Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä olen nähnyt kaiken. Olin launtaina teatterissa ja

Vierailija
12.03.2017 |

kaksi penkkiriviä alempana kohdallani istui äiti ja kaksi teiniä. Toinen teineistä kuunteli kuulokkeet päässä musiikkia koko esityksen ajan sellaisella volyymilla, että minäkin sain selvää laulujen sanoista aina, kun teatteriesityksessä tuli vähänkään hiljaisempi kohta. Tälle porukalle selvästi huomautettiin asiasta useampaan kertaan, mutta mikä oli vastaus. Äiti näytti keskisormea huomauttajalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt teatteria poistamaan salista

Vierailija
2/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan käynyt sanomassa henkilökunnalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli väliajaton esitys, joten luulen, että kukaan ei käynyt. Jos olisi ollut väliaika, niin ehdottomasti olisin mennyt mainitsemaan asiasta.  

Vierailija
4/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulttuuriperhe." :D

Vierailija
5/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kulttuuriperhe." :D

Varsinainen! :D

Vierailija
6/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teini oli pakotettu paikalle? Äidin käytös kyllä todella ihmetyttää...

Vierailija
7/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostaisi tietää, mikä oli se teatteriesitys jota tuollainen perhe oli mennyt katsomaan. Teineiltä voi odottaa mitä tahansa (varsinkin jos niitä ei ole kotona kasvatettu) mutta tuolta äidiltä puuttui selvästi sekä omat käytöstavat että ymmärrys miten teatterissa toimitaan. Miksi sellainen ihminen haluaa teatteriesitystä katsomaan?

Vierailija
8/8 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaisi tietää, mikä oli se teatteriesitys jota tuollainen perhe oli mennyt katsomaan. Teineiltä voi odottaa mitä tahansa (varsinkin jos niitä ei ole kotona kasvatettu) mutta tuolta äidiltä puuttui selvästi sekä omat käytöstavat että ymmärrys miten teatterissa toimitaan. Miksi sellainen ihminen haluaa teatteriesitystä katsomaan?

En nyt halua ihan tarkkoja tietoja mainita, kun olen paljastanut itseni istumapaikkaa myöten, mutta hieman pienemmän teatterin komedia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi