Suosiiko teininne Adidasta vai Nikeä?
Vai molempia?
Se on tarkkaa, kun lähtee kouluun, että gymbag selässä on samaa merkkiä kuin lenkkarit ja muut vermeet.
Adidasta ja Nikeä ei voi sekoittaa keskenään, joten joka vaatetta oltava molemmilta merkeiltä kaksin kappalein.
Kalliiksi käy *huokaus*
Kommentit (15)
Ei mun teini huoli mitään merkkivaatteita. Se on hippi.Joku NIke tai Adidas sais sen oksentamaan.
Länsi-Helsingissä Addu valtaa jalansijaa Nikeltä.
Olen parikymppinen ja olen alkanut ostaa noita merkkejä. Adidaksella on kivempia paitoja. Se on ihan hölmö sääntö, että ei saa käyttää merkkejä sekaisin.
Minulle on ihan sama niin kauan, kun ei suosi paskaista kånken-reppua. Huh, onneksi ei käyttäisi sellaista vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen ja olen alkanut ostaa noita merkkejä. Adidaksella on kivempia paitoja. Se on ihan hölmö sääntö, että ei saa käyttää merkkejä sekaisin.
Mitä tapahtuu, jos on merkkejä sekaisin? Sakot valepoliisilta?
Käytän niitä tahallani sekaisin. t. kohta 50-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vai molempia?
Se on tarkkaa, kun lähtee kouluun, että gymbag selässä on samaa merkkiä kuin lenkkarit ja muut vermeet.
Adidasta ja Nikeä ei voi sekoittaa keskenään, joten joka vaatetta oltava molemmilta merkeiltä kaksin kappalein.
Kalliiksi käy *huokaus*
Molemmat ovat lapsien tekemiä vaatteita lapsille.
Tuleekohan siellä maakuopassa mieleen nämä teidän ensimmäisen maailman ongelmat?
Eivätköhän ole vähän juntteja merkkejä jo muutenkin.
Haluaa Punaa, kun kaikilla on adidasta ja nikeä
Meillä teini alkoi boikotoimaan Nikeä Niken lanseeraaman hijabin vuoksi. Olisi ollut reilumpaa jos Nike olisi vapauttanut naiset hijabista eikä myy lasten ompelemia Nike-hijabeita.
Eipä ole tullut mieleenkään välittää paskan vertaa onko jotain "merkkejä sekaisin" päällä.
Nauraisin päin naamaa jos joku tulisi tuon takia aukomaan päätään.
Miksi lellit lapsesi pilalle?