Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytte brassi- ym. vahauksessa

Vierailija
12.03.2017 |

Mietittekö miltä näytätte alapäästä ja perseestä? Haluaisin mennä, mutta olen kai liian häveliäs.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mutta käyn silti.

Vierailija
2/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina pelottaa et tulee pieru ku se levittää pakarat ja vetelee ne karvat sieltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ku mietin liikaa. En ikinä totu gynekologeihinkaan.

Vierailija
4/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina pelottaa et tulee pieru ku se levittää pakarat ja vetelee ne karvat sieltäkin.

Ai vetelee? Apua. En sit meekään.

Vierailija
5/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kosmetologille se alapää on vain yksi muiden joukossa. Itse ainakin keskityn niin täysillä itse operaatioon,että en todellakaan kerkeä ajatella mitään toisen alapäästä. Hyvin mekaanisesti sitä toimii. Asiakkaan näkökulmasta siinä varmaan kerkeää ajatella vaikka ja mitä,mutta kosmetologin ajatukset täyttää kyllä ihan vain se oikeaoppinen suoritus. 

Vierailija
6/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miks pitää se persereikäki vahata :/

Vierailija
7/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mieti, että se vahaaja/gynekologi/kätilö jne on varmaan nähnyt monta vadelmaa työpäivänsä aikana, joten omasi tuskin sen kummoisemi on. Itse ekalla kerralla häpesin, mutta toinen jo vähän parempi. Nyt menen pötköttelemään suoraan pöydälle ajattelematta asiaa. Se vadelmani on mikä on ja ainakaan toistaiseksi kukaan mies ei ole moittinut sen ulkonäköä. Tuskin ne työkseen vadelman parissa työskentelevätkään.

Vierailija
8/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti miltä näyttää, jos koko muu ympäristö on posliini, mutta kurenauhojen ympärille on jätetty karvakaulus.

Vierailija
9/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton vadelma?

Miksi ette sokeroi itse? Helppoa.

Vierailija
10/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma :D

Vierailija
11/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahistaa kans se persereikä. Oon joskus kattonu sitä peilillä eikä ollu kaunis näky. Pimpsaan olen hyvinkin tyytyväinen.

Vierailija
12/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voishan sitä itsekin kokeilla sokeroida. Miten siis etenen?

Vierailija
13/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jollain joskus päässy paukku kesken sokeroinnin tai gynen?

Vierailija
14/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma? Uusi nimitys, ei ihan huono. :)

Vierailija
15/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että näyttää hyvältä.

-M

Vierailija
16/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että kysyn tyhmiä. Mitä peräaukon alueelta vahataan? Karvoja? Kiillotus? :-) Oikeasti en tiedä. Itselläni ei käsittääkseni kasva siellä mitään. Ajan posliiniksi muualta.

Vierailija
17/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että kysyn tyhmiä. Mitä peräaukon alueelta vahataan? Karvoja? Kiillotus? :-) Oikeasti en tiedä. Itselläni ei käsittääkseni kasva siellä mitään. Ajan posliiniksi muualta.

Oletko tyhmä? Niin, mitähän sieltä peräaukon alueelta vahataan tosiaan?? Ihmetteletkö myös mitä miehet ajelevat leuastaan? Kun sinulla tuskin siinäkään kasvaa karvoja. Ehkäpä kannattaa kilauttaa kaverille, käyttää 50:50 tai kysyä yleisöltä.

Vierailija
18/20 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä tämän asian osalta. Kiitos kuitenkin ivallisesti ja kryptisestä vastauksestasi.

Vierailija
19/20 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet suomalaiset ovat aika karvattomia (huomaahan sen hiuksistakin), mutta joillain naisilla tosiaan karvat kasvavat alapäässäkin ihan edestä sinne peppuvakoon asti, niitä sitten sokeroidaan ja vahaillaan jos muutenkin siistitään. 

Vierailija
20/20 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan typerin ihminen palstalla hetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme