Turusta.
-aloittaja
Niin kaukaa, että Turku kuulostaa jo etelältä.
Täälläkin yksi kriteereihin sopiva 32 vuotias kaunis ja fiksu sinkku. Kaukana vaan minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Babtisteista ;)
Kauniita ja villejä "eläimiä". ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä on yksi mutta em. syistä en tapaa miehiä missään. En myöskään tupakoi tai juopottele ja nautin kodin puhtaanapidosta. Silti olen ikisinkku vielä 30-vuotiaana.
Olisitpa minun miniäni
t.mummeli
Miksi? Onko poikasi joku paskasorkka joka ei osaa siivota itse? Ja notkuu räkälöissä ja on sieltä pokannut kaltaisensa naisen?
Samaa olen ihmetellyt. Minä miehenä haluaisin sitoutua pitkään parisuhteeseen mutta sitoutumishaluisia naisia ei tunnu löytyvän.
Joka kerta kun naiset sanoo että miehet ei halua sitoutua niin itken sisäisesti :/
M31
Uskonyhteistöistä, kuten babtisteista.
Täällä sinkkunainen, 28v, joka ei baareile, ei tupakoi, ei juo alkoholia ja noudattaa terveellisiä elämäntapoja. Luurankoja ei löydy kaapista ja kaikki sanovat unelmakumppaniksi, koska olen ihana ja uskollinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Minä miehenä haluaisin sitoutua pitkään parisuhteeseen mutta sitoutumishaluisia naisia ei tunnu löytyvän.
Joka kerta kun naiset sanoo että miehet ei halua sitoutua niin itken sisäisesti :/
M31
Itse käytin sinkkuna tinderiä ja sekä sinkkuna että seurustelevana käyn silloin tällöin baarissa. Siltikin olen ehdottoman sitoutuvaa ja parisuhteilevaa sorttia ja sinkkunakin olen parisuhdetta etsinyt. senhän takia siellä tinderissäkin olin.
Mutta kaltaisesi ajatusmaailman omaavan kanssa en seurustelisi. Sinkkuutesi ei ole naisten vika.
Mikä siinä on että mies alkaa kolmenkympin jälkeen ihmettelemään, mistä saisi naisen. Ne on viety jo. Mitä sinä teit ikävuosina 22-25? Nysväsit? Rälläsit? Mitä?
Täällä on myös yksi. Ikää on jo 40 v. En ole koskaan käynyt tinderissä, mutta olen pari kertaa kokeillut nettideittailua. Ei ole mun juttu, joten jätin senkin.
Olisihan se mukava tavata joku ihana mies, joka hyväksyisi myös mun lapset ja tämän perheen omituisuudet, mutta tuntuu, että on liikaa toivottu. Ehkä sitten joskus, kun vähiten odotan, elämäni mies kävelee vastaan :)
Sitä odotellessa
Heitä on paljonkin. Ei sun auta muu, kuin alkaa soittelemaan ihmisten ovikelloja tai sitten alat kadulla pysäyttelemään tuntemattomia naisia.
Sellaisia naisia löytyy vaikka kirjastosta ja urheilullisista harrastuksista. Sellaisia naisia on paljon, mutta mistä he tietävät, että sinä etsit heidänlaistaan naista? Pitäisi olla joku merkki, että kannatat tinderivapautta. :)
Nainen ei saa käydä baarissa eikä etsiä netistä seuraa. Ja sinä ihmettelet, mikset löydä naista?!
Baari on minustakin siinä mielessä huono paikka tutustua, että viihteellä ihminen on erilainen. Mutta voihan siellä käydä maltillisesti. Netti taas on nykypäivänä hyvä vaihtoehto seuranhakuun. En ole tinderöinyt, mutta jos sieltä kumppanin löytäisin, niin en tietenkään jatkaisi seuranhakua. Miten tinderöinti siis haittaa tapaamisvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saa käydä baarissa eikä etsiä netistä seuraa. Ja sinä ihmettelet, mikset löydä naista?!
Baari on minustakin siinä mielessä huono paikka tutustua, että viihteellä ihminen on erilainen. Mutta voihan siellä käydä maltillisesti. Netti taas on nykypäivänä hyvä vaihtoehto seuranhakuun. En ole tinderöinyt, mutta jos sieltä kumppanin löytäisin, niin en tietenkään jatkaisi seuranhakua. Miten tinderöinti siis haittaa tapaamisvaiheessa?
Nettideitit on hiukan eri asia kuin Tinder. Nettideiteillä ihmiset tutustuvat toisiinsa ihmisinä kuitenkin lähtökohtaisesti, ja ainakin osa on liikkeellä ihan tositarkoituksellakin. Kun taas Tinderistä kaikki hakevat panoseuraa, ja tutustuvat toisiinsa lähtökohtaisesti lihapaloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideitit on hiukan eri asia kuin Tinder. Nettideiteillä ihmiset tutustuvat toisiinsa ihmisinä kuitenkin lähtökohtaisesti, ja ainakin osa on liikkeellä ihan tositarkoituksellakin. Kun taas Tinderistä kaikki hakevat panoseuraa, ja tutustuvat toisiinsa lähtökohtaisesti lihapaloina.
Just. Tää onkin provo, mutta nettideittalu ei mitenkään eroa tinderistä. Miten sitten selität, että minä olin tinderissä hakemassa parisuhdetta, en todellakaan mtn panoseuraa, koska en harrasta yhdenillanjuttuja tai seksisuhteita (tai ollut ollenkaan harrastanut seksiä, kun liityin tinderiin) ja löysin tinderistä miehen, joka myöskin haki parisuhdetta, ei ollut harrastanut yhdenillanjuttuja tai panosuhteita (tai ollenkaan seksiä) ja tapailtiin monia kuukausia ennen kuin päädyttiin kunnolla sänkyyn.